Freitag, 21. Mai 2010

وحشت رژیم از مقاومت اجتماعی در برابر اقدامات سرکوبگرانه به بهانه حجاب

 

 

وحشت رژیم از مقاومت اجتماعی در برابر اقدامات سرکوبگرانه به بهانه حجاب

پنج‌شنبه، ۳۰ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۰ می ۲۰۱۰
AddThis Social 
Bookmark Button
طرح سرکوبگرانه موسوم به حجاب و عفاف، به دلیل شدت انزجار اجتماعی از این طرح و تهدیدات بالقوه و بالفعلی که رژیم طلسم شکسته ولایت فقیه از طرف مردم احساس میکند،  مدتیست که به موضوع کشمکش باندهای درونی رژیم تبدیل شده است.

باند جنایتکار ولی فقیه، نمایشهای مسخره یی تحت عنوان اعتراض علیه بدحجابی در تهران و بعضی شهرستانها به راه می اندازد که خود به نمودی از ضعف و درماندگی رژیم آخوندی در برابر مردم بپاخاسته و زنان آزاده میهن تبدیل شده است، آخوند جنایتکار علم الهدی امام جمعه مشهد روز ۲۸ اردیبهشت در سخنرانی برای جمعی از مزدوران رژیم که در یکی از نمایشهای سرکوبگرانه میدان رضائیهای تهران موسوم به ۷تیر جمع شده بودند گفت:
«قبول داریم که حجاب و عفاف یک امر فرهنگی است، اما بیحجابی ناهنجاری است. بیحجابی تهاجم دشمن است. بیحجابی توطئه نابکارانه عناصر ضدولایت و ضد نظام است. مسوولان ما در این کشور باید توجه کنند مساله بیحجابی مبارزه با یک فرهنگ نیست. دخالت در امور خصوصی مردم نیست. مقابله با یک دشمنی به انقلاب است».

آخوند کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبههای نمایش جمعه روز ۲۴ اردیبهشت گفت: «جنگى نرم در حال حاضر شروع شده ... برخى بانوان و دختران که یقین داریم معتقد هستند تحت عنوان آزادى، بدحجاب شده‌اند اما آنها باید بدانند ... این یک امر وارداتى است».
آخوند عبدالغفار آل حبیب هم در نمایش جمعه نوشهر گفت: امروز در جنگ نرم، رزمندگان خط مقدم زنان و دختران ما هستند.

آخوند ناصر مکارم شیرازی از مراجع تحت فرمان خامنهای نیز به انزجار فزاینده مردم از طرح ننگین موسوم به عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: برخى که پیامد اجرایى شدن این مصوبه را کم شدن تعداد آراى انتخاباتى برمى‌شمرند، بدانند که این کار اشتباه و شرک است و تبعیت از دموکراسى غرب است.

وحشت کارگزاران رژیم از واکنش اجتماعی در برابر این طرح و مقابله دانشجویان با آن به حدیست که کمیتههای سرکوبگر انضباطی در دانشگاهها که وابسته به وزارت بدنام اطلاعات هستند، جرأت پیاده کردن آن را ندارند، روزنامه حکومتی ابتکار از تَمَرُّد این کمیتهها یاد کرد و نوشت: امروز ابلاغیه‌ای از سوی حراست کل وزارت علوم صادر شد مبنی بر اینکه با مصادیق بدحجابی و کشف حجاب به صورت جدی و قاطعانه برخورد و تَمَرُّد مدیران کمیته‌های انضباطی دانشگاهها به حراست کل گزارش شود... وقتی کمیته‌های انضباطی و مسئولان دانشگاهها تذکرات را جدی نگرفته و حتی بی محلی نشان می‌دهند مسلما وقتی نیروی حراست یک دانشگاه به یک دانشجوی بی حجاب تذکر دهد او را مسخره خواهند کرد.

آخوند مصطفی رستمی نمانیده خامنهای جنایتکار در دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: ”عده‌ای از افراد جامعه عمدا پوشش و عفاف را مورد هدف قرار داده‌اند”

بر بستر یک چنین اعتراضات گسترده اجتماعی است که دستگاه نیروی انتظامی رژیم که مستقیما ازخامنهای جنایتکار خط میگیرد همچنان در وحشت از اجرایی شدن این طرح و ورودش به این کارزار پیشاپیش شکست خورده، این دست و آن دست میکند.

پاسدار رادان جانشین سرکرده انتظامی کشور روز ۲۶ اردیبهشت به خبرگزاری حکومتی فارس  به مزدور ان روحیه باخته حزب اللهی وعده سرخرمن داد و گفت: به دلیل مطالبه عمومى مردم نسبت به بدحجابى راهکارهاى اجرایى طرح حجاب و عفاف تدوین‌شد

اما پاسدار ساجدی نیا سرکرده انتظامی تهران بزرگ نیز با علم کردن طرحهایی مثل مبارزه با مواد مخدر و اراذل و اوباش از پرداختن به طرح باصطلاح  حجاب و عفاف سر باز زد و گفت: طرح برخورد و شناسایى مزاحمان خیابانى از هفته آینده در پایتخت آغاز مىشود.

با اجراى این طرح تمامى مزاحمان خیابانى و نوامیس تهران شناسنامهدار مىشوند. ساجدی نیا چنگ و دندان پوشالی نشان داد و گفت: راهاندازى پلیس نامحسوس در تهران بزرگ اجرایى شده است”.

قیام سراسری مردم ایران، آنچنان ضربات کوبندهای بر نظام فرتوت آخوندی وارد کرده که به رغم همه یقهدرانیهایی که باندهای فاشیستی و زن ستیز وابسته به خامنهای در مورد ضرورت مقابله با مقاومت زنان میهن دارند،  نیروی سرکوبگر انتظامی از ورود به این جبهه، به خاطرگر گرفتن اعتراضات اجتماعی به شدت وحشت دارد. این همان بن بست سرکوب در رژیم آخوندی است که آن را مستمراً ناتوانتر و بی رمقتر از قبل در اجرای طرحهای سرکوبگرانه می کند


منبع سایت همبستگی ملی ایران.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen