Mittwoch, 23. September 2009

پيام خانم مريم رجوي به مناسبت آغاز سال تحصيلي – درسهاي قيام

دانش آموزان، دانشجويان، پسران و دختران عزيزم
معلمان و استادان گرامي
در شروع سال تحصيلي جديد، با درود به يكايك شما آرزو مي‌كنم كه هم در كار علمي و آموزشي و هم در مدرسه بزرگ قبام كه در سراسر ايران جاري است سربلند و پيروز باشيد.
در سال تحصيلي جديد، اين دانشگاهها و مدارس قيام است كه بازگشايي مي‌شود و اولين درس و مهمترين درس، قيام براي آزادي است.
به دانشجويان، دانش‌آموزان و جوانان دلير كه در سه ماهه اخير قيام عليه رژيم ولايت فقيه را پيش بردند، درود مي‌فرستم.
سلام به شهيدان قيام. دختراني مثل ندا آقا سلطان كه, وجدان جهان را بيدار كردند و دانشجوياني مثل كيانوشِ آسا كه زير شكنجه‌هاي جلادان خامنه‌اي جان باختند و اين رژيم پليد را مفتضح كردند.
سلام بر شهيدان اشرف و به خصوص حنيف امامي و سياوش نظام‌الملكي و حميد زماني كه الگوي جوانان به پاخاسته براي سرنگوني ولايت فقيه‌اند.
و سلام به دانشجويان و استاداني كه در شكنجه گاههاي خامنه‌اي مقاومت مي‌كنند.
سال تحصيلي در شرايطي آغاز مي‌شود كه رژيم ولايت فقيه, با وجود به كارگرفتن همة روشهاي سركوبگرانه, نمي‌تواند اوضاع را به دوران قبل از قيامها برگرداند. در چنين وضعيتي، شما دانشجويان و دانش ‌آموزان، استادان و معلمان, هريك مسئوليت بزرگي بردوش د‌اريد، و در حال ورق زدن يك صفحة سياه و شوم از كتاب تاريخ ايران هستيد.
بنابراين لازم است به درسهاي قيام كه در سه ماهة اخير, خود را نشان داده است، توجه كنيد:
اولين درس, تمركز عليه دشمنِ اصليِ تمامِ جامعه, يعني رژيم ولايت فقيه است.
ديديد كه وقتي اقشار مختلف جامعه, تمام تلاشها و احساس و عواطف خود را براي برداشتن مانع اصلي آزادي و پيشرفت خود به كار مي‌گيرند، چه نيروي عظيمي شكل مي‌گيرد و چه اثر پاك‌كننده و رهايي‌بخشي در كل جامعه دارد. زيرا در جامعه تحت ستم و سركوب ايران, هيچ مسأله و مشكل و هيچ درد و رنجي نيست جز اينكه عامل اصلي ايجاد و سرچشمة آن رژيم ولايت فقيه است. درست به اين دليل , حل هر مسأله و مشكلي در اين جامعه, تنها با تمركز مبارزه عليه اين رژيم , به عنوان دشمن اصلي تمامي مردم ايران, ,براي برافكندن آن ميسر است. ديديد كه در قيامهاي سه ماهه اخير, طرح بزرگ و دامنه‌دار رژيم براي تباه كردن جوانان، به هرز دادنِ انرژي آنان از راههايي مانند گسترش اعتياد و به انحطاط كشاندن اخلاق جامعه شكست خورد.
سياست‌ها و تبليغاتي كه هدف آن سرخورده و منفعل و خموده كردن جوانان بود، رسوا شد. كينه ها و دشمني‌ها به ميزان زيادي از بين رفت و جاي آن را همبستگي و آشتي و دوستي گرفت.
درس دوم، الگوي پايداري براي آزادي است.
اين درست است كه در برابر مبارزه و قيام شما، رژيم آخوندي ديواري از يك سركوب وحشيانه را مستقر كرده‌اند. اين درست است كه آخوندها همه سعي خود را به كار گرفته‌اند تا اوضاع را تيره و رعب آور كنند. اما پيش روي شما, راهنما و الگوي درخشاني براي آزادي وجود دارد كه اشرف است.
الگويي كه نشان مي‌دهد در سخت‌ترين شرائط و زير فشار سنگين‌ترين حملات, مي‌توان و بايد پايداري كرد و هرگونه تسليم شدن و ضعف نشان دادن را رد مي‌كند.
الگويي كه نشان مي‌دهد همچون حماسة فروغ ايران و استقامت اشرفي‌ها در برابر تير و تبر و باتون و ميله‌هاي آهني، با دست هاي خالي نيز مي‌توان و بايد ايستادگي كرد.
اما درس سوم, بهاي آزادي است.
ديديد كه وقتي آمادة فداكاري مي‌شويد، وقتي حاضريد بهاي آزادي مردم و كشورتان را بپرد‌ازيد، ضدانساني‌ترين شكنجه‌ها هم بي‌اثر مي‌شود.
خامنه‌اي در همه زندانهاي خود, تجاوز به زندانيان زن و مرد را به كار گرفته است. اما روحية شجاعانة شما حربة كثيف خامنه‌اي را به شكست كشانيد. و جهان مشاهده كرد كه پس از اين همه شكنجه و سركوب, باز در روزجمعه, چه قيام گسترده‌يي در تهران و تبريز و شيراز و مشهد و شهرهاي ديگر, شعله‌ور شد.
به دختران دليرم كه هدف تعرضات و هتك حرمت در زندانها قرار گرفته‌اند، اما با شجاعت تمام, به افشاي جنايت آخوندها پرداخته‌اند، درود مي‌فرستم.
پسران و دختران عزيزم، شما بهاي آزادي مردم اسيرتان و به خصوص قيمت رهايي ميليونها زن ستمزده در كشورتان را مي‌پردازيد. سربلند باشيد و به مبارزه و قيام خود افتحار كنيد. رذالت آدمكشان خامنه‌اي به خود آنها برمي‌گردد وخوي ضدبشري آنها را برملا مي‌كند. امروز جامعة ايران و تمام جهان, به شما به چشم قهرماناني نگاه مي كند كه براي آزادي جامعه و كشورتان متحمل اين رنجها شده‌ايد.
بي‌ترديد پايداري و قيام مردم ايران پيروز مي‌شود و مردم و مقاومت ايران, جامعه‌يي بر اساس آزادي و انتخاب آزادانه بنا خواهند كرد تا نيرو و خلاقيتِ به بند كشيده شدة مردم, به كار گرفته شود.
سرماية ايران براي توسعه و پيشروي، نه ساخت تسليحات هسته‌يي است, نه بر باد دادن ثروتهاي طبيعي كشور. سرمايه اصلي، آزادي و انتخاب آزادانة تك تك مردم و به خصوص جوانان ايران است كه آينده را شكوفا مي‌كند.
مطمئناً بازشدنِ دانشگاهها و مدارس و عزمِ شما براي امتداد قيامها و شعله ورتركردن آن، يكبار ديگر اركان ولي فقيه درهمشكسته را لزرانتر ميكند.
براي همة شما آرزوي موفقيت مي‌كنم و يك بار ديگر به دانشجويان، دانش آموزان، معلمان و استادان ايران درود مي‌فرستم.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen