Freitag, 21. Mai 2010

وحشت رژیم از مقاومت اجتماعی در برابر اقدامات سرکوبگرانه به بهانه حجاب

 

 

وحشت رژیم از مقاومت اجتماعی در برابر اقدامات سرکوبگرانه به بهانه حجاب

پنج‌شنبه، ۳۰ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۰ می ۲۰۱۰
AddThis Social 
Bookmark Button
طرح سرکوبگرانه موسوم به حجاب و عفاف، به دلیل شدت انزجار اجتماعی از این طرح و تهدیدات بالقوه و بالفعلی که رژیم طلسم شکسته ولایت فقیه از طرف مردم احساس میکند،  مدتیست که به موضوع کشمکش باندهای درونی رژیم تبدیل شده است.

باند جنایتکار ولی فقیه، نمایشهای مسخره یی تحت عنوان اعتراض علیه بدحجابی در تهران و بعضی شهرستانها به راه می اندازد که خود به نمودی از ضعف و درماندگی رژیم آخوندی در برابر مردم بپاخاسته و زنان آزاده میهن تبدیل شده است، آخوند جنایتکار علم الهدی امام جمعه مشهد روز ۲۸ اردیبهشت در سخنرانی برای جمعی از مزدوران رژیم که در یکی از نمایشهای سرکوبگرانه میدان رضائیهای تهران موسوم به ۷تیر جمع شده بودند گفت:
«قبول داریم که حجاب و عفاف یک امر فرهنگی است، اما بیحجابی ناهنجاری است. بیحجابی تهاجم دشمن است. بیحجابی توطئه نابکارانه عناصر ضدولایت و ضد نظام است. مسوولان ما در این کشور باید توجه کنند مساله بیحجابی مبارزه با یک فرهنگ نیست. دخالت در امور خصوصی مردم نیست. مقابله با یک دشمنی به انقلاب است».

آخوند کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبههای نمایش جمعه روز ۲۴ اردیبهشت گفت: «جنگى نرم در حال حاضر شروع شده ... برخى بانوان و دختران که یقین داریم معتقد هستند تحت عنوان آزادى، بدحجاب شده‌اند اما آنها باید بدانند ... این یک امر وارداتى است».
آخوند عبدالغفار آل حبیب هم در نمایش جمعه نوشهر گفت: امروز در جنگ نرم، رزمندگان خط مقدم زنان و دختران ما هستند.

آخوند ناصر مکارم شیرازی از مراجع تحت فرمان خامنهای نیز به انزجار فزاینده مردم از طرح ننگین موسوم به عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: برخى که پیامد اجرایى شدن این مصوبه را کم شدن تعداد آراى انتخاباتى برمى‌شمرند، بدانند که این کار اشتباه و شرک است و تبعیت از دموکراسى غرب است.

وحشت کارگزاران رژیم از واکنش اجتماعی در برابر این طرح و مقابله دانشجویان با آن به حدیست که کمیتههای سرکوبگر انضباطی در دانشگاهها که وابسته به وزارت بدنام اطلاعات هستند، جرأت پیاده کردن آن را ندارند، روزنامه حکومتی ابتکار از تَمَرُّد این کمیتهها یاد کرد و نوشت: امروز ابلاغیه‌ای از سوی حراست کل وزارت علوم صادر شد مبنی بر اینکه با مصادیق بدحجابی و کشف حجاب به صورت جدی و قاطعانه برخورد و تَمَرُّد مدیران کمیته‌های انضباطی دانشگاهها به حراست کل گزارش شود... وقتی کمیته‌های انضباطی و مسئولان دانشگاهها تذکرات را جدی نگرفته و حتی بی محلی نشان می‌دهند مسلما وقتی نیروی حراست یک دانشگاه به یک دانشجوی بی حجاب تذکر دهد او را مسخره خواهند کرد.

آخوند مصطفی رستمی نمانیده خامنهای جنایتکار در دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: ”عده‌ای از افراد جامعه عمدا پوشش و عفاف را مورد هدف قرار داده‌اند”

بر بستر یک چنین اعتراضات گسترده اجتماعی است که دستگاه نیروی انتظامی رژیم که مستقیما ازخامنهای جنایتکار خط میگیرد همچنان در وحشت از اجرایی شدن این طرح و ورودش به این کارزار پیشاپیش شکست خورده، این دست و آن دست میکند.

پاسدار رادان جانشین سرکرده انتظامی کشور روز ۲۶ اردیبهشت به خبرگزاری حکومتی فارس  به مزدور ان روحیه باخته حزب اللهی وعده سرخرمن داد و گفت: به دلیل مطالبه عمومى مردم نسبت به بدحجابى راهکارهاى اجرایى طرح حجاب و عفاف تدوین‌شد

اما پاسدار ساجدی نیا سرکرده انتظامی تهران بزرگ نیز با علم کردن طرحهایی مثل مبارزه با مواد مخدر و اراذل و اوباش از پرداختن به طرح باصطلاح  حجاب و عفاف سر باز زد و گفت: طرح برخورد و شناسایى مزاحمان خیابانى از هفته آینده در پایتخت آغاز مىشود.

با اجراى این طرح تمامى مزاحمان خیابانى و نوامیس تهران شناسنامهدار مىشوند. ساجدی نیا چنگ و دندان پوشالی نشان داد و گفت: راهاندازى پلیس نامحسوس در تهران بزرگ اجرایى شده است”.

قیام سراسری مردم ایران، آنچنان ضربات کوبندهای بر نظام فرتوت آخوندی وارد کرده که به رغم همه یقهدرانیهایی که باندهای فاشیستی و زن ستیز وابسته به خامنهای در مورد ضرورت مقابله با مقاومت زنان میهن دارند،  نیروی سرکوبگر انتظامی از ورود به این جبهه، به خاطرگر گرفتن اعتراضات اجتماعی به شدت وحشت دارد. این همان بن بست سرکوب در رژیم آخوندی است که آن را مستمراً ناتوانتر و بی رمقتر از قبل در اجرای طرحهای سرکوبگرانه می کند


منبع سایت همبستگی ملی ایران.

بايد رفت.wmv

Sarnegoon bayad kard - 1389 Mojahedin

طنز دمتو بذار رو كولت، اشرف، 30 آذر، ...

توفش - عليه حكم اعدام 6 عضو خانواده ...

Donnerstag, 20. Mai 2010

اطلاعيه خانواده زندانيان هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران


 
 - 28 ارديبهشت 1389 شماره 13
 
اطلاعيه خانواده زندانيان
هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران
 
ما جمعي از خانواده هاي زندانيان سياسي در ايراناز مجمع عمومي سازمان ملل )عفو بين الملل( بهجد مي خواهيم با توجه به شرايط خطرناک حاکمبر زندان ها و زندانيان و احکام صادره از جانبقضات قوه قضائيه ايران که هيچ کدام منطبقبر قوانين بين المللي و حتي قانون اساسي ايرانو قوانين مرتبط به احکام اسلامي هم نمي باشدوبا توجه به اعدام هاي اخير که حکم صادره عليهآنها هيچ گونه انطباقي با کيفر خواست موجود درپرونده هاي آنها نداشته و هيچ تلاشي هم از هيچفرد مسئولي در داخل و خارج براي نجات جانآنها انجام نگرفت و در پي اين مساله فقط بر تعدادخانواده هاي بي سرپرست افزوده شده و هيچ کسدر برابر اين خانواده ها و فرزندانشان مسئوليتي بهعهده نمي گيرد.حال با توجه به شرايط حاکم بر جامعه ، ما خانوادههاي زندانيان سياسي از شما مي خواهيم به عنوانيک ارگان بين المللي مسئوليت خود را در قبالاين احکام غير انساني و حقوق بشري و غير قانونيدست به يک حرکت عملي بزنيد و دست از دادناين بيانيه ها و محکوميت هاي بيهوده برداريد وفقط به مانيتور کردن اکتفا نکنيد اگر واقعا خود راوابسته به يک سازمان توانمند و حقوق بشري ميدانيد فکري به حال فرزندان و عزيزان ما که بهجرم ديدار با فرزندانشان در اشرف به بدترين وجهدستگير شده و در شرايط نگران کننده و وخيمي بهسر مي برند اقدام فوري انجام دهيد.ما مجددا از شما مي خواهيم که دست به حرکتهاي عملي بزنيد و جان عزيزان ما را از حکم هاينا عادلانه نجات دهيد در اين حرکت آه مادران، اشک کودکان و سوز جگر همسران را ببينيد وبي سر وساماني و بلا تکليفي چندين هزار خانوادههاي زندانيان که هر شب با بغض و اشک سربر بالين مي گذارند را در نظر داشته باشيد ما باياري خداوند از شما مي خواهيم که دست هايشما براي ياري ما و مانعي براي دادن اجراي ايناحکام باشد.
با آرزوي همکاري و همياري فوري و عملي خانواده زندانيان هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران تهران ارديبهشت 
89
 
اطلاعيه خانواده زندانيان هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران 
 
اینجانب رودابه اکبری خانه دار و همسرزندانی سیاسی جعفر کاظمی, دارای ۲ فرزند می باشم.همسرم را در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۱۳۸۸ درخیابان هفت حوض درشهر تهران ساعت ۶ صبحدستگیر و به مدت ۲ هفته خبری از او نداشتم و ۳روز تحت شکنجه بوده و ۷۴ روز در سلول انفرادیدر شرایط بدی به سر می برد.اتهام وارده به همسرم هواداری و تبلیغ از سازمانمجاهدین و دیدار با فرزندمان در اشرف بودهاست. وضعیت او در داخل زندان به این نحو بودهکه پس از ۳ روز شکنجه و ۳ ماه انفرادی ایشان راتحت فشار برای انجام مصاحبه تلویزیونی کردندو وقتی با مقاومت وی روبه رو شدند اقدام بهشکنجه و ضرب شتم شدید نمودند به طوریکه منجر به شکسته شدن ۳ دندان او گردید هماکنون همسرم در شرایط جسمی و روحی نگرانکننده ای به سر می برد.بعد از دادگاه اول که حکم اعدام از سوی قاضی مقیسه ای صادر شد وکیل همسرم شفاها اعتراضنمودند که حکم صادره برای اتهام موجود که فقط تبلیغ علیه نظام بوده بسیار سنگین و غیر قانونی است که همان جا قاضی پرونده اعلام می دارد: من تحت فشار مقامات بالا مجبور شدم چنینحکمی صادر نمایم. طبق گفته وکیل همسرم لایحه تنظیم شده جهت دادگاه دوم که ۳ صفحه بودهو اختصاص به تبلیغات علیه نظام بود , اصلا دردادگاه اشاره ای به آن نگردید و درحد ۲ خط کوتاه حکم اول )اعدام( را تا یید کردند. نام قاضی دوم برای دادگاه تجدید نظر ) زرگر ( می باشد.بازجو به همسرم گفت که ما برای حفظ نظاماحتیاج به چندقربانی داریم که یکی از قرعه ها به نام تو افتاده است. مجددا از همسرم می خواهندکه مصاحبه برای درگیری روز عاشورا انجام بدهدکه با مخالفت وی روبرو میشوند چرا که همسرم ۳ماه قبل از عاشورا دستگیر شده بود بازجویان اوراتهدید میکنند در صورت عدم موافقت جهت انجام مصاحبه همسرو فرزندت را جلوی چشمانت تحت شکنجه قرار میدهیم وعلیرغم تهدید بازجویان مبنی براینکه همسرت را جلویت قطعه قطعه میکنیم ولی باز اودرمقابل انجام هرگونه مصاحبه مقاومت میکند ودرمقابل مقاومت همسرم به وی اعلام میکنند که اعدام وی لازم الاجرا و قطعی میباشد . بعد از ۷۴ روز که در بند ۲۰۹ در انفرادی بودند ایشان را یک هفته به جائی به نام سوئیت منتقل و بعد از آن به بند ۳۵۰ منتقل می کنند .مدت سه هفته علیرغم مراجعات مکرر من وفرزندکوچکم به زندان برای دیدار پدرش میرفتیم هیچ ملاقاتی ندادند.در کدام قانون وقاموس و در کدام کشور دیدار بافرزند جرم محسوب میشود؟ اگر دیدار با فرزنداز نظر جمهوری اسلامی جرم است و گناهی استکه حکمش اعدام باید باشد,بله همسر من گناهکارمی باشد.با توجه به وضعیت وخیم زندانیان سیاسی و باتوجه به عدم رسیدگی به احکام ضد حقوق بشریو غیر قانونی و بی گناهی عموم زندانیان سیاسیدرخواست رسیدگی فوری و عملی در باب عدماجرای احکام صادره اعدام را دارم .شرایط بالا فقط خاص همسر من و خانواده مانمی باشد بلکه همه خانواده های زندانیان سیاسیدرشرایط بد روحی هستند وخانواده های زندانیان سیاسی خواهان اقدام عملی و فوری سازمان ملل متحد و کمیسر عالی حقوق بشر هستیم.
با تشکر رودابه اکبری همسر زندانی سیاسی جعفر کاظمی 
 
درپی انتشار خبر تأ یید احکام اعدام درمورد۶ تن از هوادران مجاهدین و اعضای خانواده های مجاهدان اشرف، 
هموطنانمان در ۱۴شهرجهان به پاخاستند و در لندن، پاریس، کلن،اتاوا ، مونترال، ونکور، استکهلم، اسلو، کپنهاگ،سانفرانسیسکو، لس آنجلس، تورنتو و لاههدست به تظاهرات زدند.تظاهرکنندگان با شعارهای مرگ بر دیکتاتور ومرگ بر خامنه ای, ما همه یک صدا ییم, ما همهیک ندا ییم, مرگ بر اصل ولایت فقیه, انزجارخود را از اعدام وحشیانه زندانیان سیاسی اعلامکردند.تظاهرکنندگان همچنین خواستار توقفاعدامهای جدید که توسط دادستانی جنایتکارآخوندی اعلام شده گشتند.
 
مراسم هفتمین روز جانباخته راه آزادی مهدی اسلامیان با حضور گسترده مردم شیراز برگزار شدمراسم گرامیداشت هفتمین روز جانباخته راه آزادیمهدی اسلامیان از اعدام شدگان ۱۹ اردیبهشتماه در شیراز برگزار شد. در این مراسم علاوه به خانواده،بستگان و دوستان تعداد زیادی از مردم در آنشرکت کردند و یاد این جانباخته راه آزادی را گرامیداشتند.
به گزارش فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران) ۲۷ اردیبهشت ۸۹ ( روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماهمراسم گرامیداشت هفتمین روز جانباخته راه آزادیمهدی اسلامیان در شیراز برگزار شد. این مراسم ازساعت ۱۷:۰۰ آغاز گردید. که در آن علاوه بر حضوربستکان ودوستان تعداد زیادی از مردم در آن شرکتکردند. مردم دسته ،دسته در مراسم حضور می یافتندو یاد و خاطره مهدی اسلامیان را گرامی می داشتند.تعداد شرکت کنندگان در این مراسم بسیار زیاد بودو از نقاط مختلف استان و حتی از شهرستانها در آنشرکت داشتند. مراسم گرامیداشت هفتمین روز جانباخته راه آزادی تا ساعت ۲۱:۰۰ ادامه داشت.مامورین وزارت اطلاعات در روزهای گذشته این خانواده را تحت شدیدترین فشارها و تهدیدات قرارداده بودند که از گرفتن مراسم گرامیداشت خوداری کنند که با ایستادگی خانواده اسلامیان آنها عقب نشستن و به این خانواده گفته شد که مراسم را فقط با حضور اعضای خانواده و بستگان برگزار کنند .اماخانواده اسلامیان به خواست مامورین وزارت اطلاعات جواب رد دادند و به آنها اعلام کردند که ما این مراسم را برگزار خواهیم کرد.
شب گذشته خانم مریم راحمی مادر زنده یاد مهدیاسلامیان در اثر فشارها و ناراحتیها و سوگ از دستدادن فرزندش وضعیت جسمی وی به وخامتگرا یید و به بیمارستان منتقل شد او در حال حاضر دربیمارستان بستری است .
 
دانشجویان دانشگاه کردستان :انتقام فرزاد را می گیریم
 
دانشجویان آزادیخواه دانشگاه کردستان دراقدامی گسترده دست به شعار نویسی اعتراضی در رابطه با حکم اعدام جنایتکارانه زندانی سیاسی فرزاد کمانگر زده اند. بنا بر این خبرروی تمام درها و دیوارها ی دانشگاه کردستاننوشته شده است انتقام فرزاد را می گیریم.
 
 
در انتقام گيري ازخون 5 زنداني اعدام شده،18 پاسدار توسط مردمدر كردستان به قتل رسيدند
 
بنا به گزارشهاي رسيده، روز شنبه 25ارديبهشت در نزديک شهر مرزي مريوان دراطراف دهات ويسه و سياناو 3 نفر از مزدورانسپاه پاسداران به نامهاي کيوان نصيري، محمدشميران و شريف توسط يك ناشناس کشتهشدند. روز گذشته نيز در يك درگيري درمنطقه اورامانات مريوان نزديک به 15 نفراز پاسداران توسط مردم کشته و 8 نفر زخميشدند كه به بيمارستان بوعلي مريوان منتقلشدند. در بين مردم شايع شده كه اين افراددر انتقام خون 5 زنداني سياسي به دست مردمكشته شده اند.
 
اذيت و آزار دختران دانشجو توسط مزدورانچادري در دانشگاه تهران و علامه طباطبايي
 
در دانشكده هاي دانشگاه تهران، تعدادي مزدورچادري گمارده شد ه اند تا دختراني را كه بدحجاب تلقي م يكنند، به دانشگاه راه ندهند. اين اقدام پيش از اين در دانشگا ه هايي همچون علامه طباطبايي صورت گرفته بود اما اكنون اين مساله به دانشگاه تهران هم راه يافته است.زنان چادري و كريه المنظري كه جلوي هر دانشكده نشسته اند به دختران دانشجو ميگويند كه نميتوانند با شال يا روسري وارد دانشكده شوند و بايد مقنعه سر كنند و يا ميگويند كه مانتويشان كوتاه است و بايد به خانه يا خوابگاه برگردند وعوضش كنند. اين اقدام باعث ناراحتي دانشجويان شده و دربرخي موارد دانشجويان با زنان حجاب درگير مي شوند

جوابیه زندانی سیاسی علی صارمی

 

 

جوابیه زندانی سیاسی علی صارمی به اظهارات بی اساس جعفری دولت آبادی دادستان تهران



چهارشنبه، ۲۹ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۱۹ می ۲۰۱۰
AddThis Social 
Bookmark Button
 بنام خدا
از میان مردمان صادق گروهی در راستای وفای به عهد و پیمانشان با خدا و مردمشان بشهادت رسیدند و گروهی دیگر در انتظارند (قرآن)  و من از منتظرانم هر حقی که پایمال گردد مقاومتی را ایجاد می کند که ظالمان مجبورند به دنائت روی بیاورند و سرکوب را پیشه کنند.
هموطنان عزیز،دادستان تهران دولت آبادی در مصاحبه ای با مجله موسوم به پنجره که در کیهان مورخ ۲۶ /۲ /۸۹ درج شده است، اتهام مرا ارتباط با سازمان مجاهدین خلق و تاریخ دستگیری مرا شهریور ۸۸ اعلام کرده است یعنی بعد از قضایای انتخابات. در حالی که تاریخ دستگیری اینجانب علی صارمی ۱۳ / ۰۶/ ۸۶ یعنی ۲ سال قبل از انتخابات و رفتن من به شهر اشرف جهت دیدار با پسرم در سال ۸۴ بوده و به خاطر آن دیدار چند روزه به ۱ سال حبس محکوم شدم. دستگیری من در سال ۸۶ بخاطر حضورم در گورستان خاوران بر سر مزار اعدام شدگان سال ۶۷ بود. ولی آیا واقعا  حضور بر سر مزار و یا هواداری یک سازمان ویا دیدار پدری با فرزندش از نظر شما محاربه و حکمش اعدام است؟  به همین دلیل اظهارات دادستان تهران بی اساس تر از آن است که نیازی به توضیح داشته باشد و به قدری این اتهام بی اساس است که حاضر نیستند حتی حکم را به وکیلم ابلاغ کنند. حکم را بدون امضای من و وکیلم به تجدید نظرصوری و فرمایشی برده و تایید کرده اند.
با این حال فریاد می زنم که آنها حتی با اعدام و حلق آویز کردنم نمی توانند مرا و
هموطنان آزاده ام را بترسانند چرا که  آن قدر آنها را ترسانده ام که مجبورند اعدامم
کنند. چون تنها دلیل صدور چنین حکم هایی ترس آنها از وضعیت متزلزلشان است، نه انصاف و عدالت.
حال به عنوان پدری که فرزندانش امثال فرزاد،علی ،فرهاد،شیرین و مهدی را تازه به دار
آویخته اند و هزاران فرزند دیگر را پیشتر از این، از من چه انتظاری می رود جز آنچه به
عنوان یک ایرانی موحد و آزاده فریاد بر آورم.
تنم گر بسوزی
به تیر آن بدوزی
کجا
کی توانی
ز قلبم ربایی
تو عشق میان من و میهن من
اگر در طول حیاتم و حتی ۲۳ سال زندان بودنم، نتوانستم وظیفه ام را در قبال خدا ،مردم و
میهنم انجام دهم شاید اعدامم  در بیداری مردمم موثر باشد.
خطاب به مردم و میهنم ،باز هم فریاد می زنم
در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما
پاینده باد خاک ایران ما
والسلام
زندانی سیاسی علی صارمی
اردیبهشت ۱۳۸۹

همبستگی بین المللی علیه احکام اعدام

 

 

همبستگی بین المللی علیه احکام اعدام ـ تظاهرات ایرانیان آزاده در رم 

 

پنج‌شنبه، ۳۰ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۰ می ۲۰۱۰
AddThis Social 
Bookmark Button
جمعی از ایرانیان آزاده وحامیان مقاومت درایتالیا مقیم  رم روز چهارشنبه ۱۹مه برابر با ۲۹ اردیبهشت در مقابل سفارت رژیم دراین شهر گرد آمدند و در اعتراض به صدور احکام اعدام برای خانواده های مجاهدان اشرف و هواداران مقاومت به جرم دیدارهای خانوادگی همچنین جنگ روانی مزدوران مالکی و ایادی رژیم و وزارت اطلاعات یک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

آنها شعارهایی علیه  خامنه ای واحمدی نژاد همچنین مزدوران عراقی رژیم ووزارت بدنام اطلاعات که ماههاست درپشت دربهای اشرف به فحاشی و هتاکی نسبت به مجاهدان اشرف مشغولند می دادند.
تظاهرکنندگان ضمن محکوم کردن فشار غیر انسانی اعمال شده  برمجاهدین مستقر دراشرف  و اعلام حمایت ازحقوق  آنان تحت کنوانسیون چهارم ژنو خاطر نشان کردند که سکوت جامعه بین المللی به ویژه آمریکا درقبال چنین اقدامات جنایتکارانه ای نظیر صدور حکم ظالمانه اعدام علیه آقایان علی صارمی, جعفر کاظمی و محمدحاج آقایی به جرم ارتباط با مجاهدین و دیدارهای خانوادگی دراشرف بیش از این قابل تحمل نیست و آنان می بایست درقبال عواقب این سکوت که زمینه ساز فجایع بعدی است پاسخگو باشند.
آنان همچنین خواستار رسیدگی به شکایات مجاهدینی که مورد حمله وهجوم وهتاکی مزدوران قرار گرفته اند شدند دراین آکسیون نمایندگان جوامع مختلف ایرانی به سخنرانی پرداخته ودرپایان اطلاعیه های اخیر دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران دررابطه وقایع اشرف قرائت گردید.

شهروندان ایتالیایی که شاهد برگزاری این تجمع اعتراضی بودند ازاهداف این اکسیون حمایت کرده وبا تظاهرکنندگان ابراز همدردی و همبستگی نمودند .

فراخوان به محکوم کردن رفتار ضد انسانی علیه فیلمساز ایرانی

 

 

 فراخوان به محکوم کردن رفتار ضد انسانی علیه فیلمساز ایرانی و اقدام برای آزادی وی

پنج‌شنبه، ۳۰ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۰ می ۲۰۱۰
AddThis Social 
Bookmark Button
مقاومت ایران, به محکومیت دستگیری و رفتار ضد انسانی علیه آقای جعفر پناهی, فیلمساز ایرانی و اقدام برای آزادی او فراخوان می دهد.
آقای پناهی که از اسفند ماه گذشته در زندان به سر می برد, در تابستان ۱۳۸۸ نیز به خاطر شرکت در گرامیداشت شهیدان قیام مردم ایران, در بهشت زهرا دستگیر شده بود. وی که طی سه ماه گذشته از دیدار با خانواده و داشتن وکیل محروم بوده, با بدرفتاریهای مستمر و ضرب و شتم و شکنجه در زندان مواجه است. آقای جعفر پناهی از چند روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است.

مقاومت ایران از عموم مجامع بین المللی مدافع حقوق بشر و همچنین سندیکاها و اتحادیه ها و انجمنهای هنرمندان, نویسندگان و فیلمسازان می خواهد دستگیری آقای پناهی و رفتار ضد انسانی رژیم آخوندی با وی را محکوم نموده و برای آزادی وی و دیگر زندانیان سیاسی اقدام نمایند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹(۲۰مه۲۰۱۰)

Dienstag, 18. Mai 2010

عليه حكم اعدام شش عضو خانواده مجاهدان اشرف خطاب به خامنه اى و جلادانش



صدای من این دیوار ها را خواهد شکافت.



به یاد ۶ خانواده اشرفی و قهرمانان در زنجیر به اعدام محکوم شده

 
 
دوشنبه، ۲۷ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۱۷ می ۲۰۱۰
AddThis Social 
Bookmark Button
 

صدای من این دیوار ها را خواهد شکافت. شما نمی توانید این صدا را مثل جسد سوراخ سوراخ شده  من در خاک پنهان کنید..
حتی اگر مرا به گور بسپارید – که خواهید سپرد – مردم از جسدم پرچم و سرود می سازند.
شهید خسرو گلسرخی در بیدادگاه نظامی شاه خائن
مرگ اگر مرد است گو نزد من آی
تا در آغوشش بگیرم تنگ تنگ
من از او عمری ستانم جاودان
او زمن دلقی بگیرد رنگ رنگ
از دیروز که دادستان شقی و جنایتکار زشتخوی آخوندی در تهران دژخیم عباس جعفری دولت آبادی اعلام کرد که حکم اعدام ۶ زندانی سیاسی خانواده مجاهدان اشرف و هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران مورد تایید قرار گرفته است لحظه ای تصویر این قهرمانان بی باک از جلوی چشمانم کنار نمی رود. حرفهای پدر مجاهد خلق علی صارمی که ۲۳ سال از عمر خود را در زندانهای رژیم خونریز آخوندی سپری کرده است در گوشم طنین می اندازد وقتی که در اوج جسارت انقلابی بعد از اینکه حکم اعدام به او ابلاغ شد نوشت:  اگر آیین محمد و اکنون میهن ما جز با ریختن خون من و امثال من به سامان نمی رسد پس ای طنابهای دار مرا در بگیرید. خون من قطعا ازخون نداها و دیگر جوانان که روزانه بر سنگفرشهای خیابان میریزد رنگینتر نیست و جز بر حقانیت، جسارت و افتخار ما نمی افزاید آن هم در ماه محرم و به دست شقی ترین آدمها .
وی نامه اش را با این سطور که رعد آسا و صفیر کشان فرود می آید و تمامیت دستگاه سرکوب دژخیمان حاکم را به چالش کشیده و ضربه ای مرگبار بر فرق سر رژیم فرود می آورد به پایان می رساند که  بعنوان پدری که حدود ۲۳ سال از عمر خود را برای آزادی در این سرزمین و رژیم قبل و رژیم کنونی در زندان به سر برده است، به لاریجانی ها و دیگر جنایتکاران اعلام می کنم که:
گر بدین سان زیست باید پاک ،
من چه ناپاکم اگر ننشانم از ایمان خود چون کوه ،
یادگاری برتر از بی بقای خاک
این روزها آنچنان این قهرمانان در زنجیر مرگ را به سخره گرفته و با دستهای بسته و بدنهای شکنجه شده و رنجور خود بر عزم جزم خود برای سرنگونی رژیم پای فشرده و ستبر و استوار ابهت پوشالی ولی فقیه مفلوک رژیم را که فکر می کرد با موج جدید اعدامهای سیاسی منجمله ۵ فرزند قهرمان ایران در هفته گذشته و حکم اعدام ۶ خانواده اشرفی می تواند جلوی طغیان خشم خلق و قیام آفرینان را در خرداد ماه بگیرد, هر انسان شریف و آزاده ای را سراپا غرور و افتخار می کند و آدمی می خواهد سر به آسمان بساید. وقتی نامه مجاهد خلق سعید ماسوری را که یکی دیگر از قهرمانان در زنجیر و اسطوره ها است دیدم اشک شوق در چشمانم حلقه زد و دلم خیلی هوای سعید را کرد و در دل به او هزار درود فرستادم که چگونه بی باک و جسور دژخیم را اینطور ناچیز و حقیر و سفله و پست به باد حمله گرفته و پیشاپیش نابودی و سرنگونی قطعی آن را به رساترین شکل فریاد کرد. راستش این روزها هر چه بیشتر اخبار مربوط به این دلاوران در زنجیر را دنبال می کنم و بعد انعکاس و پژواک این قهرمانی ها سخنان شهید قهرمان خسرو گلسرخی و تک تک کلماتش که رعدآسا دل شب را در دوران اختناق و در بیدادگاه نظامی شاه خائن در هم شکست جلوی چشمم می آید وقتی که گفت : صدای من این دیوار ها را خواهد شکافت . شما نمی توانید این صدا را مثل جسد سوراخ سوراخ شده  من در خاک پنهان کنید.. شما حتی اگر مرا به گور بسپارید – که خواهید سپرد – مردم از جسدم پرچم و سرود می سازند.
و اکنون پیام فرزادها و فرهادها و علی صارمی ها و سعید ماسوری ها اینطور به پرواز در آمده و دشت و کوه ها را در نوردیده و تبدیل به موتور جدیدی برای قیام تا سرنگونی رژیم می گردد. فیلم های مراسم فرزاد کمانگر قهرمانی از خطه پاک کردستان و شهر کامیاران و هلهله مادر بزرگوار و قهرمانش و خواهر و برادر و همشهری هایش که اکنون فرزاد در آنها و بعد تک تک دانش آموزان و همشهری هایش تکثیر شده بخوبی نشان می دهد که چطور هر قطره خون این شهیدان این گونه سریع به بار نشسته و دیری نخواهد پایید که خشت به خشت رژیم را از جای برخواهد کند و دودمان شیخ شحنه و خونریز خامنه ای و اعوان و انصار پلیدش را به آتش کشیده و خاکستر خواهد کرد.
واقعا قهرمانی ها تمامی ندارد و مثل آتشفشان گدازان می خروشد. از یلان اشرفی و فرزندان خانواده های در بند و قهرمانان در زنجیر علی صارمی و جعفر کاظمی و محسن دانشپور که این روزها با مصاحبه های خود و کلماتی که مثل آبشاری از مبارزه و جنگاوری دژخیم را به چالش می کشند تا سایر زندانیان و همبندان شهدا و قهرمانان در زنجیر در انتظار اعدام در زندانهای اوین و گوهر دشت و ارومیه و بعد هم تظاهرات و اعتصابات سراسری در کردستان و تظاهرات قیام آفرینان در دانشگاه های تهران سراپای دستگاه ولی فقیه را که فکر می کرد می تواند در دل مردم ایران رعب و وحشت ایجاد کند. دژخیم تیغ به کف و کف بر لب در حالی که از غیظ و خشم به خود می پیچد و در حسرت نابودی اشرف که آن را به گور خواهد برد, در سراشیب اضمحلال و ترس سرنگونی با بکارگیری تمامی عمله و اکره و تمامی دستگاه تبلیغاتی اش به مردم می خواهد این پیام را بدهد که اگر نزدیک اشرف بشوی پیر و جوان نمی شناسم و اعدام می کنم و به دار می کشم و ولی فقیه مفلوک که انتظار دارد در مقابل این موج مرگخواهی و مرگجویی مردم و خلق قهرمان ایران دچار رعب و وحشت شده و از ادامه قیام خویش منصرف و ناامید شده و جنبش مردم ایران را به محاق ببرد, اینگونه ذلیل و زبون می شود و در آخرین خاکریز خود که سرکوب مطلق است وحشت زده می بیند که چطور با صدور این احکام و اعدامها از قضا آتش قیام را شعله ور تر کرده و این  احکام ظالمانه و جنایتکارانه اعدام هواداران و خانواده های مجاهدان اشرف و اعدام های سیاسی مبارزان ایران زمین همانگونه که رئیس جمهور برگزیده مقاومت گفتند تنها استیصال فاشیسم دینی حاکم بر ایران در مقابله با قیام مردم به پاخاسته و استقبال و حمایت سراسری و روزافزون مردمی از مقاومت ایران و رزم آوران آزادی ستان اشرف را به نمایش می گذارد.
بله رژیم جنایتکار آخوندی بیهوده تلاش می کند که با شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی و هواداران مجاهدین و مبارزین, بر شعله های سرکش قیام مردم ایران و از حمایت روز افزون آنها از اشرفیان قهرمان جلوگیری کنند. این قهرمانان استوار تمامیت رژیم پلید آخوندی را به چالش کشیده و طلسم سرکوب مطلق آخوندی را در هم می شکنند.
باز هم بی اختیار یاد یکی از سروده های شهید خسرو گلسرخی می افتم:
دشمن
گرچه خون می ریزد
ولی از جوشش خون می ترسد
مثل خون باش
بجوش!
شهر باید یکسر
بابکستان گردد
تا که دشمن در خون غرق شود
وین خراب آباد
از جغد شود پاک و
گلستان گردد.
راستش قلمم از نوشتن این کشاکش شگرف و سهمناک قاصر است و نمی توانم همه چیز را به زبان بیاورم ولی می خواستم نوشته ام را با چند جمله از بهروز کاظمی فرزند اشرفی پدر مجاهد خلق جعفر کاظمی به پایان ببرم که خطاب به خامنه ای منفور در مصاحبه ای که با سیمای آزادی داشت گفت:
ای ولی فقیه بدبخت و بیچاره و طلسم شکسته کور خوانده ای که فکر می کنی با این فشارها و احکام جنایتکارانه ذره ای می توانی در عزم و جزم خانواده های در بند ما و ما اشرفیان خللی ایجاد کنی ولی ما جلوی تو ایستاده ایم و تا تو را سرنگون نکنیم و تو را به زمین نزنیم و آزادی را برای خلقمان به ارمغان نیاوریم از پای نخواهیم نشست.

Montag, 17. Mai 2010

غرب در مورد بربریت رژیم ایران سکوت اختیار می کند

 

 
 
 
 
 
شنبه، ۲۵ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۱۵ می ۲۰۱۰
AddThis Social 
Bookmark Button

کردهای ایران یکی از بزرگترین اعتصابهایشان در سالهای اخیر را صورت داده و مغازه ها و بازارها در تقریبا همه شهرهای سنی کردستان و در شرق ایران در اعتراض به اعدام ۵ نفر منجمله چهار فعال کرد در روز یکشنبه، را بستند. در بین اعدام شدگان فعال اتحادیه معلمین فرزاد کمانگر بود.





روزنامه نشنال پست-  تری کلاوین - اعدامهای روز یکشنبه تعداد کل اعدامها برای آخر هفته را به ۱۱ رساند. اعدامها به روشنی به منظور منصرف کردن مردم از تظاهرات علیه دولت در روز ۱۲ ژوئن، سالگرد انتخاب مجدد عروسک خمینیست محمود احمدی نژاد است.

روز جمعه ما فهمیدیم که اوباش رژیم اجلال قوامی، سخنگوی سازمان حقوق بشر کردستان را دستگیر کرده اند. بنظر می رسد دستگیری او مرتبط با مصاحبه او با رسانه ها در مورد اعتصاب عمومی بوده باشد.

در همین حال در افغانستان ۱۰۰۰ تظاهر کننده علیه بدرفتاری و اعدام پناهندگان افغان توسط رژیم تهران تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان به درب کنسولگری تهران در شهر شرقی جلال آباد تخم مرغ پرتاب کرده و آدمک دیکتاتور روحانی ایران آیت الله علی خامنه ای را به آتش کشیدند.

با اینحال در غرب همه چیز ساکت است. به زحمت صحبتی از هیچ کدام از اینها در رسانه های اصلی آمده است. راهپیمایی ای در خیابانها در همبستگی با خواهران و برادارنمان در ایران نبوده است. چرا؟

مهدی کوهستانی نژاد یک افسر ارشد کنگره کار کانادا می گوید: "در غرب، چپ تنها تبلیغات احمدی نژاد را می بیند – مرگ بر امریکا – مرگ بر امپریالیسم. ادعا می کند که ضد سرمایه داری و ضد امپریالیست است ولی مردم در ایران می دانند که این مسخره است. ما باید رفتارمان را به چالش بکشیم. ما باید بفهمیم که هیپ رابطه ای بین چپ در غرب و چپ در ایران نیست."

ما می توانیم با افشای برخی از توجیه گران رژیم و بی فکران خمینیست که چنین صدای خوش آمدی در برخی محافل ضد جنگ پیدا می کند شروع کنیم. ما همچنین می توانیم به "دست از ایران کوتاه" و "هفته آپارتاید اسراییل" مسخره بپردازیم و قبول کنیم که این فساد تا چه عمقی ریشه دوانده است.

همانطور که سمیرا محی الدین با شجاعت می گوید: "ملل متحد حالا حق من! را به رسمیت شناخته که سنگسار شوم، آنها این حق را به رسمیت شناخته اند که من نصف مرد باشم، حق من برای طلاق ندادن و عدم سرپرستی کودکان، حق من برای آزادی تحرک نداشتن، حق تحصیات عالی بعد از ازدواج بدون اجازه شوهر نداشتن. کشوری که نقش سرکوب شده من را در جامعه تضمین می کند حالا در شورای زنان ملل متحد نشسته است".

صحبتهایی شبیه به این در ایران باعث کشتن شما می شود. مشخص تر اعدام توسط دولت. بیش از ۱۳۰ جرم در ایران وجود دارد که مستحق اعدام است. آنها شامل "جنایات جنسی" نظیر زنا و همجنس گرایی، کفر، شرک، علاقه متمدنانه به مشروبات الکلی، و داشتن مواد مخدر می باشند.
جرم صورت گرفته توسط فعال اتحادیه معلمان فرزاد کمانگر خصومت با خدا. بعد از محاکمه ای که تنها هفت دقیقه طول کشید کمانگر تقریبا پنج سا ل قبل از اینکه یکشنبه اعدام شود در زندان بسر برد. او در آخرین نامه اش از زندان اوین نوشت: "آیا می شود معلم بود و راه دریا را به ماهی کوچک نشان نداد؟ آیا می شود به چشمان کودکان این ملت نگاه کرد و ساکت بود؟ آیا می شود مسئولیت معلم بودن و آگاه کردن مردم را قبول کرد و چیزی نگفت؟

آوايي از شوان. با ياد 5 زنداني سياسي ....avi

فيلم و تصاوير معلم شهيد فرزاد كمانگر و دانش آموزانش

پیام فرزند علی صارمی محکوم به اعدام - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹

مصاحبه صدای آمریکا با فرزند جعفر کاظمی محکوم به اعدام

استيصال رژيم آخوندي در مقابل قيام مردمي





خانم رجوي: تاييد احكام اعدام هواداران و خانواده مجاهدان اشرف,
مبين استيصال رژيم آخوندي در مقابل قيام مردمي و استقبال و حمايت گسترده عمومي از اشرف است

دادستان جنايتكار تهران امروز اعلام كرد حكم اعدام 6زنداني سياسي خانواده مجاهدان اشرف و هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران مورد تأييد قرار گرفته است. محمد علي صارمي, جعفر كاظمي, محسن دانش پور مقدم و پسرش احمد دانشپور مقدم و محمد علي حاج آقايي به خاطر سفر به اشرف و حضور بستگانشان در اشرف, به اعدام محكوم شده اند. به گفته دادستان رژيم, جرم نفر ششم, يعني عبدالرضا قنبري اينست كه “روز عاشورا مستقيما براي مجاهدين گزارش مي داده” است.
خانم مريم رجوي رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران حكم اعدام هواداران و خانواده هاي مجاهدان اشرف را مبين استيصال فاشيسم ديني حاكم بر ايران در مقابله با قيام مردم به پاخاسته و استقبال و حمايت سراسري و روزافزون مردمي از مقاومت ايران و رزم آوران آزادي ستان اشرف توصيف كرد. وي افزود: آخوندهاي جنايتكار بيهوده تلاش مي كنند, با شكنجه و اعدام زندانيان سياسي و هواداران مجاهدين, بر شعله هاي سركش قيام مردم ايران و از حمايت روز افزون آنها از اشرفيان قهرمان جلوگيري كنند. اين جنايتهاي فجيع و قرون وسطايي, تنها خشم و نفرت عموم مردم ايران از رژيم آخوندي و عزم آنان براي سرنگوني اين رژيم را دوچندان مي كند.
خانم رجوي گفت: تأييد احكام اعدام خانواده مجاهدان اشرفي در حاليست كه 100روز است وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس, با همكاري دولت و نيروهاي عراقي, شماري از مزدوران خود را تحت عنوان خانواده به ورودي اشرف آورده اند تا به شكنجه رواني اشرفيان و ايجاد تحريك و آشوب و زمينه سازي براي كشتار آنان بپردازند.
رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران, دبيركل, شوراي امنيت, كميسر عالي حقوق بشر و ديگر ارگانها و مسئولان ذيربط ملل متحد و همچنين اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو را به اقدام فوري براي جلوگيري از ادامه اعدام جنايتكارانه زندانيان سياسي فراخواند. وي افزود: جامعه جهاني امروز در مقابل يك آزمايش خطير قرار گرفته تا در مقابل يك ديكتاتوري خون آشام مذهبي كه ننگ بشريت قرن بيست و يكم است, قاطعيت به خرج دهد و آن را از جامعه جهاني طرد كند. ارتباطات اقتصادي و سياسي با اين رژيم مي بايست به قطع اعدام و شكنجه و بهبود حقوق بشر مشروط شود.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
25 ارديبهشت 1389(15مه 2010)

ايران احكام اعدام 6 فعال اپوزيسيون را مورد تائيد قرار داد



 
خبرگزاري فرانسه 25/2/1389

  ايران احكام اعدام 6 فعال اپوزيسيون را مورد تائيد قرار داد

متن خبر:« 15 مه 2010, تهران - عباس جعفري دولت آبادي, دادستان تهران روز شنبه گفت, حكم اعدام براي 6 فعال اپوزيسيون كه در تظاهراتهاي بعد از انتخابات جنجالي رياست جمهوري سال گذشته در ايران دستگير گرديدند, تائيد شده است.

اين 6 متهم متعلق به گروه تبعيدي غيرقانوني مجاهدين خلق هستند, گروه اپوزيسيوني كه جمهوري اسلامي آنرا ”منافقين” مي نامد.
دولت آبادي گفت, 3 نفر بعد از تظاهراتهاي اپوزيسيون طي عاشوا, ايام مقدس شيعي در دسامبر گذشته دستگير شدندكه نام هاي آنها عبارت است از: ”احمد دانش پور مقدم, محسن دانشپور مقدم و عليرضا قنبري.”

خبرگزاري فارس به نقل از دولت آبادي گفت: ”احكام اعدام آنها تائيد شده است, اما آنها خواستار عفو گرديده اند.”
اين خبرگزاري به نقل از دادستان مي گويد, اعدام براي سه نفر ديگر, مجمد علي صارمي, جعفر كاظمي و محد علي حاجآقايي كه در دسامبر گذشته دستگير شدند نيز تائيد شده است. …

خامنه اي بپچاره قيام خرداد تو راهه


خيزش سراسري 20 تا 30 خرداد در همه شهرها و همه خيابان ها و معابر