Dienstag, 15. Mai 2012

فراخوان به گردهمايی بزرگ سوم تير (۲۳ژوئن) در پاريس

فراخوان به گردهمايی بزرگ سوم تير (۲۳ژوئن) در پاريس
کميته برگزاری گردهمايی بزرگ23ژوئن (سوم تير۱۳۹۱) در پاريس، که در حمايت از مقاومت مردم ايران برای آزادی و برای حفاظت از مجاهدان قهرمان اشرف و ليبرتی، برگزار می شود، هموطنان و حاميان مقاومت را به همياری و مشارکت هر چه فعالتر در اين گردهمايی فراخواند.
کميته برگزاری اعلام کرد: در آستانه فرار رسيدن سی و يکمين سالگرد سی خرداد، سرفصل سرفصلهای قيام و پايداری در برابر استبداد مذهبی، در نهمين گردهمايی بزرگ سالانه در 23ژوئن، سوم تير، کارزار وقفه ناپذير ميهنی و بين المللی برای حمايت از مقاومت آزاديخواهانه مردم ايران، برای حفاظت از مجاهدان اشرف و ليبرتی و برای درهم شکستن برچسب آخوندی در آمريکا به اوج می رسد و ديکتاتوری آخوندی را، که در باتلاق بحرانهای درونی و انزوای جهانی دست و پا می زند، درهم می کوبد.

در شرايطی که رژيم بحران زده آخوندها در چشم انداز بهار عربی و قيامهای توفنده و شجاعانه مردم سوريه، فرو ريختن ستون استراتژيکی خود در منطقه را به چشم می بيند و در تله اتمی راه پيش و پس ندارد، خروش آزاديخواهی و عزم خلل ناپذير ملت ايران برای سرنگونی، در گردهمايی بزرگ 23ژوئن، بار ديگر و رساتر از هميشه طنين انداز می شود.
فرياد حق طلبانه ملت ستمديده ايران زمين، رودرروی استبداد زير پرده دين و به رغم مماشاتگران ورشکسته، اين است که: ديکتاتوری آخوندی، قاتل مردم ايران، بانکدار مرکزی تروريسم در جهان، و اولين دشمن صلح و دموکراسی و قيامهای بهار آفرين منطقه، بايد برود!
اين است، پيام «تغيير دوران» و خروش اجتماع بزرگ 23ژوئن – سوم تير «در سال سرنوشت ساز ۱۳۹۱»!
با اين پيام، و با شعار اشرف نشان «می جنگيم می تازيم- ما پيروزی می سازيم»، به پاخيزيم!
برای حفاظت و تأمين و تضمين حقوق مجاهدن اشرف و ليبرتی، پيشتازان آزادی مردم ايران، به پاخيزيم.
کميته برگزاری گردهمايی 23ژوئن عموم هموطنان و همه حاميان مقاومت مردم ايران را به مشارکت فعال و حضور در اين اجتماع بزرگ، که تجلی اراده مردم و مقاومت ايران برای پيروزی و آزادی است، فرا می خواند.