Montag, 17. Mai 2010

غرب در مورد بربریت رژیم ایران سکوت اختیار می کند

 

 
 
 
 
 
شنبه، ۲۵ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۱۵ می ۲۰۱۰
AddThis Social 
Bookmark Button

کردهای ایران یکی از بزرگترین اعتصابهایشان در سالهای اخیر را صورت داده و مغازه ها و بازارها در تقریبا همه شهرهای سنی کردستان و در شرق ایران در اعتراض به اعدام ۵ نفر منجمله چهار فعال کرد در روز یکشنبه، را بستند. در بین اعدام شدگان فعال اتحادیه معلمین فرزاد کمانگر بود.





روزنامه نشنال پست-  تری کلاوین - اعدامهای روز یکشنبه تعداد کل اعدامها برای آخر هفته را به ۱۱ رساند. اعدامها به روشنی به منظور منصرف کردن مردم از تظاهرات علیه دولت در روز ۱۲ ژوئن، سالگرد انتخاب مجدد عروسک خمینیست محمود احمدی نژاد است.

روز جمعه ما فهمیدیم که اوباش رژیم اجلال قوامی، سخنگوی سازمان حقوق بشر کردستان را دستگیر کرده اند. بنظر می رسد دستگیری او مرتبط با مصاحبه او با رسانه ها در مورد اعتصاب عمومی بوده باشد.

در همین حال در افغانستان ۱۰۰۰ تظاهر کننده علیه بدرفتاری و اعدام پناهندگان افغان توسط رژیم تهران تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان به درب کنسولگری تهران در شهر شرقی جلال آباد تخم مرغ پرتاب کرده و آدمک دیکتاتور روحانی ایران آیت الله علی خامنه ای را به آتش کشیدند.

با اینحال در غرب همه چیز ساکت است. به زحمت صحبتی از هیچ کدام از اینها در رسانه های اصلی آمده است. راهپیمایی ای در خیابانها در همبستگی با خواهران و برادارنمان در ایران نبوده است. چرا؟

مهدی کوهستانی نژاد یک افسر ارشد کنگره کار کانادا می گوید: "در غرب، چپ تنها تبلیغات احمدی نژاد را می بیند – مرگ بر امریکا – مرگ بر امپریالیسم. ادعا می کند که ضد سرمایه داری و ضد امپریالیست است ولی مردم در ایران می دانند که این مسخره است. ما باید رفتارمان را به چالش بکشیم. ما باید بفهمیم که هیپ رابطه ای بین چپ در غرب و چپ در ایران نیست."

ما می توانیم با افشای برخی از توجیه گران رژیم و بی فکران خمینیست که چنین صدای خوش آمدی در برخی محافل ضد جنگ پیدا می کند شروع کنیم. ما همچنین می توانیم به "دست از ایران کوتاه" و "هفته آپارتاید اسراییل" مسخره بپردازیم و قبول کنیم که این فساد تا چه عمقی ریشه دوانده است.

همانطور که سمیرا محی الدین با شجاعت می گوید: "ملل متحد حالا حق من! را به رسمیت شناخته که سنگسار شوم، آنها این حق را به رسمیت شناخته اند که من نصف مرد باشم، حق من برای طلاق ندادن و عدم سرپرستی کودکان، حق من برای آزادی تحرک نداشتن، حق تحصیات عالی بعد از ازدواج بدون اجازه شوهر نداشتن. کشوری که نقش سرکوب شده من را در جامعه تضمین می کند حالا در شورای زنان ملل متحد نشسته است".

صحبتهایی شبیه به این در ایران باعث کشتن شما می شود. مشخص تر اعدام توسط دولت. بیش از ۱۳۰ جرم در ایران وجود دارد که مستحق اعدام است. آنها شامل "جنایات جنسی" نظیر زنا و همجنس گرایی، کفر، شرک، علاقه متمدنانه به مشروبات الکلی، و داشتن مواد مخدر می باشند.
جرم صورت گرفته توسط فعال اتحادیه معلمان فرزاد کمانگر خصومت با خدا. بعد از محاکمه ای که تنها هفت دقیقه طول کشید کمانگر تقریبا پنج سا ل قبل از اینکه یکشنبه اعدام شود در زندان بسر برد. او در آخرین نامه اش از زندان اوین نوشت: "آیا می شود معلم بود و راه دریا را به ماهی کوچک نشان نداد؟ آیا می شود به چشمان کودکان این ملت نگاه کرد و ساکت بود؟ آیا می شود مسئولیت معلم بودن و آگاه کردن مردم را قبول کرد و چیزی نگفت؟

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen