Freitag, 25. September 2009

تصویرقیام25سپتامبر/3مهر/شماره 2

پيام خانم مريم رجوي به هموطنان تظاهركننده درنيويورك

هموطنان عزيز,

سلام بر شما و سلام بر اجتماع پرشورتان كه امتداد قيام مردم ايران و امتداد پايداري اشرف است.

سلام بر شما كه پرچم آزادي كشورتان را همواره در اهتزاز نگه داشته ايد.

سلام بر شما كه خشم هموطنانتان عليه رژيم ولايت فقيه و حضور گماشته آن در مقر ملل متحد را ابراز ميكنيد.

همراه با شما، قيام‌كنندگاني كه همين پنج روز پيش در تهران و مراكز بزرگترين استانهاي كشور عليه رژيم ولايت فقيه به پا خاستند، از جامعه جهاني مي‌پرسند آلوده كردن كرسي‌هاي سازمان ملل به ننگ فرستادگان اين رژيم ضدبشري تا كي؟

....

آيا فريادهاي مرگ بر ديكتاتور را از تهران و سراسر ايران نمي‌شنويد كه هم‌چنان به نامهنگاري و امتيازدادن به اين رژيم مشغوليد؟

آيا نمي‌بينيد كه دو ماه است ايرانيان و اعضاي خانواده‌هاي ساكنان اشرف در برابر كاخ سفيد تحصن و اعتصاب كرده و خواهان حفاظت از اشرف در برابر حملات طراحي شده توسط خامنه‌اي هستند.

...

-از دولتهاي مختلف جهان مي‌خواهيم كليه روابط سياسي و ديپلماتيك خود با اين رژيم را تا توقف كامل سركوب معلق كنند. فاشيسم مذهبي را از نظر تجاري، ديپلماتيك، تسليحاتي و تكنولوژيك مورد تحريم قرار دهند و سفر سردمداران رژيم آخوندي به كشورهاي خارجي را ممنوع كنند.

- از ايالات متحده مؤكداً مي‌خواهيم كه رعايت حقوق بشر ساكنان اشرف به ويژه جلوگيري از خشونت وحمله وجابجايي اجباري در مورد آنان را تضمين نمايد و براي آزادي 36 اشرفي گروگان گرفته شده توسط مزدوران عراقي رژيم آخوندي اقدام فوري به عمل آورد يعني به خواسته اعتصاب كنندگان و متحصنين كه نزديك به دو ماه است در برابر كاخ سفيد ايستاده اند گوش فرا دهند.

...

به زنان و مردان شجاعي كه جهان را به حمايت از اشرف و آزادي مردم ايران برانگيختند، درود مي‌فرستم.

....

سلام بر ياران و حاميان مقاومت

سلام بر مردم ايران

سلام بر آزادي.

درود بر همة شما.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen