Mittwoch, 22. Juni 2011

تا بن استخوان به پیروزی و آزادی یقین ...

سی‌سالگی 30خرداد، قطعیت پیروزی

Montag, 20. Juni 2011

سلسله آموزشها برای نسل جوان.............................قیام تا پیروزی جنگ صد برابر تا سرنگونی

-
 


قیام تا پیروزی
جنگ صد برابر تا سرنگونی



مسعود رجوی - رهبر مقاومت ایران
مسعود رجوی - رهبر مقاومت ایران
با درود به شهیدان و مجروحان خروش بهمن

پیام به جوانان اشرف‌نشان
و نیروهای انقلاب دموکراتیک مردم ایران

مرگ بر دعی بن الدعی سیدعلی خامنه‌ای
زنده باد آزادی
مسعود رجوی- ۲۹بهمن ۱۳۸۹


ساعتی پیش فراخوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به مردم ایران برای ادامه خروش و خیزش و دعوت عموم اقشار و طبقات خلق به قیام منتشر شد.
این قیامی است تا پیروزی، در جنگ صد برابر برای سرنگونی. سرنگونی رژیم پلید ولایت به سرکردگی «دعی بن الدّعی» سیدعلی خامنه‌ای که حکومت نامشروع او محصول تعرض و تجاوز خمینی لعنت شده، به حق حاکمیت مردم ایران، و جایگزین کردن آن با حاکمیت آخوندیست.
فرزندان دلاور و اشرف‌نشان میهن، به راستی از بهمن ماه خروش آزادی ساختند. کلید طلایی پیروزی را به دست گرفتند و با آن غیرممکن را، ممکن کردند.

نگاهی به آرایش نظامی و وضعیت امنیتی و تجهیزات و اقدامات دشمن در تهران از شروع دهه زجر رژیم تاکنون، این حقیقت را آشکار می‌کند. در این آرایش، علاوه بر نیروهای همیشگی، بیش از ۶۰هزار نفر برای کنترل تهران به‌کار گرفته شدند. رژیم گمان می‌کرد به این ترتیب آب از آب تکان نخواهد خورد اما توفان قیام طومار حسابهای ارتجاعی را در هم پیچید. به گفته خرچنگ نظام ( آخوند دهان دریده احمد خاتمی را می‌گوییم) : جنس و سنخ اغتشاشات همان جنس روز عاشورا و همان کسانی بودند که «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه» می‌گفتند:

«جنس اغتشاشات روز ۲۵بهمن، جنس اغتشاش روز عاشورا بود. یعنی همون جنایتکارانی که به عزاداران سید الشهدا حمله کردند، همون جنایتکارانی که مرگ بر اصل ولایت‌فقیه گفتند، همانها آفریننده جنایت ۲۵بهمن بودند، به همین دلیل است ما از مسئولان محترم نظام می‌خواهیم، برخورد قاطع، انقلابی، با همه جریانهای فتنه داشته باشند».
(تکبیر جمعیت: الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه... .)
- ( آخوند احمد خاتمی- تلویزیون رژیم ۱۳۸۹/۱۱/۲۷).


***


-به دستور خامنه‌ای، در ستاد کل نیروهای مسلح رژیم، ستادی به‌نام ”ستاد مقابله“ تشکیل شد.
-سپاه موسوم به ولی امر، حفاظت بیت‌العنکبوت خامنه‌ای و مقر ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد را در خیابان پاستور و خیابانها و چهارراههای اطراف آن به عهده گرفت.
-سپاه پاسداران ۴۶هزار نفر را در قالب ۱۸۴گردان از ۲۳ ناحیه بسیج و از سپاه ضدمحمد در نقاط مختلف تهران مستقر کرد.
-سپاه ضدسیدالشهدا، مسئول حفاظت و کنترل ثابت از میدان آزادی و مناطق اطراف آن گردید.
-۳۰۰۰نفر از یکان ضربت موتوری و ۱۰۰۰نفر از یکان ضربت پیاده از سپاه ضدثارالله در خیابانها گشت می‌دادند.
- ۴۰۰۰ مأمور سرکوبگر نیروی انتظامی از شهرستانها به تهران منتقل شدند.
- ۱۵۰۰ مزدور از حزب‌الله لبنان به نیروی عملیاتی تهران افزوده شد که ۶۰۰نفر از آنها جدید الورود بودند.
- ۸۰۰ کماندوی شهری از نیروی تروریستی قدس برای کنترل اوضاع از میدان امام حسین تا میدان آزادی به‌کار گرفته شدند.
-بسیجیان ناحیه مقداد و ناحیه ابوذر و هم‌چنین بسیجهای دانشجویی و اصناف و ادارات با لباس‌شخصی در خیابانها و مناطق مختلف به‌طور شبانه روزی پرسه می‌زدند.
- نیروی هوایی و هوانیروز و کلیه کلانتریها در آماده‌باش کامل بودند
سپاه پاسداران ۵۵ دستگاه آبپاش با مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری با موتور جت به‌کار گرفت و قرار بر این شد در صورت نیاز ۱۵۰دستگاه از آتش نشانی امانت گرفته شود.
- ۳۰ دستگاه آبپاش دیگر برای پاشیدن مواد سوزان به‌کار گرفته شد
-۸۰۰ دوربین مداربسته جدید با زاویه چرخش۳۶۰ درجه در نقاط مختلف تهران نصب گردید.
-به هر پایگاه ۱۰۰نفره بسیج، شوکر، گاز تهوع‌آور، و انواع گلوله‌ها از جمله گلوله لاستیکی دادند.
- طرح پارازیت ماهواره‌یی و اختلالات اینترنتی و موبایل به اجرا درآمد.
-بر کنترل ایمیل توسط افتا (امنیت فضای تبادل اطلاعات) و واجا (وزارت اطلاعات ج ا) و هم‌چنین شنود کامل تلفنهای داخلی و خارجی و موبایل تأکید مؤکد گردید.
-و سرانجام دستور آتش به اختیار در صورت حمله مردم به مراکز حساس رژیم صادر شد.


***


اما به‌رغم همه این لشگرکشی و این تجهیزات و اقدامات بازدارنده، فرزندان دلیر و اشرف‌نشان میهن، دیوار قطور اختناق را در ۲۵بهمن و روزهای بعد از آن، در جنگ صد برابر با شعار «بیا، بیا» و عزم حداکثر، درهم شکافتند. قیام فرو خفته، این‌چنین از زیر خاکستر شعله کشید.
گفته بودیم که آتش قیام، دیگر بار می‌تواند و باید فروزان و شعله‌ور شود به‌شرط این‌که بهای آن را هرچه که باشد بپردازیم.
اکنون برآنیم که این آتش ادامه و استمرار و گسترش یابد.
هدف، درهم شکستن زنجیرها و طلسم اختناق است. یک آزمایش تاریخی، که حالا دیگر، در این شرایط مشخص داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی، می‌تواند و باید، موفق و پیروزمند گردد. از این‌رو تکرار می‌کنم که کلید پیروزی همان جنگ صد برابر با عزم حداکثر، با «بیا، بیا» و پرداخت بها، سنگین‌ترین بها، با الگوی مجاهدان سوگند خورده اشرف است. پیشتازان وفا و صدق و فدا.
آنان که ۸سال است، بی‌سلاح و محصور و محبوس، ایستاده‌اند و جهانی را به ایستادگی برانگیخته‌اند. خانواده حقیقی آنان، نخستین اعدامیان قیام ۸۸ بودند.
حفره‌ها و کمبودهای قیام در این فاصله، با رنج و خون و محاصره آنان جبران گردید و اخگر قیام و ایستادگی این چنین در کانون استراتژیکی نبرد، حفظ و حراست شد.


***


در خروش بهمن حقایق مهمی به اثبات رسید:
۱-درهم شکستن طلسم ولایت به‌معنی هیمنه و هژمونی ولی‌فقیه ارتجاع به‌گونه‌ای بازگشت‌ناپذیر و درمان‌ناپذیر
۲-بی‌نتیجه بودن و اثرات معکوس اعدامها و تشدید سرکوب و استمرار انقباض در درون و بیرون رژیم
۳-برباد رفتن تمام بافته‌ها و یاوه‌ها و ترفندها و توطئه‌های یکساله خامنه‌ای و احمدی‌نژاد و تمامیت رژیمشان درباره عبور از «فتنه» و بحران و بی‌اثر بودن شعبده‌ها و نمایشاتی از قبیل ۲۲بهمن با گردآوری جمعیت انبوه و ساندیس خواران نظام.
۴-این وضعیت خواه و ناخواه به تعمیق و رادیکالیسم قیام راه می‌برد. کف‌های روی آب را کنار می‌زند و فرصت طلبان و سیاست‌بازان حرفه‌ای را، گام به گام، ناگزیر از «انطباق» می‌کند.
۵-نتیجه این‌که رژیم ولایت‌فقیه، در تمامیت خود رفتنی و در مرحله پایانی است.

منتهای ترس و وحشت رژیم در این مرحله را می‌توان از نسبت دادن قتل شهیدان قیام به مجاهدین، دریافت. رژیمی که ادعای ابرقدرتی و شراکت در مدیریت جهان دارد، به‌رغم همه خط و نشان و شاخ و شانه کشیدنها، به آن‌جا رسیده است که از برعهده گرفتن شلیک به جانب حتی یکنفر در جریان تظاهرات، به‌شدت می‌هراسد. در فضیحتی پر تعفن یک شبه از یک شهید قیام، بسیجی می‌سازد و برای او کارت بسیج جعل می‌کند.

پسر خاله این‌جانب بدون این‌که من خبر داشته باشم داداشم شهید شده، به در منزل من میاد و ازم عکس صانع رو می‌خواد، ما هم به‌خاطر فامیلی بهش دادیم. متاسفانه بعدازظهر ایشون این عکس رو به سایتهای خودشون میدن و اون رو بسیجی قلمداد می‌کنن. ولی خود من اون روز دیدم کارتشو درست کردن. خیلی ما رو تحت فشار گذاشتند گفتند آقا حرف نزنید و چه و از این چیزها. جنازشم به ما نمی‌دن. ما هنوز موندیم چه‌کار کنیم اگه جنازشو به ما ندن ما نمی‌ریم، ما تو سرختم هم نمی‌ریم – (قانع ژاله برادر صانع ژاله-۱۳۸۹/۱۱/۲۷)

این کارتی که الآن برای ایشون درست شد و تو تلویزیون پخش شد این کارت اون هم در عرض یک روز تهیه شده و حتی صحبتهایی که در مورد ایشون شده و گفتند که بسیجی هستند نخیر ایشون هیچ ربطی به بسیج ندارند چون من شناخت کلی دارم از ایشون و از نزدیک با ایشون بودم، می‌تونم بگم که چندین سال با ایشون بودم می‌تونم بگم از مخالفین بسیج بودن – (کامیار، رفیق صانع- ۱۳۸۹/۱۱/۲۷).


***

اشتباه مهلک و استراتژیک ولی‌فقیه فرتوت در این بود که غافل از قانونمندیهای دوران شکستن طلسم ولایت، با خام طمعی و پاچه ورمالیدگی آخوندی، از هول هلیم با خطبه خوانی به زبان عربی در دیگ مصر و تونس شیرجه زد اما جوشش قیام در ایران دامنگیر خودش شد.
بوی کباب شنید اما نمی‌دانست که دیکتاتور و ولی‌فقیه داغ می‌کنند!
اگر خامنه‌ای هوشیار می‌بود، باید در این مقطع بالکل از قیامهای منطقه فاصله می‌گرفت و خودش را نخود این آش نمی‌کرد. قانونمندی دوران طلسم شکستگی، حرکت با احتیاط است. حرکت بی‌دنده و ترمز، کار دستش می‌دهد. زیاده‌طلبی و خیز برداشتن برای مصادره قیامها و سرقت انقلابهای سایرین، مناسب این روزگار نیست. چسبیدن قاچ زین در نظام زهوار در رفته کفایت است!

با اینحال خامنه‌ای کرد آن غلطی را که نباید می‌کرد و آتش به قبایش افتاد. حالا در سراسر عالم به‌خاطر نمایش رسوای یک بام و دو هوا، در مورد قاهره و تهران، زیرضرب است که چرا همان حق و حقوقی را که برای مردم مصر طلبکاری می‌کند، از مردم ایران دریغ می‌دارد!
الغرض، امروز، ولی‌فقیه بیچاره، مصر را به‌دست نیاورده در عراق هم دارد تلوتلو می‌خورد.
سه ماه پیش، سفیرش در بغداد با صراحت پز می‌داد که مالکی را ما روی کار آوردیم. اما اکنون زمین در زیر پای آقای مالکی هم به لرزه درآمده و او دارد از ترس خیزشهای مردم عراق علیه دیکتاتوری و غارت و جنایت، قالب تهی می‌کند. با سبک مغزی، کماکان شاخ و شانه می‌کشد و تهدید به سرکوب تظاهرات می‌کند. روز در میان بر شمار بلندگوهای نظام در اطراف اشرف می‌افزاید بلکه فرجی حاصل شود! خامنه‌ای و مالکی در این ایام، مانند دو جذامی هستند که در یک مداوای مشترک، به خاراندن پشت یکدیگر مشغولند! سرنوشت خود را به یکدیگر گره زده‌اند ولی بعید است که در این معالجه مشترک، توفیق پیدا کنند.

به قسمتی از حرفهای پاسدار دانایی‌فر، سفیر نورسیده رژیم در عراق و یک مهره دیگر رژیم در اواخر آبان ماه گوش کنید:
دانائی‌فر، سفیر رژیم در عراق: بله، من ابتدا لازمه بگم که یک ماراتن هشت و نیم ماهه‌یی که خیلیها رو خسته کرد و احزاب و جریاناتی که بعد از انتخابات فکر نمی‌کردند یک همچی کار فشرده، پیوسته و این همه رایزنی و صحبتهای متعدد، مختلف با احزاب مختلف با همدیگه داشته باشند.

صلاحی: دردور قبل آقای مالکی در بعضی از حوزه‌ها با آمریکاییها نزدیک بود، در انتخابات اونا آمدند در مقابل آقای مالکی ایستادند و جریان مقابل آقای مالکی رو تقویت کردند و آن انفجارها هم رو در عراق بالاخره به‌وسیله نیروهایی که زیر سلطه و نفوذ آمریکاییها صورت گرفت. به نظر می‌رسه که آمریکاییها صحنه را کاملاً باختند، قافیه رو کلاً باختند و الآن خبرگزاریهای دنیا کلاً اینو مطرح می‌کنند که ایران پیروز این میدان بود. علتشم این بود که ایران به‌دنبال خواست مردم عراقه، ایران اجازه نخواهد داد که در عراق یک حکومتی روی کار بیاد که هم برای مردم عراق مشکل‌زا باشه هم برای منطقه مشکل‌زا باشه هم برای کشور بزرگی مثل ایران که روابط بسیار سنتی و دیرینه‌ای با عراق داشته و مردم اساساً ارتباطات فرهنگی و اعتقادی گسترده‌ای با هم دارند. ایران اجازه نخواهد داد که همچین حرکتی را چه آمریکا و چه عربستان و چه دیگری در عراق انجام بده. بنابر اینم بحمدالله یک صحنه بزرگی، پیروزی بزرگی برای سیاست خارجی ما بود. در این دوره که من فکر کنم در داخل ایران خیلی روی این بحث صحبت نشد، کار نشد. به نظر من یک مقداری ظلم شد چون این دوره ۸ماهه که آقای سفیر محترم هم فرمودند یک جنگ سیاسی تمام عیاری بود. آمریکا عربستان و برخی کشورهای دیگر در آنطرف و جمهوری اسلامی ایران
اما نگاه بکنید به آمدن آقای نوری مالکی به تهران و نشستهایی که با مسئولین جمهوری اسلامی ایران داشتند. از مقام معظم رهبری تا رئیس‌جمهور و سایر مسئولین جمله‌ای که عمدتاً مورد تأکید مسئولین جمهوری اسلامی در صحبت با آقای نوری المالکی این بود که ما خواهان عمران، آبادانی و سازندگی در عراق هستیم.

دانائی‌فر: اما دیگران و به‌خصوص آمریکا به‌دنبال این بودند کس دیگه‌یی بشود رئیس‌جمهور نه آقای طالبانی، کسی دیگه‌یی بشود به‌عنوان نخست‌وزیر نه آقای مالکی، اما ما در عمل دیدیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد – (تلویزیون رژیم۱۳۸۹/۰۸/۲۶).


***


و این هم تبریک و اعلام پیروزی وزارت اطلاعات آخوندها برای روی کار آوردن مالکی در عراق:

پیروزی ایران مبارک!
سرانجام پس از ماهها بلاتکلیفی سیاسی عراق، پارلمان تشکیل و با انتخاب رئیس‌جمهور، روند تشکیل دولت آغاز شد... ...
در این میان نوری المالکی هدف بیشترین حملات و تبلیغات قرار داشت و ماهها قبل از اتمام دوره نخست وزیری‌اش، تهاجم علیه وی آغاز گردید و بزرگترین ائتلاف از گروههای سنی با انگیزه مخالفت و کنار زدن وی شکل گرفت.
یکی از مهمترین برچسبهایی که به‌دلیل شیعه بودن به وی زده شد ارتباط با ایران بود... ..
باند رجوی نیز آتش‌بیار این معرکه شد و با هدف تحریک آمریکا و با این عنوان که پیروزی مالکی، پیروزی ایران و باخت آمریکا در عراق خواهد بود به تبلیغ علیه وی پرداخت.
جنگ علیه مالکی که توسط رسانه‌های عربی و غربی نیز پشتیبانی شد، آرایش صحنه را به این شکل چید که مالکی مساوی است با ایران... .
سرانجام یک سال پس از جنگ بی‌وقفه و همه‌جانبه علیه مالکی، وی با توافق گروههای سیاسی عراق به نخست‌وزیری رسید که با توجه صف‌آرایی سیاسی و اتهامات و تبلیغات طراحی شده از سوی باند بعثی - مجاهدین علیه وی معنایی جز پیروزی ایران و گردن نهادن آمریکا و عربستان و گروههای سنی به آن ندارد... ... .
ایران در مصافی سیاسی و این بار در عراق، برنده شد. – (سایت اطلاعات آخوندی موسوم به ایران‌دیدبان ۱۳۸۹/۰۸/۲۲).


***


رژیم تا آن‌جا پیش رفت که اپوزیسیون عراق را بالکل ساخته و پرداخته مجاهدین توصیف کرد. پاسدار رضایی دبیر مصلحت نظام در این باره نوشت:
منافقین ۲۰ نشریه علیه مردم عراق منتشر کرد
سرکرده گروهک تروریستی منافقین در طول سالهای اخیر با هدف ماندن در عراق، سرمایه‌گذاری زیادی در این کشور انجام داد و با حمایت تشکیلاتی و مادی، علاوه بر اپوزیسیون‌سازی برای مردم عراق، بیش از ۲۰ نشریه و گروه سیاسی - اجتماعی به راه انداخت تا دولت مطلوب او در عراق بر سرکار بیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانیهابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) این هزینه‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای برای سرکرده‌این گروهک تروریستی داشت، چرا که علاوه بر تلاش برای شکست نوری المالکی ـ نخست‌وزیر عراق ـ در شرایط ویژه وقتی فشار برای باز کردن درب پادگان اشرف بالا می‌رود، این نشریه‌ها و گروههای ساختگی می‌توانند تحت عناوین حقوق‌بشری از او حمایت کنند.
بر اساس این خبر، راه‌اندازی برخی خبرگزاری‌های نیمه رسمی، تعدادی رادیو و تلویزیون، گسترش و فعال کردن پایگاههایی در اردن، عربستان، کویت، امارات، پاکستان و رژیم صهیونیستی نیز در همین رابطه بود ضمن این‌که فعالیتهای اروپایی و آمریکایی نیز در خدمت چنین سیاستی بود، به عبارتی نوک پیکان تمام تلاشهای منافقین به پادگان اشرف ختم می‌شد…
بیش از ۷۵ درصد هزینه‌های مادی و تشکیلاتی گروهک تروریستی منافقین در هشت سال گذشته صرف عراق شده است... .. (سایت پاسدار رضایی موسوم به تابناک ۱۳۸۹/۱۰/۲۶).


***


راستی که وقتی کار به مجاهدین می‌رسد، سراپای رژیم در هراس و وحشت فرو می‌رود. در نیمه بهمن دیلی‌تلگراف اسناد بسیار قابل توجهی را در این باره از ویکی‌لیکس منتشر کرد.
در این اسناد تصریح شده است که دولت انگلیس معتقد است که نگرانیهای رژیم تهران و جنون و سوءظن آن نسبت به سازمان مجاهدین خلق ایران تا آینده‌یی نامحدود و بشکل شدیدی ادامه خواهد داشت و اضطراب شدید رژیم ایران در مورد روابط سازمان مجاهدین خلق ایران با دولتهای غربی بر روی مقامات رژیم، در مورد موضوعاتی از قبیل پرونده اتمی، تاثیرات منفی دارد.

سه روز پیش، در ادامه همین جنون و هراس و اضطراب شگفت انگیز، وزارت اطلاعات رژیم بار دیگر به عقده گشایی پرداخت. یکی از سخنگویان وزارت بدنام گفت «سران فتنه» همان حرفهای ۲۰-۳۰سال پیش مجاهدین را «تکرار می‌کنند». به گفته او:
- «جریان نفاق از روزی که این کشور اسلامی به وجود آمد کار خود را در ایران آغاز کرد و تا زمان ظهور امام زمان هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد».
- «بنی صدر در دام منافقین افتاد»
- و «آیت‌الله منتظری... قائم‌مقام رهبری این کشور که دارای سوابق فراوانی در انقلاب بود (نیز) در عرض کمتر از چهار سال آدم منافقین شد».
- «انتشار لیست جعلی کشته شدگان حوادث سال گذشته (هم) از سوی فرزند یکی از بزرگان انقلاب، در واقع... از طرف منافقین صادر شد و به دست این فرد رسیده بود که او هم بدون هیچ دقتی آن را منتشر کرد»
-از این‌رو «تمامی حوادث سال گذشته دقیقاً ۳۰سال پیش توسط منافقین هم در کشور انجام شده بود و معلوم بود که صحنه گردان اصلی حوادث سال گذشته منافقین هستند».
- «امروز سران فتنه دقیقاً همان مطالبی را می‌گویند که مسعود رجوی سرکرده منافقین سالها است آنها را تکرار می‌کند».
-و ای دریغ که «امروز منافقین در خانه‌های ما نفوذ کرده‌اند و پیامکهای آنان در گوشیهای فرزندان ما وجود دارد و باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم تا در دام منافقین نیفتیم» (هاشمی نژاد- خبرگزاری مهر، ۲۶بهمن۸۹).

به روشنی پیداست که جریان تعمیق و رادیکالیسم قیام، و پیشروی انقلاب دموکراتیک مردم ایران، تا کجا سردمداران و مهره‌های رژیم را دچار وحشت و اضطراب و سوءظن کرده است.
اما حرف اصلی مجاهدین و مقاومت ایران با رژیم خمینی و ولایت‌فقیه، از روز اول یک چیز بیشتر نبوده و نیست. حرف در یک کلام، حاکمیت و رأی جمهور مردم است. آزادی است. فریاد هر ایرانی است. داستان انقلابی است که به سرقت بردند و به مسلخ کشاندند. اما، نه مرده، و نه خاکستر شده است. زنده و رویان است.۳۰سال است در کوران حوادث و آزمایشات بسیار، برجای مانده و تداوم یافته است. به یمن وجود مریم رهایی و انقلابش و زادگان آرمانی و گوهران بی‌بدیلش در صفوف مجاهدین پیش می‌رود، شاخ و برگ می‌گسترد و خود را در طول زمان، بیشتر و بیشتر اثبات می‌کند. این اثبات حق حاکمیت و بشارت پیروزی و آزادی مردم ایران است.


***


جباران و دیکتاتورهای قد و نیم قد تاریخ، از تونس و مصر تا عراق و ایران، همیشه در مرحله پایانی به یک دوراهی می‌رسند: عقب‌نشینی یا سرکوب خونین؟
بن علی و مبارک این شانس را داشتند که سریعاً عقب نشستند و به اراده خلقهایشان تسلیم شدند.
اکنون نوبت تصمیم‌گیری خامنه‌ای است.
وزیر خارجه آمریکا اخیراً گفت «تاریخ نشان داده است که سرکوب، اغلب اوقات، نهایتاً بذرهای انقلاب را می‌پراکند» (هیلاری کلینتون-خبرگزاری فرانسه ۲۶/۱۱/۸۹)
انقلاب دموکراتیک مردم ایران پیروز می‌شود.


رودخروشان خون شهیدان در پرتو مهر تابان مقاومت و آزادی ایران
 ضامن پیروزی محتوم خلق ماست



مرگ بر دعی بن الدعی، سیدعلی خامنه‌ای
زنده باد ارتش آزادی
مسعود رجوی- ۲۹بهمن ۱۳۸۹

Sonntag, 19. Juni 2011

انعکاسات گردهمائی بزرگ ایرانیان در رسانه های بین المللی ...صدای آمریکا

 

 

شورای ملی مقاومت ایران از سازمان ملل خواستار نظارت بر اردوگاه اشرف شد


Iraqi army soldiers stand guard near burned trailers at Camp Ashraf north of Baghdad, Iraq, April 8, 2011
عکس از: AP
کمپ اشرف پس از حمله ارتش عراق. ۸ آوریل ۲۰۱۱
در اجتماع طرفداران شورای ملی مقاومت مریم رجوی رهبر این شورا از سازمان ملل خواست بر اردوگاه اشرف درعراق که اکنون افرادش خلع سلاح شده اند نظارت کند. در ماه آوریل در حمله ارتش عراق به اردوگاه اشرف ۳۵ نفر کشته و صدها نفر زخمی  شدند.
اردوگاه اشرف در زمان صدام حسین دیکتاتور پیشین عراق ساخته شد و در آن زمان به عنوان حربه ای در جنگ با جمهوری اسلامی در سرتاسر مرز با ایران مورد استفاده قرار می گرفت.
مقام های عراقی پس از سقوط صدام به تکرار از این گروه خواسته اند اردوگاه را تعطیل و خاک عراق را ترک کنند. مریم رجوی گفت فرستادن ناظر سازمان ملل به کمپ اشرف بهترین راه حل در کوتاه مدت برای حفاظت جان ۳۴۰۰ تن ساکنان اردوگاه است.
در تجمع ویل پنت شماری ازچهره های سرشناس آمریکایی از جمله تام ریج وزیر پیشین امنیت داخلی آمریکا، آندرو کارد رئیس دفتر کاخ سفید در دولت جرج دبلیو بوش و رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک نیز حضور داشتند و ازدولت آمریکا خواستند نام سازمان مجاهدین خلق را از فهرست گروه های تروریستی حذف کند. آمریکا، عراق و ایران، مجاهدین خلق را یک سازمان تروریستی می شناسند.
آمریکا از سال ۱۹۹۷ نام این سازمان را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده و اتحادیه اروپا نیز از سال ۲۰۰۲ مجاهدین خلق را یک سازمان تروریستی می شناخت. در سال ۲۰۰۹ وزیران خارجه اتحادیه اروپا در واکنش به یک رشته احکام صادره از سوی برخی دادگاه های اروپا نام این سازمان را از فهرست گروه های تروریستی حذف کردند.
این سازمان که با حکومت های ایران طی سال ها درگیر بوده است می گوید خود را به ایجاد یک حکومت دموکراتیک و سکولار متعهد می داند.
سازمان مجاهدین خلق در دهه چهل خورشیدی ایجاد شد و در سرنگونی رژیم شاه در انقلاب سال ۱۳۵۷ از آیت الله خمینی حمایت کرد.
این سازمان سپس با آیت الله خمینی به مخالفت برخاست و هزاران تن از طرفدارانش اعدام و زندانی  یا ناچار به فرار از ایران شدند. در نتیجه سازمان مجاهدین به یک رشته ترورها و بمب گذاری ها علیه حکومت ایران دست زد و در کنار صدام حسین در جنگ ۸ ساله عراق با ایران جنگید. این سازمان در سال های اخیر تلاش کرده است برچسب ستیزه جو بودن را از خود پاک کند هرچند در دهه ۱۹۷۰ به رشته حمله های خونین علیه غرب مبادرت کرده و نزدیک به سی سال با حکومت اسلامی ایران در جنگ بوده است.

انعکاسات گردهمائی بزرگ ایرانیان در رسانه های بین المللی

 
 
 
اجتماع هزاران تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق در پاریس 
 
 
 
 
 
طرفداران سازمان مجاهدین خلق ایران در میتینگ ویل پنت
طرفداران سازمان مجاهدین خلق ایران در میتینگ ویل پنت
نوشتۀ ناصر اعتمادی
هزاران نفر از طرفداران سازمان مجاهدین خلق ایران امروز در حومۀ شهر پاریس در دفاع از جان اعضای این سازمان در اردوگاه اشرف در عراق تجمع کردند و خواستار حمایت و اقدام بین المللی برای حفاظت از جان ساکنان اردوگاه اشرف شدند.
هزاران نفر از طرفداران سازمان مجاهدین خلق ایران امروز در حومۀ شهر پاریس در دفاع از جان اعضای این سازمان در اردوگاه اشرف در عراق تجمع کردند و خواستار حمایت و اقدام بین المللی برای حفاظت از جان ساکنان اردوگاه اشرف شدند. شخصیت های سیاسی مختلفی از جمله شهردار سابق نیویورک رودی جولیانی از این اقدام سازمان مجاهدین خلق ایران پشتیبانی کرده اند.
خانم مریم رجوی رییس شورای ملی مقاومت ایران در سخنرانی که در این اجتماع ایراد کرد اظهار داشت که سازمان ملل و ایالات متحد آمریکا مسئول جان و حفظ امنیت ساکنان اردوگاه اشرف هستند.
خانم مریم رجوی همچنین خواستار اعزام ناظران بین المللی به عراق برای بازدید از وضعیت اردوگاه اشرف شد و همزمان از ایالات متحد آمریکا و اتحادیۀ اروپا خواست که امنیت ناظران اعزامی به عراق را تأمین کنند.
ریاست اجتماع امروز سازمان مجاهدین خلق ایران در حومۀ شهر پاریس را پاتریک کندی نمایندۀ پیشین کنگرۀ آمریکا برعهده داشت. به غیر از شخصیت های سیاسی آمریکایی، شخصیت های سیاسی فرانسوی نیز در اجتماع امروز سازمان مجاهدین شرکت داشتند.
در این اجتماع رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک، بار دیگر خواستار حذف نام سازمان مجاهدین خلق ایران از فهرست گروه های تروریستی دولت آمریکا شد.
اردوگاه اشرف در هشتاد کیلومتری شهر بغداد واقع است و نزدیک به 3500 تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در این اردوگاه ساکن هستند. در حملۀ نیروهای دولتی عراق به این اردوگاه در هشتم آوریل گذشته 36 تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق کشته و بیش از 300 تن دیگر زخمی شدند.

دویچه وله صدای آلمان .....اجتماع بزرگ مجاهدین خلق برای حراست از کمپ اشرف

ایران | 19.06.2011

اجتماع بزرگ مجاهدین خلق برای حراست از کمپ اشرف

ده‌ها هزار مخالف حکومت جمهوری اسلامی روز شنبه (۱۸ ژوئن) در پاریس گرد هم آمدند و خواستار حراست بین‌المللی از پایگاه مجاهدین خلق در عراق شدند. ریتا زوسموت، رئیس پیشین پارلمان آلمان نیز در این مراسم سخنرانی کرد.

سازمان مجاهدین خلق از سازمان ملل متحد، آمریکا و اتحادیه اروپا می‌خواهد تا از جان ۳۴۰۰ عضو این سازمان که در کمپ اشرف در نزدیکی بغداد به سر می‌برند، حفاظت کنند. این شعاری بود که در اجتماع بزرگ هواداران این سازمان روز شنبه (۱۸ ژوئن) در پاریس داده شد.

اجتماع‌کنندگان از کشورهای غربی و سازمان ملل خواسته‌اند تا فشار بیشتری به حکومت ایران وارد کنند.


ریتا زوسموت، رئیس پیشین پارلمان فدرال آلمانریتا زوسموت، رئیس پیشین پارلمان فدرال آلمان به گزارش خبرگزاری آلمان، این خواست ایرانیان مهاجر مورد پشتیبانی دو شخصیت سیاسی، خانم ریتا زوسموت، رئیس پیشین پارلمان آلمان (بوندس‌تاگ) و رادی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک قرار گرفت که در این اجتماع حضور داشتند.

خانم زوسموت گفت که «مردم ایران در رنج هستند؛ و اگر ما آنها را در مبارزه‌شان برای آزادی حمایت نکنیم، خود را مقصر خواهیم کرد.»

این سیاستمدار ۷۴ ساله‌ی حزب دمکرات مسیحی آلمان گفت که در ایران مسئله فقط بر سر برنامه‌ی اتمی نیست، بلکه مسئله نقض شدید حقوق بشر نیز از اهمیت بسیار برخوردار است.

آلن ژوپه، وزیر خارجه فرانسه در مقاله‌ا‌ی که به‌عنوان میهمان در روزنامه‌ی فرانسوی "لوموند" نوشت، تصریح کرد که در ایران «مدت دو سال است که روند بدترشدن وضعیت حقوق بشر پایان نمی‌گیرد.»

از نظر وزیر خارجه فرانسه، در شرایط کنونی راهی نیست، جز آنکه تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران شدیدتر شوند.

در ماه آوریل سال جاری میلادی نیروهای امنیتی عراقی، به ویژه ارتش این کشور، به کمپ اشرف در نزدیکی بغداد یورش بردند. در پی این یورش، بیش از ۳۵ نفر از فعالان مجاهدین خلق کشته و حدود ۳۰۰ نفر زخمی شدند.
مراسم ایرانیان در ویلپینت در شمال پاریسمراسم ایرانیان در ویلپینت در شمال پاریس

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مریم رجوی، رهبر مجاهدین خلق روز شنبه طی سخنانی گفت که این یورش به مأموریت از سوی حکومت جمهوری اسلامی صورت گرفته بود.

کمپ اشرف در دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی با موافقت صدام حسین، دیکتاتور عراق، در ۸۰ کیلومتری شمال بغداد احداث شد. این پایگاه قرار بود که در حین جنگ ایران و عراق، به پایگاه مقاومت مخالفان جمهوری اسلامی تبدیل شود. امروز حدود ۳۴۰۰ نفر در این کمپ زندگی می‌کنند.

از زمان سرنگونی رژیم صدام حسین در عراق، بارها میان فعالان مجاهدین خلق و دولت حاکم تنش ‌و درگیری‌هایی ایجاد شده است. گفته‌می‌شود نیروهای ویژه‌ی سپاه پاسداران در برخوردهای خشونت‌آمیز علیه مجاهدین خلق نیز دست داشته‌اند.

احزاب سیاسی شیعه‌ی عراقی که در دولت عراق اکثریت را در دست داشته و با جمهوری اسلامی ایران مناسبات خوبی دارند، مجاهدین خلق را گروهی "تروریستی" می‌دانند که باید خاک این کشور را ترک کنند.

گردهمایی عظیم ایرانیان در ویلپنت پاریس--18ژوئن 2011

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت در ویلپنت پاریس

سخنرانی خانم مریم رجوی در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
پیروزی عدالت ـ حفاظت از اشرف



بنام خدا، به‌نام ایران و به‌نام آزادی؛
به‌نام قیامها و انقلاب‌های دموکراتیک در دنیای اسلام، در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا؛
به‌نام کهکشان شهیدان با ۱۲۰ هزار شهید برخاک افتاده در سی‌امین سالگرد ۳۰ خرداد؛
به‌نام سردار خیابانی و اشرف شهیدان به‌نام صدیقه و ندا آسیه و صبا، سعید وحنیف و سی‌ششمین شهید فروغ اشرف، قهرمان مردم ایران، مجاهد خلق منصور حاجیان؛
به‌نام اشرف پایدار شهر شرف و آرزوها مشعل دار و چراغ راهنما در نبرد مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی؛
و به‌نام عدالت که هشت سال پس از ۱۷ ژوئن بر تخت پیروزی نشست.
هم‌میهنان عزیز!
یاران و دوستان فراموشی ناپذیر مقاومت ایران؛
۷۱ سال پیش در ۱۸ژوئن ژنرال دو گل رهبر مقاومت فرانسه از تبعیدگاه خود مقاومت علیه فاشیسم را اعلام کرد. صدای او هنوز به‌گوش می‌رسد که گفت: «هر اتفاقی که رخ دهد شعله‌های مقاومت نباید خاموش شود و خاموش نخواهد شد».
بله مقاومت خاموش نخواهد شد بلکه برآن است که آرمان آزادی را به پیروزی برساند.
پس درود می‌فرستیم به زنان و جوانان قیام به فعالان مقاومت در داخل و خارج ایران به ویژه اشرف‌نشان‌هایی که ماه‌ها و ماه‌هاست در واشنگتن و ژنو برای اشرف و برای آزادی مردم ایران تحصن کرده‌اند. هم‌چنین درود می‌فرستیم به زندانیان سیاسی در همه زندانها در سراسر ایران، به نمایندگی از سوی همین زندانیان دلیر خواهر عزیزم مهین صارمی، امروز اینجا در کنار ماست. او که از ۳۰ خرداد سال ۶۰ تا بحال بارها دستگیر شده است، این بار به ۱۰ سال زندان محکوم شده بود. ولی توانست از چنگ دژخیمان بگریزد. درود بر او و همه زندانیان سیاسی در ایران.
یاد همسر شهیدش بخیر. علی صارمی، برجسته‌ترین زندانی سیاسی مقاوم در ایران که در مجموع ۲۴ سال را در زندان سپری کرد.
بر همه شهیدان و اسیران خلق و بر مادران و خانواده‌های شجاع آنها، درود، درود، درود.

هموطنان عزیز؛
سی‌امین سالگرد مقاومت بزرگترین مقاومت مستمر سازمان‌یافته تاریخ ایران بر شما گرامی و مبارک باد.
براستی که برای ایرانیان جای افتخار و شرف و پیروزیست.
هم‌چنانکه مسعود از قبل گفته بود: ثابت شد که افعی کبوتر نمی‌زاید و این رژیم اصلاح پذیر نیست. ثابت شد مفهوم میانه‌روی در ولایت فقیه موهوم است.
ثابت شد هیچ آلترناتیوی در درون رژیم ملاها یافت نمی‌شود. ثابت شد که این رژیم هیچ مشروعیت اجتماعی و تاریخی و سیاسی ندارد و از بنیاد با حاکمیت و رأی مردم بیگانه است. ثابت شد که دجال است و ضدبشر جز با شکنجه و اعدام و حلق آویز جز با جنگ و صدور بحران و تروریسم بر سرکار نیست. و ثابت شد که آویختن رژیم به ریسمانهای قطور مشوق و مماشات و برچسب و بمباران و پرونده‌سازی آن هم علیه جدی‌ترین مخالفانش، اهرمی است در برابر موج تغییر و سرنگونی.
البته این هم ثابت شد که هر چند استمالت و مماشات، دو دهه بر عمر این رژیم افزود، اما نمی‌تواند برای این رژیم مشروعیت و ثباتی را که هرگز به آن دست نمی‌یابد، فراهم کند. بله، کف‌های روی آب به کنار رفت. و این تاریخ ایران و جامعه و مقاومت است که می‌گوید: نه به مماشات نه به تسلیم نه به قانون اساسی ولایت فقیه نه به تمامیت فاشیسم ولایت فقیه. و در مقابل می‌گوید: آری، آری به آزادی، آری به دموکراسی و برابری و آری به جدایی دین و دولت.
حالا به این رژیم درهم‌شکسته بنگرید که در مسیر بی‌پایان حذف و انقباض حرکت می‌کند. دائماً خودش، خودش را می‌خورد. هم‌چنانکه جانشین اصلی خمینی حذف شد. نخست‌وزیر ۸ ساله خمینی در حبس خانگی است. در پایان سال ۸۹ ستون اصلی حکومت خمینی، (رفسنجانی) با خفت بسیار از ریاست خبرگان ارتجاع حذف شد. و حالا جنگ بیرحمانه قدرت بین خامنه‌ای و احمدی‌نژاد درگرفته است. خامنه‌ای می‌خواهد گماشته ولایت فقیه را که دیگر حاضر نیست در این نقش محدود بماند با ضربات پیاپی مهار کند. اما او در حقیقت، به پای خودش یعنی به کل نظام شلیک می‌کند. این بازتاب نارضایتی و بحران در ”پایین“ است که ”بالا“ ی رژیم را به پیچ و تاب انداخته است.
این پیش‌لرزه سرنگونی رژیم آخوندی است. به آنها می‌گوییم بیشتر بلرزید و بیشتر بترسید. زیرا خلقی بی‌تاب برانداختن شماست. به آن جوانان دلیر قیام آفرین نگاه کنید. به این جمعیت سراپا شور و اشتیاق برای آزادی نگاه کنید. همه برای این‌که این رژیم و تمام پلیدیهایش را از سراسر ایران جارو کنند آماده و حاضرند.
بله شما حاضرید و انقلابهای دموکراتیک در خاورمیانه به یاری شما آمده است. حکومت سوریه مهم‌ترین متحد استراتریک آخوندها در آستانه سرنگونی است. جبهه رژیم در تمام منطقه در حال از هم‌پاشیدن است. از افغانستان تا عراق و سوریه همه‌جا مردم خواستار خلع ید از این رژیم در کشورشان می‌شوند. رژیم آخوندی در ورشکستگی عمیقی فرو رفته است. تحریمهای بین‌المللی راه تنفس آن را هر روز تنگتر می‌کند. و طرح حذف یارانه‌ها یعنی، بزرگترین پروژه اقتصادی ۳۰ سال اخیر در باتلاق شکست است. برآیند این وضعیت رودررویی خامنه‌ای و احمدی‌نژاد است.
از هشت سال پیش خامنه‌ای برای خط بستن در برابر مقاومت و خیزش مردم پروژه فوق ارتجاعی اصول‌گرایی را ابداع کرد. سپس احمدی‌نژاد را از قعر شکنجه‌گاهها بالا کشید و به سردمداری این طرح گماشت. پروژه «اصول‌گرایی» که می‌خواست با ماجراجوییهای بین‌المللی و با پخش پول میان پاسداران و بسیجی‌ها راهی برای خروج از بن‌بست پیدا کند. حالا شکست خورده است.
بله! اصلاح‌طلبی قلابی شکست خورد اصول‌گرایی فاشیستی در گل فرو رفت. اما آن‌چه سربلندتر از همیشه پیروز و پیشتاز قد برافراشته است جایگزین دموکراتیک رژیم آخوندی است.
از این‌رو به آخوندهای حاکم می‌گوییم ادامه دهید! در این نکبت و فلاکت هر روز بیشتر فرو بروید. دوران مکافات شماست. این پایان کار شماست. به فریادها و مژدگانی بهار عرب گوش کنید: الشعب یرید اسقاط النظام. آری سقوط نظام. به آخوندهای حاکم می‌گوییم: این سرنوشت محتومی است که شما هم از آن گریزی نخواهید داشت. مردم ایران هم سرنگونی شما را می‌خواهند و آن را محقق خواهند کرد.

هم‌میهنان عزیز!
حمله ۱۹ فروردین به اشرف واکنش رژیم برای مهار نیروی سرکش آزادی در جامعه ایران مخصوصاً بعد از شعله‌ور‌شدن دوباره آتش قیامها از زیر خاکستر خیانت بود.
در ۶ و ۷ مرداد سال ۸۸ هم یک ماه و نیم بعد از شروع قیامها ولی‌فقیه، برای حفظ تعادل خودش به‌شدت به‌حمله به اشرف نیاز داشت. زیرا بود ونبود رژیم در ارتباط مستقیم با فنا و بقای ضد رژیم است. این حقیقتی است که در ۳۰ سال گذشته بارها آزمایش شده است. و حالا توفان قیامهای منطقه هم به آن افزوده شده و رژیم را میلرزاند. اینجا بود که ستونهای زرهی برای پاکسازی کامل به اشرف یورش بردند.
اما مجاهدان آزادی در کارزاری بی‌سابقه با دست خالی در برابر نیروهای زرهی طرح قتل‌عام و انهدام اشرف را خنثی کردند.
دشمنان شما خواستند اشرف را منهدم کنند اما اشرف در تمام جهان به‌عنوان نبرد شعله‌ور مردم ایران برای آزادی شناخته شد.
می‌خواستند خاموشش کنند اما آتشی در جان میلیونها ایرانی افروخت که هرگز خاموشی نخواهد پذیرفت.
اینست افتخار مردم ایران و اینست قله پایداری اشرف در یک دهه اخیر. سلام بر نسلی که در تاریخ ایران مظهر ایستادگی خلل‌ناپذیر و ضدتمام عیار تسلیم و سازش است. سلام بر راهبر و آموزگاری که راه و رسم تسلیم‌ناپذیری را به آنها آموخت. و نسلی را بر اساس پاکی و صدق و فروتنی تربیت کرد که سرمایه مردم ایران برای کسب آزادی است. سلام بر مسعود، راهبر و معلم این نسل.

حضار محترم!
حمله به اشرف در عین حال یک ضرورت مبرم را برای جهان آشکار کرد و آن حفاظت از ساکنان اشرف، به‌عنوان یک وظیفه و مسئولیت ملی و بین‌المللی است. جامعه جهانی به ویژه ملل‌متحد و آمریکا در قبال حفاظت و امنیت ساکنان اشرف مسئولند.
به آنها می‌گوییم: مجاز نیستید به بهانه احترام به حق حاکمیت عراق در قبال جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی بی‌عملی پیشه کنید. این نقض آشکار تعهدات بین‌المللی است.
۱۰۰ روز پیش پارلمان اروپا اعلام کرد: «موضوع حاکمیت و قوانین داخلی دیگر نمی‌تواند مانع رسیدگی به نقض حقوق‌بشر شود.
قطعنامه‌های شورای امنیت در مورد لیبی هم نیروهای ملل‌متحد و کشورهای عضو را موظف به حفاظت از شهروندان و ساکنان بی‌سلاح کرده است. بهانه حاکمیت عراق برای حمله به اشرف، از جانب رهبران ملی عراق، قویاً رد و افشاء شده است.
دکتر ایاد علاوی در نامه خود به نوری مالکی با اشاره به خواست رژیم ایران برای حمله به اشرف نوشت: «ما باید با این مسأله حساس، مطابق با شرف و پرستیژ و عزت مردم عراق رفتار کنیم، و نه مطابق خواسته این، یا آن طرف».
آقای علاوی نوشت: «نامه من به شما درباره مجاهدین خلق، در قلب اخلاق متمدنانه عراق و ارزشهای مترقی خلقمان و دین حنیفمان و عرف بین‌الملل، نهفته است که عراق بخشی از آن است».
رهبر العراقیه که هفته پیش خواستار استیضاح نخست‌وزیر شد، به ملت عراق با صراحت در مورد دیکتاتورعراق جدید گفت:
حکومت ایران به مالکی کمک کرد تا نخست‌وزیر شود... . او بیگناهان را به زندانهای مخوف انداخت... فساد و نقض‌حقوق‌بشر را از حد گذراند... به غارت و چپاول و آتش‌زدن و کشتار و خونریزی دست‌زده و هر جا وارد شدند، آن‌جا را به ویرانی و بدبختی کشیدند.»....
بله حمله به اشرف، ربطی به حاکمیت ملی عراق ندارد. این کشتار در بیت خامنه‌ای طراحی شد، برای دفاع از ولایت فقیه بود و حمله‌یی بود به کیان آزادی مردم ایران. خوشا مجاهدان آزادی که در برابر آن ایستادند و پرچم هیهات و تسلیم ناپذیری را در برابر فاشیسم سیاه دینی، در اهتزار نگه‌داشتند.
می‌خواهم تأکید کنم هم‌چنانکه در طرح اروپا آمده است باید محاصره اشرف خاتمه پیدا کند باید افراد مسلح از اشرف بیرون بروند و باید تحقیقات بیطرفانه بین‌المللی درباره جنایت ۱۹ فروردین بلادرنگ آغاز شود.
راستی ممانعت از ورود هیأتهای بین‌المللی به اشرف چه دلیلی دارد؟ چرا از ورود هیأت پارلمان اروپا جلوگیری کردید؟ چرا از ورود هیأت کنگره آمریکا جلوگیری کردید؟ چرا نگذاشتید کاروان‌های عربی به اشرف بروند؟ چه چیزی برای پنهان‌کردن دارید؟ جز جنایت بزرگ علیه بشریت؟ و جز جنایت جنگی؟ و جز جنایت علیه جامعه بین‌المللی، هم‌چنانکه در حکم دادگاه اسپانیا آمده است.
پس تا تعیین تکلیف نهایی لازم است ملل‌متحد حفاظت اشرف را برعهده بگیرد و ناظران سازمان ملل در اشرف مستقر شوند.
از ایالات متحده و اتحادیه اروپا فقط می‌خواهیم حفاظت همین ناظران را تأمین کنند. این کم‌ترین و ضروری‌ترین خواست برای حفاظت از جان مجاهدان اشرف است. اکثریت سنا و مجلس ملی فرانسه و ۵۵۰۰ شهردار فرانسوی و همچنین، قانونگذاران و نمایندگان منتخب از ۴۰کشور در ۵ قاره جهان، مواضع درخشان خود را در این زمینه اعلام کرده‌اند. این بلندترین فریاد حقانیت مردم ایران و فرزندان رشید آنها در دنیای معاصر است.
اهالی شهرهای سوریه حق دارند که می‌خواهند زرهی‌ها و سلاحهای سنگین بشار اسد از مناطق مسکونی‌شان بیرون برده شود. مردم لیبی حق دارند که می‌گویند شلیک کردن به مردم از سوی رژیم قذافی باید متوقف شود. ساکنان اشرف هم حق دارند که می‌گویند لوله سلاحها را از روی شقیقه‌های ما بردارید.
اینرا هم باید خاطرنشان کنم که ایالات متحده به‌خاطر واگذاری مسئولیت حفاظت اشرف مسئولیت دارد. زیرا آن را به دولتی سپرد که قصد آن برای سرکوب ساکنان اشرف پیشاپیش محرز بود. هم‌چنانکه در بستن راه تغییر در ایران مسئولیت دارد. زیرا نیروی اصلی تغییر در ایران را با یک برچسب واهی به بند کشیده است.
بنابراین به آنها می‌گوییم؛ به حکم دادگاه و به فراخوان نمایندگان کنگره و شخصیتها و صاحب‌نظران بلند‌پایه آمریکا توجه کنید که کم‌ترین اعتباری برای مماشات و دست تکان دادن برای فاشیسم دینی از طریق برچسب تروریستی قائل نیستند. براین اساس، ما ایالات متحده را فرا می‌خوانیم که به این نام‌گذاری رسوا خاتمه بدهد و سیاست شکست‌خورده مماشات و تعامل با بانکدار مرکزی تروریسم را کنار بگذارد. این به سود مردم آمریکا نیز هست.
بله، بیش از این حق مردم ایران برای به زیر کشیدن یک دیکتاتوری خون‌آشام را لگدکوب نکنید. من به شما سخنان آبراهام لینکلن فقید را یادآوری می‌کنم که «دولت و نهادها متعلق به مردم است. اگر مردم از دولتی ناراضی هستند می‌توانند… آن را تغییر دهند یا اگر نشد از حق انقلابی خود استفاده کرده و آن را از هم بپاشانند و سرنگون کنند».

خواهران و برادران عزیز!
خوشا ایستادگی شما که بزرگترین دسیسه علیه مقاومت را درهم شکست. پرونده توطئه‌گرانه ۱۷ ژوئن پرونده‌یی با صدها هزار برگ از اتهام‌های آخوندساخته و دست‌کم ده‌هزار سند که یکی از بزرگترین تحقیقات در فرانسه بود پس از ده سال فرو ریخت.
بنابراین گردهمایی امروز شما گردهمایی افتخار و پیروزیست. هشت سال با همه دسیسه‌ها برای بستن راه مقاومت یک خلق در زنجیر درافتادید و سرانجام سیاوش‌وار از آتش توطئه‌ها عبور کردید و سمبل بی‌گناهی و پاکدامنی شدید.
آن‌قدر که حالا قضاییه فرانسه در حکم درخشان خود مشروعیت و حقانیت مقاومت عادلانه مردم ایران علیه فاشیسم مذهبی را اثبات می‌کند. این حکم مایه سرفرازی ملت فرانسه به ویژه وکلا، قضات و حقوقدانان و منتخبان و شخصیتهای نامدار و شریف آن است. سلام بر آنها که صدای وجدان فرانسه و تمامی اروپا هستند.
این تحول در عین حال مهم‌ترین حلقه پیشروی و غلبه مقاومت شما بر کارزار اهریمن‌سازی است.
راستی؛ سیلاب تهمت‌های رنگارنگ علیه جنبش مقاومت را بیاد می‌آورید؟ اتهاماتی از قبیل شکنجه و کشتار اعضای مقاومت توسط خود مقاومت، کیش شخصیت، سکت، کشتار صدها هزار‌تن از کردها و شیعیان عراق، پول‌شویی، تشکیل انجمن بزهکاری، اسارت جوانان و زنان، نداشتن پایگاه در میان مردم ایران و مهم‌تر و رایج‌تر از همه اتهام تروریسم.
اکنون سقف تمامی این اتهامات بر سر صاحبانش آوار شده است!
راستی این افترائات برای چه بود؟ در تمام سه دهه گذشته این اتهامات توجیه‌کننده حلق‌آویز و شکنجه علیه مردم و مقاومت ایران بوده است. اما ایستادگی‌اشرف نشان شما، این هجوم مسموم را درهم شکست. شما در دهها دادگاه در اروپا و آمریکا پیروز شدید و آخوندها و مزدوران و پشتیبانان آنها را مفتضح کردید.
حالا، مقاومت شما از میان موج خون و سرکوب صد بار مستحکم‌تر قد برافراشته است. شما طومار تهمت و ممنوعیت علیه این جنبش را در انگلستان درهم پیچیدید. شما لیست‌گذاری تروریستی علیه مجاهدین در اتحادیه اروپا را مفتضح کردید. شما پرونده‌سازی و اتهام تروریسم علیه مقاومت را در فرانسه درهم شکستید. شما بساط گزارش بی‌اعتبار اداره حراست را در تمام ۱۶ایالت آلمان علیه این مقاومت را برچیدید.
و بی‌تردید، نام‌گذاری وزارت‌خارجه آمریکا را هم درهم خواهید شکست. اکنون؛ نوبت گشودن پرونده جنایتهای این رژیم است این پرونده باید در شورای امنیت بازگشوده شود تا مردم ایران ببینند که در سطح بین‌المللی چه کسی با آنها و چه کسی با ملاهاست؟!
این پرونده باید از طریق شورای امنیت به دیوان کیفری لاهه ارجاع شود. مردم ایران می‌خواهند حکم جلب خامنه‌ای صادر و به‌اجرا گذاشته شود و چنین خواهد شد. همه می‌دانند که ولی‌فقیه ارتجاع در جرم و جنایت و پلیدی سرآمد همه دیکتاتورهای جهان است.
هموطنان عزیز!
دوران پیشرفت و پیروزی انقلاب‌های دموکراتیک آغاز شده است. دوران زنان؛ دوران جوانان؛
دوران قیام و جنگ صد برابر، برای دانشجویان و کارگران برای معلمان، برای ایرانیان ستمدیده در کردستان و بلوچستان و خوزستان و سراسر ایران.
آری، زمان برچیدن بساط ولایت فقیه است. می‌توان و باید، مقاومت و قیام‌ برای آزادی را به پیروزی رساند.
آخوندها برای بقای خود در پی ساختن بمب اتمی هستند. ما برای شکوفایی جامعه در پی قدرتی هستیم که از آن میلیونها بار نیرومندتر است: و آن؛ انتخاب آزادانه و نقش‌آفرینی و مسئولیت یکایک مردم و به ویژه زنان و جوانان است.
خواست ما برقراری یک جمهوری آزاد و دموکراتیک بر اساس جدایی دین و دولت است. جامعه‌یی بر اساس برابری زن و مرد و با تأکید بر مشارکت برابر زنان در رهبری سیاسی و هم‌چنین یک ایران غیراتمی.
برنامه ما در سه کلمه خلاصه می‌شود: آزادی، برابری و حاکمیت رأی مردم.
آرمانی که از آغاز پیشاروی مقاومت ما بوده، آزادی و دموکراسی است. ما برای به‌دست‌گرفتن قدرت‌ مبارزه و فداکاری نمی‌کنیم. ما حتی به سهیم شدن در قدرت و حکومت چشم ندوخته‌ایم. این برقراری حاکمیت مردم و دموکراسی است، که بزرگترین رسالت ماست. ما همگی با آموزش از مسعود راه و رسم خاوران را برگزیده‌ایم و به آن افتخار می‌کنیم. ما افتخار می‌کنیم که فدای انتخاب آزادانه مردم ایران باشیم.

هموطنان عزیز!
همواره به این می‌اندیشم که آیا دردهای میلیونها زن و مرد ایرانی، پایانی دارد؟ آیا می‌توانند به یک زندگی بدون ترس و همراه با شادی و آزادی دست پیدا کنند؟ می‌خواهم با رساترین فریاد به آنها پاسخ بدهم که آری، من و ما برای زنده‌نگهداشتن شعله همین امید و تحقق همین آرزو، تمامی سختیها را پذیرفته‌ایم و از همه‌چیزمان گذشته‌ایم تا آن فردای روشن و آن زندگی شکوفا و امن و آسوده برای تمام مردم ایران و منطقه فراهم شود.
ما تا بن استخوان به پیروزی آزادی یقین داریم. راه و رسم تغییر و انقلاب فرا راه نسل قیام می‌درخشد: و اشرف با پایداری پرشکوهش پیام امید و پیروزیست.
سلام بر آزادی ـ سلام بر اشرف ـ سلام بر مردم ایران ـ درود بر همه شما.

Maryam Rajavi Speech 18 June 2011 سخنرانی مریم رجوی - پاریس