Samstag, 29. August 2009

تصوير قيام در جهان – 7 شهريور – 29 اوت – شماره 2

واشينگتن تايمز: بازگشايى مدارس، بازگشت به قيام تودهيى در ايران است

روزنامه واشينگتن تايمز نوشت احتمال دارد بازشدن دانشگاهها در ايران به تأخير بيفتد.بازگشت به مدارس در ايران ممكن است بهمعنى بازگشت به تظاهرات تودهيى باشد و به همين خاطر ممكن است مقامهاى رژيم تصميم بگيرند گشودن كلاسهاى دانشگاهها در تهران و ساير شهرهاى عمده ايران را به تأخير بيندازند.شوراى عالى انقلاب فرهنگى رژيم هفته گذشته طى بيانيهيى اعلام كرد ممكن است دانشگاهها بهخاطر شيوع بيمارى آنفلوانزاى خوكى بسته بمانند.پسر يك استاد دانشگاه و عضو اين شورا كه خواست او را فقط با نام مهدى معرفى كنيم، به واشينگتن تايمز گفت، پدرش در جلسه شورا شركت داشته كه در آن پيامدهاى تعطيل كردن دانشگاهها مورد ارزيابى قرار گرفته است.كلاسها اين هفته در شيراز در حالى كه نيروهاى امنيتى در هرگوشه و كنار حضور داشتند و اعلاميههايى در تهديد دانشجويان عليه فعاليتهاى سياسى منتشر شده بود، آغاز شد.واشينگتن تايمز نوشت، جان استمپل يك ديپلومات سابق آمريكايى در كتابش تحت عنوان «درون انقلاب ايران» گفت در سال 1978 دولت محمدرضا شاه پهلوى گشايش دانشگاهها را تا ماه نوامبر به تأخير انداخت. اين اقدام باعث شد در دانشگاهها بلافاصله درگيرى و زد و خورد ميان دانشجويان و نيروهاى امنيتى رخ دهد…دانشجويان تهرانى مىگويند شايعاتى در مورد اين كه ترم پاييزه دانشگاهها تعطيل شود، وجود دارد.آنها مىگويند در نام نويسى در رشتههاى هنر و مهندسى با مشكلات تأخير روبهرو بودهاند.يك دانشجوى رشته مهندسى دانشگاه شريف كه خواست فقط با نام كوچكش ”عاليه“ نام برده شودگفت، مقامهاى از اين ميترسند كه با آغاز ترم دانشگاهى دانشجويان تظاهرات جديدى عليه احمدىنژاد و دولت او سازمان بدهند.عاليه گفت: ”مامعتقديم كه اين دولت غيرقانونى است و ما آنرا تحمل نخواهيم كرد. دانشگاهها بهترين مكان براى سازمان دادن تظاهرات و اعتراضها عليه دولت هستند“.اميرحسين، يك دانشجوى ديگر گفت: ”مقامها مىگويند دانشگاههاى كشور سر موقع شروع مىشود، ولى اكثر استادان ما در زندان هستند و آنهايى هم كه بيرون هستند، در نبود آزادى بيان حاضر به رفتن به كلاسها نيستند“.دانشجويان مىگويند اگر دولت اجازه دهد دانشگاهها باز شوند، آنها از اين ميترسند كه دانشگاهها را پر از مأموران لباس شخصى كنند تا هرگونه تظاهرات را سركوب كنند.استمپل گفت ”چالش در برابر انتخابات به چالش در برابر ريشه نظام جمهورى اسلامى منجر شده است. اين چالش بهمحض باز شدن دانشگاهها به آن نيز سرايت خواهد كرد“.

تصوير قيام در جهان – 7 شهريور – 29 اوت

  • خبرگزاري آسوشيتدپرس – 2 شهريور - عدم موفقيت رژيم در كم نشان دادن آمار شهداي قيام
    مقامهاي رژيم ايران در كم اهميت نشان دادن شمار و ذكر علت كشته شدگان قيام تلاش زيادي كردهاند. آنها خانوادهها را زير فشار گذاشتهاند تا علائم عزاداري را از خانههاي خود آويزان نكنند و به مساجد دستور دادهاند تا از برگزاري مراسم عزاداري خودداري كنند.
    اما با اين وجود عزاداران پنجشنبه شب مجلس يادبود چهلمين روز سهراب اعرابي را برگزار كردند. سهراب 19 ساله كه ظاهراً طي تظاهرات 15 ژوئن تير به سينهاش اصابت كرده بود تقريباً تا يك ماه از محل وي اطلاعي در دست نبود.
    تظاهركنندگان به خيابانها ريختند و در يك مجتمع در تهران جايي كه خانوادة وي زندگي مي كنند شعارهاي سياسي سر دادند. ويدئوي اين مراسم در اينترنت گذاشته شده است.
  • خبرگزاري فرانسه در مورد نمايش دادگاهها
    ”استماع دادگاه كه فقط براي خبرگزاريهاي ايراني امكانپذير است و مخالفان آنرا بعنوان ”دادگاههاي نمايشي” محكوم كردند, خشم جامعه بين المللي را بر انگيخته و در بدترين بحران سياسي از انقلاب اسلامي در سال 1979 تا كنون تنشها را تشديد كرده است. “

Freitag, 28. August 2009

تصوير قيام در جهان – 6 شهريور-28 اوت – شماره 3

نيويورك تايمز – 5 شهريور – 27 اوت _ شرم بر ايران
روزنامه نیویورک تایمز سرمقاله دیروز خود را با تیتری تند و غیر معمول تحت عنوان « Shame on Iran - شرم بر ایران» به اوضاع ایران و رفتارهای دولت کودتا پس از انتخابات ۲۲ خرداد تخصیص داده است. این سرمقاله که انتخابات و نتایج آن را تقلبی میخواند، میگوید دولت ایران به جای اینکه از روشن شدن وضعیت شکنجه ها و تجاوزها در زندانهایش نسبت به مردم خودش شرم کند و سعی در جلوگیری از آن کند، برعکس در پی ابراز خشونت بیشتر و دستگیری های رهبران گروههای معترض بر آمده است، و دادگاههای نمایشی جدیدی را نیز برقرار کرده است با این امید که مخالفان را غیر مشروع و غیر مشروعان را مشروع جلوه دهد.

تصوير قيام درجهان-6شهريور-28 اوت – شماره 2

تصوير قيام در جهان – 6 شهريور-28 اوت

  • صداي آمريكا 27 اوت – 5 شهريور : منتظري در نامه سرگشادهيي اعلام كرد اين حكومت نه جمهوري است و نه اسلامي
    وي در پاسخ به نامه 293روزنامه نگار و فعال سياسي كه خواستار اقدام عملي مراجع در قبال جنايتهاي صورت گرفته در زندانهايي نظير كهريزك و در كوي دانشگاه شده بودند نوشت:
    مسئولين يا رفتار خود را تغيير دهند و يا لااقل شجاعت اين را داشته باشند که اعلام‏ ‏کنند اين حکومت نه جمهوري است و نه اسلامي و هيچ کس حق‏ ‏اعتراض و اظهار نظر و انتقاد ندارد.در بخش ديگري از نامه سرگشاده منتظري آمده است: ظاهرا حضرات براي رسيدن به مقاصد دنيوي خويش چنان چشم و گوش و‏ ‏دل بر حقايق بسته اند که نه مي بينند و نه مي شنوند.
  • نيويورك تايمزـ 27 اوت - هاله اسفندیاری، يك محقق آمريكايي ایرانی تبار که ۱۰۳ روز در اوین زندانی بود در قسمتی از مقاله خود در واشنگتن پست نوشت" تند روها و محافظه کاران در حکومت ایران همیشه از یک انقلاب و تحولات اجتماعی با همکاری عوامل خارجی واهمه و ترس داشتند، غافل از اینکه این افراد اصول گرا با عمل کردهای خود بذرهای های یک انقلاب و تحولات اجتماعي را کا شتند. کاری که دولتهای خارجی هیچ وقت نمیتوا نستد انجام بدهند "

Donnerstag, 27. August 2009

تصوير قيام در جهان – 5 شهريور-27 اوت

تصوير قيام در جهان – 5 شهريور-27 اوت

· حرارت تظاهرات خياباني و وبسايتهاي خشمگين از داخل خود رهبري به احمدي نژاد ميرسد !

خبرگزاري آسوشيتدپرس به تاريخ 1 شهريور ، طي تحليلي از شقه و شكاف در راس رژيم آخوندي نوشت: احمدي نژاد- رييس جمهور رژيم ايران نياز ندارد كه به تظاهرات خياباني يا وب سايت هاي خشمگين نگاه كند تا تلقي در مورد چالش هايي كه پيش روي او در دور دوم رياست جمهوري مناقشه برانگيزش قرار دارد, پيدا كند. حرارت (اين مناقشات), به اندازه كافي از همان داخل رهبري رژيم به او مي رسد.

انتخاب صادق لاريجاني مي تواند بخشي از روايت افزايش شكاف بين حاميان احمدي نژاد از جمله سپاه پاسداران و ساير جناح هاي سخت سر باشد كه صلاحيت وي را در اين موضع, در زماني كه رژيم ايران تلاش مي كند چهره خود را در سطح بين الملل بازسازي نمايد, زير سوال برده اند.



· انعكاس شكنجه و تجاوز وحشيانه به زندانيان توسط خبرگزاري رويتر

خبرگزاري رويتر - 27 اوت – 5 شهريور- مجلس ایران تجاوز به زندانیان را تائید کرد.

کمیته تحقیق مجلس ایران در بار اتهامات تجاوز به زندانیان در وب سایت خوب تائید کرد که شواهد و اسناد ثابت میکند که بعضی‌ زندانیان با بطری و باتون تجاوز جنسی‌ شده است.

Mittwoch, 26. August 2009

تصوير قيام در جهان - 4 شهريور -26 اوت - شماره 2

تصوير قيام درجهان - 4شهريور-26 اوت

تلويزيون العربيه 2 شهريور : دهها تن از خانواده هاي زندانيان در مقابل زندان اوين درتهران تظاهرات كردند

دهها تن از خانواده هاي زندانيان در مقابل زندان اوين درتهران تظاهرات كرده و خواستار آزادي بازداشت شدگان اعتراضات انتخابات رياست جمهوري شدند

پارلمانترهاي تندرو ايران از رئيس جديد دستگاه قضايي خواستار محاكمه ميرحسين موسوي و مهدي كروبي شدند. در مقابل اصلاح طلبان خواستار محاكمه مسئولين تجاوز در زندانها شدند. از طرفي ديگر همپيمانان احمدي نژاد در پارلمان نسبت به دستگيري احمد وحيدي وزير پيشنهاديش براي دفاع توسط انترپل ابراز نگراني كردند و خواستار تعويض وي شدند.پارلمانترها از رئيس دستگاه قضايي خواستند كه محدوديت روزنامه اعتماد ملي را بردارد, روزنامه اعتماد ملي وابسته به مهدي كروبي است كه هفته گذشته توقيف شد. در تحولي ديگر مرجع ديني بيات زنجاني درتهران خواستار محاكمه مسئولين سركوب وشكنجه شد. دهها تن از خانواده هاي زندانيان در مقابل زندان اوين درتهران تظاهرات كرده و خواستار آزادي بازداشت شدگان اعتراضات انتخابات رياست جمهوري شدند. علي رضا بهشتي مشاور ويژه مير حسين موسوي گفت در انتخابات بصورت زيادي دست برده شده است وي گفت اگر موسوي دستگير شود مجدداً خيابان مشتعل مي شود و نمي توان نتايج آن را پيش بيني كرد».


العراقيه تلويزيون دولتى عراق روز 2 شهريور : كشف گور جمعي قربانيان اعتراضات

كشف گور جمعى قربانيان اعتراضهايى كه به دنبال اعلام پيروزى احمدىنژاد در انتخابات رياست جمهورى اخير صورت گرفت، موجى از خشم و نارضايتى شديد را در ميان محافل ايران برانگيخت.
نمايندگان مجلس رژيم ايران گفتند كه بهزودى يك كميته تحقيق پارلمانى براى كشف علت دفن دهها كشته مجهول الهويه بهصورت سرى در گورستانى در تهران تشكيل خواهد شد




خبرگزاري آسوشيتد پرس , 24 اوت 2009- 44 جسد بي هويت در ژوئيه 12 و 15 در ميان غلظت شديد امنيتي تدفين شده بودند


يك كارمند بدون اسم از آرامگاه بهشت زهرا در پايتخت گفته است كه 44 جسد بي هويت در ژوئيه 12 و 15 در ميان غلظت شديد امنيتي تدفين شده بودند.
مجيد نصيرپور, وكيل اصلاحطلب مجلس كه در كميتة امور اجتماعي خدمت مي كند, دادخواستي براي رسيدگي به اين موضوع تسليم نمود كه در وب سايت پارلماننيوز گزارش شده است.

آسوشيتدپرس ادامه ميدهدشمار كشته شدگان طي هفته هاي خشونت بعد از انتخابات بحثبرانگيز رياست جمهوري, مأخذي براي جدال و ستيزه شده است : مقامات ايراني رقم پايين 20 نفر كشته شده را مي گويند كه 9 نفر از آنها شبهنظاميان طرفدار دولت مي باشند.
سايت نوروزنيوز, سايت خبري روزنامة مشهوري كه در 2002 توسط مقامات بسته شد, اظهار داشت كه شمارة پروانة مجوز دفن را براي تقويت گزارشش در اختيار دارد.مقامات ايراني در كم اهميت نشان دادن شمارش و ذكر علت كشته شدگان طي ناآرامي تلاش زيادي كردهاند. آنها خانوادهها را زير فشار گذاشتند تا بيرقهاي عزاداري را از خانه هاي خود آويزان نكنند و به مساجد دستور دادند تا از برگزاري مراسم عزاداري خودداري كنند.با اين وجود عزاداران پنجشنب ه شب مجلس يادبود چهلمين روز سهراب اعرابي را برگزار كردند. سهراب 19 ساله كه ظاهراً طي تظاهرات 15 ژوئن تير به سينهاش اصابت كرده بود تقريباً تا يك ماه از محل وي اطلاعي در دست نبود.آنها به خيابانها ريختند و در يك مجتمع توسعه يافته در تهران جايي كه خانوادة وي زندگي مي كنند و ويدئوي آن در اينترنت گذاشته شده, شعارهاي سياسي سر دادند.

Dienstag, 25. August 2009

تصوير قيام در خارج از ايران - 3 شهريور-25 اوت - شماره 2

فيلمي از آفتون بلادت سوئد كه درآن هنرمندان سوئدي از وزير خارجه ونخست وزير اين كشور خواهان عمل در برابر نقض حقوق بشر و فرياد آزاديخواهي مردم ايران هستند

تصوير قيام در جهان – 3 شهريور – 25 اوت


انعكاسات بين المللي
· لس آنجلس تايمزبه تاريخ 30 مرداد نوشت: روز پنجشنبه هنگامي كه احمدينژاد در تلويزيون رژيم سخن مي گفت، پايتخت، شاهد انفجاري از فرياد هاي الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور از پشت بام ها و پنجره ها بود. اقدامي كه در ايران به يك سنت اعتراضي تبديل شده است.
احمدينژاد كه به دنبال دو ماه ناآرامي هاي سياسي و مدني تضعيف شده، همچنان با سيلي از مشكلات روبرو است.

· روزنامه واشينگتن پست 30 مرداد نوشت: رژيم حاكم بر ايران، از اين كه به دست مردم سرنگون شود وحشت دارد.
در قسمتي از اين مقاله با عنوان «جنون سوءظنِ خودساختة تهران» آمده است: در ماه ژوئن يك ميليون ايراني در اعتراض به انتخاباتِ ربودهشده، به خيابانها ريختند. اين اعتراضات باعث ترس رژيم ايران شد و رژيم وحشتزده به شدت به سركوب روي آورد.
در ادامة مقالة مندرج در واشنيگتن پست نوشته شده: وضعيت موجود نتيجه شكاف عميقي در رهبري اين رژيم است. محاكمهها به همان ميزان كه در داخل ايران باعث تنفر مردم شده، در خارج ايران نيز تنفر ايجاد كرده است. كروبي ميگويد زندانيان مورد شكنجه و تجاوز قرار گرفته و كشته شدهاند. خامنهاي رهبر رژيم بطور فزايندهيي مورد انتقاد قرار ميگيرد.

· روزنامه واشينگتن تايمز 30 مرداد نوشت: انتخاب احمد وحيدي به عنوان كانديداي احمدينژاد براي پست وزارت دفاع، به دليل نقش وي در انفجار بوئنس آيرس، موجب به سردي گراييدن بيشتر روابط ميان رژيم ايران و جامعة بينالمللي خواهد شد.

حمايتهاي بين المللي
· عفو بين الملل با صدور يك فراخوان فوري خواستار رعايت حقوق بشر درايران و آزادي بازداشت شدگان تظاهرات اخير شد.
در اين فراخوان كه به صورت ارسال نامه به منظور ملزم ساختن خامنه اي ازسوي عفو بين المل صادرشده است، حمله به اعتراضات مسالمت آميز مردم، مضروب كردن و كشتن تظاهركنندگان و بازداشت هزاران تن درايران، خاطرنشان وبرموارد زير تأكيد شده است:
-تظاهركنندگاني كه حق آزادي بيان و اجتماعات را طلب مي كردند ودستگيرشده اند بايد آزاد شوند.
-محاكمات بايد عادلانه و بدون اعتراف گيري اجباري و محكوميت به مرگ همراه باشد.
-همه اين زندانيان بايد در برابر شكنجه و ديگر اشكال بدرفتاري حفاظت شوند.
دراين فراخوان خامنه اي ملزم مي شودتا شمار كساني را كه درتظاهرات اعتراضي كشته شده اند و شمار دستگيرشدگان و محل زنداني شدن آنها را اعلام كند و بگذارد كه بازداشت شدگان به خانواده ها و وكلاي مورد انتخاب شان دسترسي داشته باشند.
هم چنين بايد تضمين شود كه تمام مرگهايي كه توسط نيروهاي امنيتي يا در بازداشتگاهها صورت گرفته، به طورمستقل وبه درستي مورد تحقيق قرارگيرد وتمامي مسئولين شكنجه ها و اعدامها سريعا به دست عدالت سپرده شوند.

· تورنتو كانادا : خانم رحيل رضا نويسنده و فيلمساز ساکن تورنتو درجمع هواداران اشرف در تورنتو در روز 31 مرداد گفت : من اينجا آمدهام تا همبستگی و حمايت خود را از مقاومت ايران ابراز کنم. من همچنين ميخواهم تا نگرانی خودم را نسبت به جان زنان مبارز ايران در داخل و خارج از ايران ابراز کنم. خطاب به اين زنان قهرمان که با مبارزه خود دنيا را تکان داده اند میخواهم بگويم که شما تنها نيستيد… اميدوار باشيد صبح نزديک است.

· ايتاليا – اوربينو - روز جمعه 30مرداد، در جلسه همبستگي با 1000زن قهرمان اشرف و زنان ايران، در سالن اصلی شهرداری اوربينوي ايتاليا ، جان لوکا مارکوچی، وكيل و رئيس کميسيون سياست تربيتی و آموزشی شهرداری اوربينو گفت : من از طريق ايرانياني كه از قديم در اين شهر ساكن هستند بهطور كامل درجريان جنايات آيتاللههاي حاكم برايران قرار دارم. همينطور طي اين ماهها درجريان قيام ايران و آنچه بر مردم ايران ميگذرد قرار گرفتهام. من همچنين از پروژه اتمی رژيم و تلاشهايي اين رژيم براي حفظ آن آگاهم.
- آنجلی آرپو، عضو شوراي شهر فرمينيانو؛ در سخنان خود گفت: رژيم ايران به دليل ضعف مفرط در ايران تلاش ميكند با هر آنچه كه در توان دارد فشارش را در عراق بر روي اشرفيان قهرمان وارد كند تا بتواند با قيام ايران مقابله كند.
ـ در انتهاي برنامه، دو تن از مسئولين انجمن زنان دموكراتيك ايراني در ايتاليا، به سخنراني پرداخته و اخبار جنايت آخوندهاي ايران بهخصوص اخبار تجاوزات عليه زنان و مردان در زندانهاي ايران و بويژه زندان كهريزك راافشا كردند

· ايتاليا- رم - در روز جمعه 30 مرداد در تظاهراتي در برابر سفارت آمريكا در رم توسط ايرانيان آزاده ، نمايشگاهي از تصاوير زنان اشرف و زنان قيام تشكيل شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت .

· سيدني استراليا- روزشنبه 31 مرداد، در بيست و سومين روز تحصن اعتراضي در برابر سفارت آمريكا وعراق دكتر مريديس برگمن، رئيس سابق سنا و يكي از شهرداران فعلي شهر سيدني، گفت ما ميدانيم كه دراين روزها مادران دستگيرشدگان در مقابل زندان اوين تحصن دارند. همچنين ميدانيم كه بسياري از ايرانيان در سرتاسر دنيا در تحصن براي آزادي گروگانهاي اشرف و حمايت از اشرفيان بهسر ميبرند.
در اين تحصن نمايشگاه عكسي از زنان قهرمان شهر اشرف و زنان در قيام ايران برپا بود.

· نروژ – اسلو - در برنامه اي ، خانم الي هاليگه، مهندس هواشناسي از دانشگاه تورنهايم كه براي همبستگي با زنان اشرف در اين جلسه شركت كرده بود گفت: در قيام مردم ايران ما كشتهشدن ندا را در خيابان از تلويزيون ديديم و فهميديم كه ندا در زبان فارسي يعني چي؟

Montag, 24. August 2009

كابينه احمدي نژاد كابينه سردمداران كشتار, تروريسم و توليد سلاحهاي كشتار جمعي

كابينه احمدي نژاد كابينه سردمداران كشتار, تروريسم و توليد سلاحهاي كشتار جمعي

مريم رجوي: پيام اين كابينه سركوب مطلق, گسترش تروريسم

تلاش براي تكميل اشغال عراق و تكميل پروژه هاي اتمي است

21 وزير معرفي شده از سوي پاسدار احمدي نژاد, تماماَ از پاسداران, تروريستها و سردژخيمان و مسئولان ماشين سركوب و دست اندركاران پروژه ضد ملي توليد سلاحهاي كشتارجمعي, تشكيل شده است. 12تن از آنان از بالاترين فرماندهان بسيج و سپاه پاسداران, مي باشند.

خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران, در اين خصوص گفت: پيام اين كابينه تشديد سركوب مطلق, گسترش صدور تروريسم و بنيادگرايي به ويژه در منطقه خاورميانه و تحكيم سلطه اش بر عراق و تكميل پروژه توليد بمب اتمي است. خامنه اي به اين ترتيب روند سلطه سپاه و بسيج را بر تمامي اركان قدرت تكميل مي كند. در اين كابينه حتي عواملي از باند غالب كه كمترين اختلاف نظري با احمدي نژاد دارند, حذف شده اند. وي افزود: رژيم آخوندي, در مقابله با قيام سراسري مردم ايران بحران و شقه دروني تنها راه را در تصفيه ها و جراحيهاي بيشتر دروني يافته است

12نفر از 21وزير پيشنهادي از سزكردگان بسيج و سپاه پاسداران هستند. سرتيپ پاسدار احمد وحيدي, وزير دفاع؛ آخوند پاسدار حيدر مصلحي, وزير اطلاعات؛ پاسدار تروريست مصطفي محمدنجار, وزير كشور؛ رضا تقي پور وزير ارتباطات؛ سيد محمد حسيني, وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ مسعود ميركاظمي, وزير نفت؛ محمد علي آبادي, وزير نيرو؛ فاطمه آجرلو, وزيررفاه و تأمين اجتماعي؛ مرضيه وحيد دستجردي, وزير بهداشت و درمان؛ محمد عباسي, وزيرتعاون؛ كامران دانشجو؛ وزير علوم و تحقيقات فناوري, عبدالرضا شيخ الاسلام, وزير كار و امور اجتماعي.

سرتيپ پاسدار احمد وحيدي, وزير دفاع كابينه احمدي نژاد, معروفترين فرمانده تروريستي رژيم است. وي به خاطر فرماندهي انفجار جنايتكارانه مركز يهوديان در سال 1994, در بوئنوس آيرس(آرژانتين), از نوامبر2007 توسط پليس بين الملل –انترپل- تحت پيگرد قرار دارد. اين انفجار به كشته شدن 85نفر و زخمي شدن 300نفر منجر شد.

وي در سال 1981 به عنوان فرمانده اطلاعات سپاه و همچنين فرمانده قرارگاه تروريستي بلال گمارده شد. عمليات انفجار مركز تفنگنداران آمريكائي در سال 1983 در لبنان و تمام گروگانگيريهاي دهه 60 در لبنان تحت فرماندهي وي انجام شد. در سال1990 با تشكيل نيروي قدس , خامنه اي او را به فرماندهي اين نيرو گماشت. او در سال 84 در سمت جانشين وزير دفاع احمدي نژاد مسئوليت توليد سلاحهاي كشتار جمعي را به عهده داشت.

آخوندپاسدار حيدر مصلحي, وزير اطلاعات, در جنگ ضدميهني از مهمترين عاملان فرستادن دانش آموزان تحت عنوان بسيجي روي مين بوده است. او همواره از سركردگان سپاه و بسيج ضد مردمي بوده است و در دستگيريها و كشتار بازداشت شدگان قيام سراسري در خانه هاي امن و زندانهاي مخفي سپاه نقش بسيار مهمي داشته است, با اين انتخاب احمدي نژاد در صدد است وزارت اطلاعات را هم تحت هژموني سپاه در بياورد.

پاسدار تروريست مصطفي محمدنجار, وزير كشور, از آمران و عاملان كشتار مردم كردستان در سال57 است. از سال61به بعد, از فرماندهان عمليات تروريستي در خاورميانه بوده است. در اكتبر1983 به عنوان يك فرمانده ارشد سپاه در لبنان در انفجار مقر تفنگداران دريائي آمريكا در بيروت كه بيش از 240 كشته به جاي گذاشت, نقش داشت. محمدنجار بعد از ادغام وزارتخانه هاي سپاه و دفاع در سمت رئيس آن, پيشبرد پروژه هاي سلاحهاي كشتار جمعي را دنبال كرده است.

رضا تقي پور وزير ارتباطات, از سركردگان رژيم در صنايع دفاعي و توليد سلاحهاي كشتار جمعي است. وي در توليد موشك ماهواره اميد كه يك طرح نظامي بود نقش مهمي داشته است.

پاسدارمسعود ميركاظمي, وزير نفت, از فرماندهان سپاه پاسداران بوده و در دانشگاه پاسداران موسوم به امام حسين به كار مشغول بوده است . وي در موضع مشاور وزير دفاع در ساخت سلاحهاي كشتار جمعي رژيم شركت فعال داشته است.

پاسدار محمد علي آبادي, وزير نيرو, عضو سپاه و جهاد سازندگي است و در مهندسي جنگ شركت داشته است

فاطمه آجرلو, وزيررفاه و تامين اجتماعي, پاسدار و شكنجه گر و زندانبان بند زنان زندان مخوف اوين عضو فعال سپاه در زمان جنگ بوده است. سركرده بسيج دانشجويي زنان استان تهران, سركرده بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد کرج از ديگر سمتهاي اين پاسدار-شكنجه گر است.

مرضيه وحيد دستجردي, وزير بهداشت و درمان, در سمت سركرده زنان بسيجي در دانشگاه آزاد كرج به جاسوسي و سركوبي دانشجويان اشتغال داشته است.. پدر وي پزشك شخصي خميني و برادرش پاسدار وحيد دستجردي است كه فرمانده هوا و فضا يعني سازنده موشكهاي كشتار جمعي است.

منوچهر متكي سابقه طولاني در طراحي و سازماندهي عمليات تروريستي, دارد. وي به طور مستقيم دست اندركار طراحي و اجراي عمليات ربودن مهندس ابوالحسن مجتهدزاده, عضو سازمان مجاهدين در تركيه در سال68 و سوءقصد به آقاي حسين عابديني در استانبول در سال 1990بود.

بختياري به عنوان وزير دادگستري بعد از لاجوردي جانشين وي در سازمان زندانها شد. او در زمان قتل عام30هزار زنداني سياسي در سال 67رئيس زندانها بود. اين دژخيم از بالاترين آمران و عاملان سركوبي تظاهرات و به ويژه شكنجه بازداشت شدگان در اردوگاه مرگ كهريزك است.

کامران دانشجو, وزارت علوم، تحقيقات و فناوري, عضو سپاه پاسداران, از اعضاي بنياد فساد و غارت و چپاول موسوم به بنباد شهيد, از مديران موسسه تحقيقات و فناوري وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح كه در توليد سلاح براي مقاصد تروريستي نقش فعالي داشته است. وي رئيس ستاد انتخابات دوره دهم رياست جمهوري رژيم بود و كليه طرحهاي تقلب احمدي نژاد را به پيش برد .

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

2شهريور1388(24اوت2009)

انتخاب سر دژخيم اژه اي به عنوان دادستان كل كشور

آخوند لاريجاني , رئيس جديد قوه قضاييه، سر دژخيم غلامحسين محسني اژه اي را به عنوان دادستان كل رژيم آخوندها منصوب كرد. اژه اي, در چهار سال گذشته به عنوان وزير مافياي اطلاعات و جاسوسي رژيم آخوندي از بالاترين مسئولان اعدام و كشتار و شكنجه بوده است. در اين دوران شمار زيادي از زندانيان در شكنجه گاههاي مختلف رژيم به شهادت رسيدند.

وي در دهه60, در سمتهاي مختلف ازجمله نماينده دادستاني انقلاب در وزارت اطلاعات و رئيس شعبه سوم دادگاه انقلاب در دستگيري و شكنجه و اعدام يا صدور احكام اعدام هزاران زنداني سياسي و به طور خاص در قتل عام زندانيان سياسي در سال67 نقش جدي داشته است.

سر دژخيم اژه اي در سال74, به عنوان قائم مقام دادستان دادگاه ويژه روحانيت و از سال77 به عنوان دادستان ويژه روحانيت, در دستگيري, حبس و اعدام شمار زيادي از روحانيون مخالف دست داشته است.

انتصاب اين سر دژخيم به عنوان دادستان كل كشور، زمينه سازي براي افزايش بازداشتها و اعدامهاي سياسي از سوي رژيمي است كه از استمرار و گسترش قيام سراسري مردم ايران سخت به وحشت افتاده است

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

2شهريور1388(24اوت2009)


تصوير قيام در جهان – 2 شهريور – 24 اوت


روزنامه آلمانى تاگس اشپيگل: تجاوز؛ بندناف رژيم آخوندى

1388/6/1

روزنامه آلمانى تاگس اشپيگل با عنوان ” شكنجه و تجاوز در حكومت الهى!“ به شكنجه زندانيان در شكنجهگاه كهريزك پرداخت و نوشت:
گزارش با مشاهدات عينى يکى از زندانيان کهريزک آغاز مىشود: «دانشجوى ۲۱ ساله را نزديک دانشگاه تهران دستگير کردند. هنگامى که دو اتوبوس حامل دستگيرشدگان وارد زندان پليس در کهريزک شدند، فورا دهها نگهبان بهجان زندانيان افتادند، لباسشان را بر تنشان دريدند، آب بر آنان پاشيدند و شروع به زدنشان با کمربند و زنجير کردند».

دانشجوى دستگيرشده مىگويد: «ديگر رمقى در بدنمان نماند. آنقدر ضعيف بوديم که نمىتوانستيم روى پايمان بند شويم».

تاگش اشپيگل مىنويسد که اين تازه اول ماجرا بوده است. دستها را با قير مذاب سوزاندند، افراد را از گردن تا آستانه خفگى آويزان كردند و به عدهاى هر روز تجاوز مىكردند.





تلويزيون العربيه : رژيم ضدبشرى دهها شهيد قيام را مخفيانه دفن كرده است



1388/5/31

تلويزيون العربيه خبر داد: مقامهاى رژيم ايران، اجساد ده تن از جوانانى را كه در تظاهرات كشته شدهاند بهصورت مخفيانه و با اقدامهاى شديد امنيتى در گورستان بهشت زهرا دفن كردهاند.





صداي آمريكا : «تجاوز و رذالت»، سنگ بناى رژيم پليد آخوندى



1388/5/31

يك روزنامهنگار و وبلاگ نويس به نام بابك داد در مصاحبه با تلويزيون صداى آمريكا گزارشى از تجاوز دژخيمان رژيم آخوندى به يكى از زندانيان دستگير شده در منطقه آپادانا ارائه كرد.
امشب مطمئنم كه مردم آپادانا، دوباره با اللهاكبر و مرگ بر ديكتاتور، اين نظام و مقامهاى امنيتى اين نظام را به چالش خواهند كشيد، چرا؟ بهخاطر اينكه برگ تازهيى از اين تجاوزها را من نزديكى اين شهرك امروز رفتم، از نزديك ديدم. مادر پسرى كه قاضى پرونده، فيلم تجاوز يك مأمور قوى جثه را به پسر 16ساله او، نشان داده و از او خواسته، اگر مىخواهى پسرت را نجات بدهى، 10ميليون تومان به من بده، تا با يك تعهد او را آزاد بكنم.

پرونده اين خانواده، نزد من هست، مثل ماجراى مهدى، مطمئن باشيد بهزودى زود، در دادگاهى در همين ايران، بهخاطر اينكه ظلم پايدار نمىماند و پايههاى اين رژيم به شدت لرزان شده.
ماجراى اين خانواده و اين زن ناچار و ناگزير، كه براى نجات پسرش، از زير دست ماموران پليد امنيتى، مجبور شد كه پول را تهيه بكنه و بعد از آن، مجبور شد كه به خواسته كثيف قاضى پرونده هم تن بدهد...



كريستين تودي – استراليا – 24 اوت - یک گروه از مسیحیان انگلیس از منطقه بولتون خواستار آزدی ۲ زن ایرانی‌ که به جرم تغییر مذهب از اسلام به مسیحیت زندانی هستند شدند. مقامات ایرانی‌ از این ۲ زن که الان نزدیک به ۶ ماه در زندان اوین میباشند خواسته اند که یا تغییر مذهب خود را را پس بگیرند یا مرتد شناخته خواهند شد. لازم به یاد آوری هست که مجازات ارتداد در ایران اعدام می‌باشد.





http://au.christiantoday.com/article/uk-christians-call-on-policitians-for-female-converts-in-iran-jail/6886.htm


تصوير قيام در جهان 1 – 2 شهريور – 24 اوت