Sonntag, 18. Oktober 2009

تصوير قيام در جهان 17.10.2009 برابر با25مهر 1388


جاسوسی رژیم ایران علیه ایرانیان مخالف رژیم درآلمان


تلویزیون دولتی آلمان، «ا. ر. د.» پنج‌شنبه‌ شب فیلم مستندی را در برنامه پر مخاطب خود، «پانوراما»، به روی آنتن فرستاد که به فعالیت‌های احتمالی نیروهای امنیتی و پلیس مخفی جمهوری اسلامی در تعقیب ایرانیان مخالف حکومت که در آلمان در تبعید هستند اختصاص داشت

رادیو فرانسه 17.10.09


نگرانی مقامات از ادامۀ اعتراض ها در روز سیزده آبان


احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در آخرین خطبه های خود در نماز جمعۀ تهران پیش بینی کرد که معترضان همانند راهپیمایی روز قدس تظاهرات سنتی سیزده آبان را مجدداً به فرصت اعتراض به وضع موجود بدل کنند. البته، احمد جنتی در جای دیگری از سخنانش افزود که معترضان با این اقدام "ماهیت اسرائیلی و آمریکایی" خود را به نمایش خواهند گذاشت.

ندا آقاسلطان : نمادی که حکومت ایران را به چالش می کشد

مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید جمهوری اسلامی ایران ضمن اظهار این ادعا که ندا آقا سلطان در نتیجۀ "دسیسه مخالفان و دشمنان نظام اسلامی به قتل رسیده" افزوده است : در صورت تأئید این مطلب از سوی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، "بنیاد شهید آماده است خانواده آقا سلطان را به نوعی تحت پوشش قرار دهد تا خسارت وارده جبران شود."

مرگ ندا آقا سلطان علاوه بر اینکه مردم ایران و جهان را سخت متأثر کرد، عملاً به نماد اعتراض مدنی جاری در ایران نیز بدل شد.

ایران انصاری فعال جنبش زنان در فرانسه در واکنش به اظهارات رئیس بنیاد شهید جمهوری اسلامی می گوید : مقامات ایران می خواهند خون ریخته شدۀ زن جوانی را که به دست یک بسیجی به قتل رسید با پول بخرند و این شدنی نیست...

دویچه وله

بازداشت محمد رضا مقیسه، عضو کمیته پیگیری خانواده های آسیب دیده

پایگاه اطلاع رسانی نوروز گزارش داد که محمد رضا مقیسه، عضو كمیته مشترك پیگیری خانواده‌های آسیب دیده در حوادث پس از انتخابات و عضو علی‌البدل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، روز چهارشنبه (۲۲ مهر) توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. نام محمد رضا مقیسه بارها در گزارش هئیت سه نفره قوه قضاییه آمده است.

رادیو فردا

نامه انتقادی کروبی به نوری همدانی درباره موضع وی پس از انتخابات

مهدى کروبى با ارسال نامه‌اى به نورى همدانى با انتقاد شدید از مواضع وی درباره رویدادهای پس از انتخابات گفته است این موضع نه در محکومیت سرکوبگران بلکه مردم است.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen