Samstag, 22. September 2012

پیروزی قانون وعدالت بر توطئه ارتجاع واستعمار مبار ک باد



تبریک، تبریک، تبریک: خروج سازمان مجاهدین خلق از لیست


خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس و رویترز ۳۱ شهریور ۱۳۹۱، به نقل از مقام‌های  آمریکایی گزارش کردند که  واشینگتن قصد دارد نام آسوشیتدپرس به نقل از مقام‌های آمریکایی که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، روز جمعه ۳۱ شهریور، گزارش داده که هیلاری ردهام کلینتون، وزیر خارجه ایالات متخده، روز جمعه کنگره آمریکا را در جریان این تصمیم قرار خواهد داد.

دادگاهی در آمریکا تا یکم اکتبر به وزارت خارجه آمریکا فرصت داده بود تا در این باره تصمیم‌گیری کند.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از دو مقام آمریکایی که خواسته‌اند نامی از آنها برده نشود این خبر را منتشر کرده است. رویترز می‌نویسد این تصمیم واشینگتن، برای سازمان‌ مجاهدین که سال‌ها در تلاش است از این فهرست بیرون بیاید یک پیروی سیاسی به شمار می‌رود.
رویترز می‌افزاید انتظار می‌رود آمریکا این تصمیم را در روز یکم اکتبر (۱۰ مهرماه) به طور رسمی اعلام کند.

شبکه خبری سی ان ان هم این خبر را به نقل از سه مقام دولتی آمریکا گزارش کرده است.سازمان مجاهدین خلق را از فهرست .
گروه‌های تروریستی این کشور خارج کند
 خبر گزاری دویچه وله هم امروز صبح اعلام کردکه آمریکا در صدد حذف نام سازمان مجاهدین خلق ایران ازفهرست گروههای 
.تروریستی میباشد
بنا به گزارش آسوشیتدپرس، هیلاری کلینتون، وزیر امورخارجه آمریکا در روز جمعه، ۲۱ سپتامبر کنگره این کشور را از این اقدام مطلع کرده است. آمریکا پیشتر خروج اعضای سازمان مجاهدین خلق از کمپ اشرف در عراق را شرط تغییر برخورد واشنگتن با این سازمان اعلام کرده بود.
آخرین گروه بزرگ اعضای سازمان مجاهدین خلق در کمپ اشرف در هفته گذشته به قرارگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شد. پیشتر دادگاهی در آمریکا با تعیین مدتی مشخص از دولت این کشور خواسته بود که وضعیت سازمان مجاهدین خلق را روشن کند و این سازمان را از لیست گروه‌های تروریستی خارج سازد.
 همچنین دیگر خبرگزاریها  دیشب و امروز ضمن اعلام این خبر از پیروزی بزرگ مجاهدین خلق ایران نام بردند
آری پیروزی بزرگی که با مقاومت وپایداری زنان ومردان قهرمان ایرانزمین در شهر اشرف وزندان لیبرتی وتحصن اشرف   نشانان در تحصن بیش از چهارصد روزه شان واشرف نشانان آمریکا در مقابل کاخ سفید با بیش از 1000 روزو اعتراضات جهانی دیگر  این پیروزی را به ثمررساندند آری باید به آنان ومردم قهرمان ایران تبریک گفت. 
 همچنان که آقای رجوی بارها گفتند  هر کجا که ذره ای قانون وجود داشته باشد در آنجا پیروزی از آن ماست واینبار نیز قانون  وعدالت با مقاومت عادلانه مردم ایران بود.



Sonntag, 16. September 2012

اقدام به آدمربایی در مسیر حرکت ستون هفتم از اشرف به لیبرتی



یک‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۲





اقدام جنایتکارانه تروریستی برای آدمربایی در مسیر حرکت ستون هفتم از اشرف به لیبرتی
• دو افسر شکنجه گر عراقی همراه با مأموران نیروی تروریستی قدس به۱۰ تن از مجاهدان اشرف حمله کردند و قصد ربودن آنها را داشتند
ساعت ۱ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه ۲۶شهریور) در جریان حرکت هفتمین ستون مجاهدان اشرف به لیبرتی، دو افسر جنایتکار و شکنجه گر عراقی، سرگرد احمد خضیر و سروان حیدر عذاب از عاملان قتل عامهای مرداد۸۸ و فروردین ۹۰ در اشرف، همراه با مأموران نیروی تروریستی قدس و مزدوران اطلاعات آخوندی، از جمله محمد اکبرزاده و محمد کریم فنودی، به نفرات همراه در آخرین تریلیهای بار، حمله کردند. هدف آنها بیرون کشیدن مجاهدان از داخل تریلی و ربودن آنها بود. به همین خاطر جنایتکاران و مزدوران مزبور، با ضربات سنگ و چوب و میله های آهنی تلاش می کردند اعضای مجاهدین را از داخل تریلی بیرون کشیده و آنها را با خود ببرند.
در این جنایت آشکار تروریستی،۱۰تن از مجاهدان اشرف مورد تهاجم و ضرب و شتم قرار گرفتند. مجاهدان خلق احمد معدلت، سعید حسینی و مهدی ثابت  مجروح شدند و از ناحیه  پیشانی، صورت، دست، زانوان و ساق پا  آسیب دیدند. بینی احمد معدلت شکست و دست سعید حسینی سیاه شد. برخی از آسیب دیدگان به بیمارستان منتقل شدند.
سرگرد شکنجه گر احمد خضیر، ابتدا جلوی یک  تریلی را گرفت و آن را وادار به توقف کرد و سپس به تهدید و ساکت کردن راننده پرداخت. همزمان مزدوران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس به مجاهدانی که در تریلی های دیگر از اموال داخل آنها حفاظت میکردند، حمله کردند تا آنها را وادار به پیاده شدن و تبعیت از مهاجمان کنند. اما با مقاومت مجاهدان مضروب و مصدوم و مجروح مواجه و وادار به عقب نشینی شدند.
جانیان شکنجه گر احمد خضیر، و حیدر عذاب که تحت پیگرد دادگاه اسپانیاست، عربده کشان مجاهدین را به مرگ تهدید می‌کردند. آدم‌ربایان پس از ناکامی در ربودن مجاهدین، متعلقات آنها را به سرقت بردند.
مقاومت ایران، نسبت به جنایتهای تروریستی رژیم ایران و ایادی آن در عراق آنهم در زیر چشم ناظران یونامی،هشدار می‌دهد و در آستانه انتقال همه ساکنان اشرف به لیبرتی، خواهان اقدام بلادرنگ از سوی دبیرکل ملل متحد، ایالات متحده و اتحادیه اروپاست.
مقاومت ایران با قویترین اعتراض نسبت به این اقدام جنایتکارانه، خواهان دستگیری و مجازات عاملان و آمران و توضیح چگونگی امر توسط مارتین کوبلر و ناظران یونامی است. کوبلر در نیمه اردیبهشت ماه گذشته در برابر انحراف مسیر شش خودروی خدماتی در گروه پنجم از ساکنان اشرف که به لیبرتی می رفتند و یونامی نظارت بر انتقال آنها را بر عهده داشت، سکوت کرد.  مقاومت ایران در همان زمان هشدار داد سکوت نماینده ویژه دبیرکل، راه جنایتهای بیشتر را هموار می‌کند. زمان آن فرا رسیده است که دبیرکل بان‌کی‌مون، نماینده ذیصلاحی را برای تحقیق درباره تهاجم تروریستی بامداد یکشنبه  معین کند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۶شهریور ۱۳۹۱ (۱۶سپتامبر ۲۰۱۲)