Samstag, 22. August 2009

اطلاعيه مجاهدان اعتصاب غذاكننده در اشرف



هموطنان عزيز،
هواداران مجاهدين، ياران وفادار مقاومت ايران،
خواهران، برادران و همرزمان در حال اعتصاب از اوين تا لندن و برلين و واشينگتن و اتاوا و استكهلم و لاهه،
در چهارمين هفته اعتصاب غذا در اشرف پايدار ، به همه خواهران و برادران و همرزمان اعتصاب كننده در اوين و ديگر زندانهاي فاشيسم ديني حاكم بر ايران و در شهرهاي مختلف اروپا و آمريكا درود مي فرستيم.
رژيم درهم شكسته ولايت فقيه كه به رغم سركوب وحشيانه نتوانسته است شعله هاي قيام را خاموش و دامنه آن را مهار كند، بر آنست تا با كشتار مجاهدان اشرف، ميخ ولايت را بر نوك پيكان مقاومت بكوبد و به خيال خود بر اوضاع مسلط شود. غافل از اين كه هجوم سبعانه نيروهاي عراقي به اشرف با 11شهيد، 36گروگان, 500مجروح و بيش از هزار مصدوم و مضروب ، خشم و نفرت خلق قهرمان را عليه آخوندهاي جنايتكار فروزانتر و عزم مجاهدان براي استيفاي حقوق به يغما رفته ملت ايران را جزمتر كرده و به همبستگي ملي عموم مردم و نيروها و شخصيتهاي سياسي مخالف اين رژيم ابعاد جديدي داده است. اعتصاب غذاي سراسري كه اكنون چهارمين هفته خود را سپري مي كند، مظهري از اين خشم، جلوه يي از اين عزم جزم و نماد همبستگي ملي است.
به خصوص كه حمله سبعانه به اشرف, 9روز پس از آن صورت گرفت كه ما تصميم خود را براي بازگشت به ايران تحت نظارت بين المللي, به شرط مصونيت از دستگيري و شكنجه و اعدام و به شرط برخورداري از حق آزادي بيان, در روز 28تير به اطلاع مقامات امريكايي و از طريق آنها به اطلاع مقامات عراقي, رسانديم. دو روز قبل از حمله اين تصميم با حضور مقامهاي سفارت آمريكا و يك آدميرال آمريكايي از نيروي چند مليتي به مسئولان عراقي اطلاع داده شد. رئيس جمهور برگزيده مقاومت هم در روز 5مرداد-روز قبل از حمله- با صدور بيانيهيي «درباره بازگشت ساكنان اشرف به ايران با شرايط مشخص» آن را اعلام كرد. اين بيانيه در همان روز براي ارگانهاي ذيربط بين المللي و مقامات آمريكايي و عراقي ارسال شده است. بنابراين حمله سبعانه و جنايت عليه بشريت در اشرف پس از آن كه ساكنانش قصد خودرا براي ترك عراق و بازگشت به ميهن با شرايط مشخص اعلام كرده بودند.هيچ توجيهي جز اجابت خواست ولي فقيه ارتجاع در بحبوحه قيام مردم ايران, نداشته و ندارد و نخواهد داشت .

با قدرداني و تعظيم به عواطف و احساسات بي شائبه هموطنانمان در داخل و خارج ايران كه با پيامهاي خود از سراسر ميهن اشغال شده و از كشورهاي مختلف جهان مجاهدان اشرف را غرق لطف و محبت كرده اند, چند نكته ضروري را درباره اعتصاب غذا به استحضار مي رسانيم
:
1ـ خواستهاي ما در اعتصاب غذا كه مورد حمايت هموطنانمان در كشورهاي مختلف جهان واقع شده است، در اطلاعيه شماره 16 دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران تاريخ 6مرداد 1388 بازگو شده است. آزادي 36مجاهدي كه توسط نيروهاي عراقي ربوده شدند, بيرون رفتن نيروهاي عراقي, بر عهده گرفتن حفاظت توسط نيروهاي آمريكايي تا زماني كه يك نيروي بين المللي اين وظيفه را بر عهده بگيرد و همچنين استقرار يك تيم نظارت بين المللي در اشرف, در اين شمار است.

