Dienstag, 8. September 2009

تصوير قيام در جهان 8 سپتامبر – 17 شهريور


بهطور واضح حمله به اشرف در ارتباط با مسائلي است كه بعد از انتخابات در ايران روي داده است
كارلو كارلي، نماينده پارلمان از استراليا در پيامي به مجاهدين اشرف گفت « بهطور واضح حمله به اشرف در ارتباط با مسائلي است كه بعد از انتخابات در ايران روي داده است. خشونتهايي كه عليه جنبش اعتراضي مردم ايران واقع شده ، اين حقيقت را به خوبي نشان مي دهد. من بدون شك اعتقاد دارم كه حمله به قرارگاه اشرف تحت فشار رژيم ايران در واكنش به قيام مردمي در ايران صورت گرفته است. قطعاً تلاشهاي رژيم ايران و بدون شك اِعمال فشار رژيم ايران بر دولت عراق براي قفل كردن اعتراضات و مخالفتهاي داخل ايران ، موجب حمله به جنبش مخالف بالقوه اي است كه در شرايط داخل ايران مؤثر است.
من عفو بين الملل و مجلس ويكتوريا را فر امي خوانم كه طي نامه هايي به نخست وزير عراق از او و دولتش بخواهند به حقوق ساكنان اشرف احترام بگذارد و حقوق افراد حفاظت شده در تبعيد را محترم بشمارد.
در جلسه آينده گروه خودمان در پارلمان، اين موضوع را طرح خواهم كرد.
با توجه به ناآراميهاي اخير ايران، قطعا حفاظت از ساكنان اشرف امر بسيار مهمي است، به خصوص كه آنها افراد حفاظت شده هستند و بايد مطمئن شويم آن چه كه در اشرف اتفاق افتاد، ديگر تكرار نخواهد شد و آمران و عاملان آن به دست عدالت سپرده خواهند شد. »

فراخوان عفو بين الملل براي آزادي دكتر ملكي - فيلم

بي بي سي فارسي - دستگيري عاطفه امامي - فيلم

بي بي سي فارسي – مصاحبه جديد آرش حجازي - فيلم

دستگيري مقامات بلند پايه بخاطر درز دادن اطلاعات تقلب
تلويزيون العربيه 15 شهريور : دو تن از مقامهاي بلندپايه در وزارت كشور ايران به علت درز دادن اطلاعاتي در رابطه با تقلبات در انتخابات ، دستگيرشده اند.
به گفته العربيه دستگيرشدگان مدير اطلاعات و اخبار در وزارت كشور و مسئول كميته عالي نظارت بر انتخابات هستند
از طرف ديگر وزير سابق ارتباطات فاش ساخت كه احمدي نژاد به وي دستور داده بود ، خدمات اينترنتي و پيامهاي كوتاه تلفني را قطع كند. اين قطعي 40 روز به طول انجاميد.

خبرنگار پرس تي وي : تحت تعقيب 28 ساله ي اف بي آي
تايمز لندن فاش ساخت خبرنگار ارشد تلويزيون پرس تي وي متعلق به رژيم آخوندي به خاطر قتل در سال 1980 تحت تعقيب اف.بي.آي قرار دارد
روزنامه تايمز در گزارشي پيرامون اين جنايتكار نوشت: «حسن عبدالرحمن, كه به خاطر قتل علي اكبر طباطبايي در مريلند توسط اف.بي.آي تحت تعقيب قرار دارد, براي تلويزيون پرس تي.وي ايران كار ميكرد, كه در سراسر جهان, از جمله در لندن دفتر دارد».
به نوشته تايمز: «يك خبرنگار تلويزيون كه در اعتراض به پوشش خبري انتخابات تقلبي ايران در ماه ژوئن استعفا داد, به تايمز گفت كه عبدالرحمن مدير عامل دفتر اصلي اين شبكه بود...
روزنامه تايمز در بخش ديگري از گزارش خود, برخي از عواملي را كه براي تلويزيون پرس تي.وي كار مي كنند، معرفي كرد و نوشت: «پرس تي.وي كه به خاطر شكايتها مبني بر اينكه صحت كلام و قوانين بيطرفي را نقض ميكند توسط آفكام (Ofcom) مورد تحقيق قرار گرفته است - تلاش كرده با اجير كردن شخصيتهاي انگليسي مانند نمايندگان جرج گلاوي (George Galloway ) و دِرِك كانوي (Derek Conway )و خبرنگاراني مثل آندرو جيليان (Andrew Gilligan ) و ايوونه ريدلي (Yvonne Ridley) جذابيت خود را افزايش بدهد.لورن بوث (Lauren Booth), خواهر همسر بلر (sister-in-law) نيز كارمند اين سازمان تحت حمايت مالي ايران است».

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen