Montag, 17. Mai 2010

استيصال رژيم آخوندي در مقابل قيام مردمي





خانم رجوي: تاييد احكام اعدام هواداران و خانواده مجاهدان اشرف,
مبين استيصال رژيم آخوندي در مقابل قيام مردمي و استقبال و حمايت گسترده عمومي از اشرف است

دادستان جنايتكار تهران امروز اعلام كرد حكم اعدام 6زنداني سياسي خانواده مجاهدان اشرف و هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران مورد تأييد قرار گرفته است. محمد علي صارمي, جعفر كاظمي, محسن دانش پور مقدم و پسرش احمد دانشپور مقدم و محمد علي حاج آقايي به خاطر سفر به اشرف و حضور بستگانشان در اشرف, به اعدام محكوم شده اند. به گفته دادستان رژيم, جرم نفر ششم, يعني عبدالرضا قنبري اينست كه “روز عاشورا مستقيما براي مجاهدين گزارش مي داده” است.
خانم مريم رجوي رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران حكم اعدام هواداران و خانواده هاي مجاهدان اشرف را مبين استيصال فاشيسم ديني حاكم بر ايران در مقابله با قيام مردم به پاخاسته و استقبال و حمايت سراسري و روزافزون مردمي از مقاومت ايران و رزم آوران آزادي ستان اشرف توصيف كرد. وي افزود: آخوندهاي جنايتكار بيهوده تلاش مي كنند, با شكنجه و اعدام زندانيان سياسي و هواداران مجاهدين, بر شعله هاي سركش قيام مردم ايران و از حمايت روز افزون آنها از اشرفيان قهرمان جلوگيري كنند. اين جنايتهاي فجيع و قرون وسطايي, تنها خشم و نفرت عموم مردم ايران از رژيم آخوندي و عزم آنان براي سرنگوني اين رژيم را دوچندان مي كند.
خانم رجوي گفت: تأييد احكام اعدام خانواده مجاهدان اشرفي در حاليست كه 100روز است وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس, با همكاري دولت و نيروهاي عراقي, شماري از مزدوران خود را تحت عنوان خانواده به ورودي اشرف آورده اند تا به شكنجه رواني اشرفيان و ايجاد تحريك و آشوب و زمينه سازي براي كشتار آنان بپردازند.
رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران, دبيركل, شوراي امنيت, كميسر عالي حقوق بشر و ديگر ارگانها و مسئولان ذيربط ملل متحد و همچنين اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو را به اقدام فوري براي جلوگيري از ادامه اعدام جنايتكارانه زندانيان سياسي فراخواند. وي افزود: جامعه جهاني امروز در مقابل يك آزمايش خطير قرار گرفته تا در مقابل يك ديكتاتوري خون آشام مذهبي كه ننگ بشريت قرن بيست و يكم است, قاطعيت به خرج دهد و آن را از جامعه جهاني طرد كند. ارتباطات اقتصادي و سياسي با اين رژيم مي بايست به قطع اعدام و شكنجه و بهبود حقوق بشر مشروط شود.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
25 ارديبهشت 1389(15مه 2010)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen