Montag, 28. Mai 2012

راديو فردا و گزارش آخوند پسند از مقاله روزنامه گاردين



روزنامه انگليسي گاردين  مقاله مفصلي  در تاريخ 22 مي  در رابطه با مجاهدين درج كرده است و با چند تن از شخصيتهاي سياسي و مقامات آمريكا كه دست اندركار پرونده نامگذاري تروريستي مجاهدين توسط وزارت خارجه آمريكا  هستند، مصاحبه كرده است .  حاميان مجاهدين در گزارش گاردين در دفاع از مجاهدين صحبت كرده اند و مزدوران لابي رژيم نيز ترس و وحشت خود از احتمال خروج مجاهدين از ليست تروريستي آمريكا را بر ملا نموده اند. 
رضا مرعشي  يكي  از اعضاي  شبكه لابي رژيم « نياك » است كه گاردين  در اين گزارش با وي  مصاحبه كرده  و وي  در وحشت از خروج مجاهدين  از ليست تروريستي وزارت خارجه آمريكا  حرف زده است.    حرفهاي رضا مرعشي و تلاشهاي اعضاي «نياك» طي روزهاي اخير بيانگر اين است كه  لابي رژيم به وحشت افتاده و در تلاش است  با شيطان سازي از مجاهدين و تبليغات دروغ جلوي  خروج از ليست مانع ايجاد كند.
 امّا در اين ميان, راديو فردا در نقش بلند گوي آخوندها ظاهر شده و با برداشتي كاملا آخوند پسند, بخشهايي  از گزارش گاردين را  كه به نفع خودش و البته رژيم  بوده، به صورت گزينشي درج   و روي سايت راديو فردا و  صفحه فيس بوكش  گذاشته بود كه  به دليل كامنتهاي اعتراضي ايرانيان نسبت به اين گزارش دروغ و مغرضانه  از صفحه فيس بوك حذف كرد!
راديو فردا  برخلاف اصول ژورناليستي  علاوه بر گزارشي  كاملا ولي فقيه پسند از گزارش روزنامه گاردين كه حرفهاي حاميان مجاهدين و لابي هاي رژيم را درج كرده, عبا و عمامه ولي فقيه را هم به بر كرده و  به وكالت از طرف مردم ايران مجاهدين را خائن ناميده است!
 بايد به  اين بلندگوي  وابسته به وزارت خارجه آمريكا كه وكيلش در برابر دادگاه به سبك و سياق خميني و آخوندهاي خميني صفت دروغ مي گويد و در برابر ديدگان فرماندهان ارشد نظامي آمريكا كه ماموريت خلع سلاح و حفاظت از مجاهدين را داشته اند و اسناد آن غير قابل انكار و چشم پوشي است , مدعي مي شود   علت ادامه نامگذاري غير قانوني مجاهدين اين است كه هنوز خلع سلاح نشده اند!
گفت :
وكيل و صي شدن از جانب  مردم ايران براي اينكه  چرنديات اربابانت را به سبك و سياق  دهانهاي گشاد و دريده احمدي نژاد و شريعتمداري و احمد خاتمي در سفرهاي استاني يا كيهان شريعتمداري يا نمايش جمعه بازار  براي خوشايند آخوندها در بوق بكنيد, هيچ ابلهي را نمي فريبد و صرفا  توليد  خوراك تبليغاتي براي سايت هاي  وزارت اطلاعات رژيم است كه به انتشار آن بلادرنگ مبادرت كرده اند .
لينك مقاله مفصل گاردين :


 http://www.guardian.co.uk/world/2012/may/22/iranian-terror-group-lobbies-capitol-hill?newsfeed=true