Dienstag, 13. Juli 2010

solidarity with Ashraf arabic tas

شانتاژ و دست و پا زدن نوميدانه ملايان



شانتاژ و دست و پا زدن نوميدانه ملايان زير فشار تحريمات فلج كننده
 و در برابر حمايتهاي جهاني از مقاومت ايران براي جلوگيري از ريزش در سپاه پاسداران و بدنة رژيم !

ديكتاتوري در هم شكسته ديني, زير فشار تحريمات فلج كننده و در برابر حمايتهاي فزاينده بين المللي از مقاومت ايران, با وحشت و حماقت, دستگيري رهبري مقاومت را « اصلي ترين وظيفة كشورهاي منطقه و جهان» دانست!(روزنامه رسالت-19 تير).
متعاقباً, خبرگزاري سپاه پاسداران رژيم به نقل از فرد ناشناخته يي كه او را معاون اول وزير كشور عراق معرفي مي كرد, خبر داد كه روز گذشته نامه يي از طرف دادگاه عالي جنايي اين كشور براي دستگيري 38عضو ارشد مجاهدين دريافت كرده است. اين خبر سپس توسط مزدوران و رسانه هاي دست نشانده رژيم ايران در عراق باز پخش شد.
اين يك شانتاژ سياسي نوميدانه و سخيف از جانب رژيم ايران و نيروي تروريستي قدس و مزدوران آن در ارگانهاي عراقي است كه در دورة فترت قانوني در عراق به پشيزي نمي ارزد و داراي كمترين اعتبار قانوني نيست. مقامات عالي قضايي و دولتي عراق هم در پاسخ به سئوالات حقوقدانان بين المللي در اين باره مكرراً ابراز بي اطلاعي كرده اند.
همه چيز حاكي از ترس و وحشت شديد رژيم ايران و عوامل آن در عراق از بالا گرفتن تحريمهاي بين المللي عليه اين رژيم و شكست سياست بلعيدن عراق از طريق يك دولت دست نشانده است. رژيم ايران در شرايطي كه عمر دولت مالكي به طور رسمي به پايان رسيده و دولت جديد هنوز تشكيل نشده است, تلاش مي كند با بازيچه قرار دادن ارگانهاي مختلف دولت عراق و توسل به شانتاژ و جنگ رواني به ياوه ها و شايعاتي دامن بزند كه قبل از هر چيز مصرف آن روحيه دادن به سپاه پاسداران و بدنة درحال ريزش اين رژيم در داخل ايران است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
20تير1389 ( 11ژوئيه 2010)

كارشكني كميته سركوب اشرف در انتقال بيماران صعب العلاج از اشرف به بغداد

 

صبح روز يكشنبه 20تير نيروهاي عراقي در يك اقدام سركوبگرانه و ضد انساني, در حاليكه طبق توافق قبلي قرار بود 5بيمارسرطاني و صعب العلاج از جمله يك زن از ساكنان اشرف, براي معاينه و مداوا توسط پزشك متخصص به بغداد منتقل شوند, به دستور كميته سركوب اشرف, از همراهي نفرات مترجم و پرستار با بيماران جلوگيري كردند. مسئولين عراقي از جمله نماينده اداره استان بهداري ديالي در اشرف گفتند كه آنها هيچ اختياري ندارند و آنان مجبورند تصميمات كميته را اجرا كنند.
بعد از تلاشهاي ساكنان, نيروهاي عراقي با تأخير چند ساعته به مردان بيمار و مترجمشان اجازه دادند تا به بغداد بروند, اما از رفتن بيمار زن و پرستارش جلوگيري كردند. اما بيماران مرد نيز وقتي به بغداد رسيدند كه ديگر بيمارستان تعطيل شده و امكان ويزيت آنها نبود و مجبور شدند بدون نتيجه به اشرف بازگردند.
اين اولين بار نيست كه كميته مزبور كه براي سركوب ساكنان اشرف در نخست وزيري عراق تشكيل شده است, با ممانعت از همراهي كردن نفرات مترجم و كمك كننده عملأ از انتقال بيماران به بغداد جلوگيري مي كند.
اعمال محدوديتهاي ظالمانه پزشكي توسط دولت عراق بخشي از محاصره ضد انساني است كه از شروع سال2009 و پس از انتقال حفاظت به نيروهاي عراقي, بر اشرف تحميل شده است. در يك سال و نيم گذشته به دليل اين محدوديتها بسياري از بيماراني كه اگر در مراحل اوليه مورد معالجه درست قرار مي گرفتند, بهبودي كامل پيدا مي كردند, الان در وضعيت وخيمي به سر مي برند.
مقاومت ايران توجه دبيركل ملل متحد, نماينده ويژه دبيركل در عراق و كميسر عالي حقوق بشر ملل متحد و همچنين مقامها و فرماندهان آمريكايي و عموم سازمانهاي مدافع حقوق بشر را به استمرار سركوب و فشار عليه ساكنان اشرف جلب مي كند و خواهان اقدامهاي فوري براي پايان بخشيدن به اين محاصره ظالمانه است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
21تير1389 ( 12ژوييه 200)