Freitag, 10. Juni 2011

کلیپ جان جانان



 نوید ماست پیروزی
نوید ماست آزادی
آزادی ضرورت دوام انسان در مقام انسان است

Mittwoch, 8. Juni 2011

قتل هالۀ سحابی

 

 

رضا اولیا ـ قتل هالۀ سحابی

سه‌شنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ / ۰۷ ژوئن ۲۰۱۱
قتل خانم هالۀ سحابی زندانی سیاسی در مراسم تشیع جنازۀ پدرش بدون شک یکی از وحشیانه ترین جنایات رژیم آخوندی می باشد.
قتل هاله بدست چاقوکشان و شکنجه گران، معروف به لباس شخصی ها، انجام گرفت. این اوباشان مزدور خامنه ای می باشند که با خشونت سعی در مهار خشم مردم ایران دارند.
 این جانوران وحشی بدون مجوز و به زور وارد خانه های مردم میشوند. در خیابان مردم را شلاق می زنند، در زندانها شکنجه می کنند و به دختران تجاوز می کنند.
این مزدوران از سی سال پیش دست به هرگونه جنایتی زده اند که قتل وحشیانۀ هاله فقط آخرین آن می باشد.
در مقاله ای خواندم که دوستی سوال می کرد تا کی می بایست در مقابل این جنایات سکوت کرد؟ من  میگویم که دیگر بس است. صبر مردم ایران براستی تمام شده است. رژیم جنایتکار آخوندی سی سال است که ایران را به زنجیر کشیده است. خمینی دجال با وعده های دروغین و با پشتیبانی غرب صاحب آن انقلاب شکوهمند و خونین شد. انقلابی که از فردای کودتای ۲۸ مرداد شروع شده و جوانان مبارز که در دادگاه های نظامی شاه خائن به تیرباران محکوم می شدند برای به ثمر رساندن آن بهائی سنگین پرداختند. همین چند روز پیش سالروز تیرباران حنیف نژاد و یارانش بود. گلسرخی و دانشیان و صدها تن از روشنفکران، کارگران و دانشجویان به فرمان شاه خائن به پای جوخه های تیرباران کشیده شدند. مبارزۀ مردم ایران باعث فرار شاه جنایتکار از ایران شد. خمینی دجال با شعار "همه با هم" دم از خدمت به مستضعفین می زد و خود را به دروغ حامی زحمتکشان جا می زد. اما زمانیکه بر مسند قدرت نشست جنایتکارانی مثل خلخالی و لاجوردی را به جان مردم انداخت. خلخالی از کشتن ترکمن ها و کرد ها شروع کرد و صدها تن از مردم ما را به جوخه های اعدام فرستاد.خمینی زندانهای شاه را پر کرد. بسیاری از زندانیان سیاسی زمان شاه دوباره به زندان افتادند و یا اعدام شدند. سعید سلطان پور شاعر انقلابی را تیرباران کرد. به جای سرهنگها و جناب تیمسارهای اعلاحضرت جانیانی با ریش و تسبیح برادرسردار شدند و با سنگدلی اوامر امامشان را اجرا نمودند. ایران را تبدیل به یک زندان بزرگ و مرکز تولید و صدور تروریسم با سرمایه های هنگفت کرد. در خارج از کشور با عملیات تروریستی و قتل مخالفین برای ایجاد وحشت بین پناهندگان دست زد. مجاهدین خلق دشمن شمارۀ یک او شدند. داشتن نشریۀ مجاهد حکم اعدام داشت.
بعد از مرگ دجال بزرگ جانشینان هفت رنگ و هفت خط از روشنفکرو مدره و وراج تمدن، این بازیگران حرفه ای ولایت فقیه هشت سال به هشت سال بر مردم حکومت کردند. کارنامۀ ننگین اینان سیاه است. آنان در جنایت و خیانت و غارت سرمایه های مردم ایران،دلالی نفت و اسلحه، قتل های زنجیره ای و سپردن پولهای کلان در بانکهای خارجی هیچ حد مرزی را رعایت نکردند. در مقابل این غارتگری و جنایت مردم ایران دست از مقاومت برنداشته و در مقابل این رژیم هرگز کوتاه نیامده است.
علی خامنه ای مجرم اصلی این جنایات در سالهای اخیر قتل و شکنجه را به خیابانها کشانده و پاسداران و بسیجی های مزدور در روز روشن دست به قتل ندا ها و هاله ها میزنند.
رژیم اخوندی در ضعف مطلق با زره پوشهای مزدور عراقی اش از روی رزمندگان بی دفاع اشرف رد می شود و به طرف آنها شلیک می کند. اما مردم قهرمان ایران از رزمندگان شجاع اشرف تا جوانان غیور در سرسر ایران در مقابل رژیم ایستادگی می کنند و او با تمام مزدورانش را به مبارزه می طلبند. رزمندگان اشرف بی سلاح یک بدعت تاریخی را به ثبت رساندند. این قهرمانان وطن سکوت را شکستند وبرای دفاع از شرف و آزادی به طرف تانکهای خامنه ای و مالکی شتافتند. صبا و یارانش بی سلاح ولی مسلح به ایدآلهای انسانی بودند و به جهانیان نشان دادند که می شود با فریاد "ما زن و مرد جنگیم، بجنگ تا بجنگیم!" تانکهای دشمن را به عقب راند.   

Sonntag, 5. Juni 2011