2ـ بسياري از هموطنان از داخل و خارج , شخصيتهاي ملي, اعضاي شوراي ملي مقاومت ايران, و همچنين رهبران سياسي و اجتماعي و فرهنگي و مذهبي در عراق و كشورهاي عربي و اروپايي و آمريكايي ، با ابراز حمايت و پشتيباني از خواستهاي اعتصاب, با دل سوختگي و عواطف بيكران انساني , از ما خواسته اند كه با توجه به كشتار و يورش وحشيانه، با توجه به گرماي طاقتفرسا و توفانهاي خاك, با توجه به محدوديتهاي ضد انساني و خطرهايي كه هر لحظه دركمين است, به خاطر حفظ جان و سلامت اشرفيان از ما خواستند به اعتصاب غذا پايان داده و اين وظيفه را به عهده ياران اشرف نشان در خارج كشور بگذاريم. قبل از آن نيز “خواهرمريم”عزيزمان از همان آغاز گفتندكه با اين همه مجروح و مصدوم و گروگان و شهيد, به طور موقت هم كه شده، از اعتصاب غذا صرفنظر كنيم.
با گرمترين درودها و سپاس و تشكر نسبت به توجهات هموطنانمان و شخصيتهايي كه در هركجا اينچنين از جنايت عليه بشريت در اشرف برآشفته و به فرياد آمده اند, مي گوييم نه خون ما از 120 هزار شهيد راه آزادي و به ويژه شهيدان قتل عام، رنگين تر و نه جان و سلامتي ما از خواهران و برادرانمان كه در اقصي نقاط جهان دست به اعتصاب غذا زده اند مهمتر و اولي تر است و چه افتخار و سعادتي از اين بالاتر كه در راه اعاده حقوق خلق در زنجيرمان، به كاروان بي پايان جاوادنه فروغهاي آزادي بپيونديم. در شرايط كنوني اين اعتصاب سلاح ما و تنها سلاح ما براي پيشگيري از تجديد همان حمله و كشتار و براي در هم شكستن توطئه هاي دار و دسته خامنه اي است كه در واپسين مرحله حيات از هيچ خباثت و جنايتي فروگذار نمي كنند.

3- از همه جريانها و شخصيتهاي سياسي و اجتماعي و فرهنگي و حقوقي و مذهبي در كشورهاي مختلف به خصوص عراق كه در مصاحبه ها و اطلاعيه ها و نامه هايشان پيوسته حمايت خود از اشرف و خواستهاي برحق آن را اعلام كرده اند, سپاسگزاري و اعلام مي كنيم كه مواضع آنان تا همين جا هم مضافاً بر اعتصابها و تحصن و تظاهرات خواهران و برادران و هموطنانمان در سراسر جهان نقش بسزايي در خنثي كردن توطئه ها و مهار كردن دامنه جنايت و كشتار داشته است.

4-همانطور كه خامنه اي در دهم اسفند ماه گذشته به صراحت اعلام كرد، با اتكا به ايادي وعواملش در عراق، در صدد است براي مقابله با بحرانهاي داخلي و براي خاموش كردن قيام مردم ايران، اشرف را نابود كند. با اينكه مقاومت اشرفيان و پايداري اعضا و هواداران اين مقاومت و حمايت آزاديخواهان در سراسر جهان اين طرح را تاكنون در هم شكسته است، اما فاشيسم ديني دست از توطئه بر نداشته و همچنان مترصد به اتمام رساندن طرح شوم خود عليه اشرف مي باشد. قريب به 2000 تن انواع نيروهاي سركوبگر با همان سلاحها و ابزار قتاله در داخل و اطراف اشرف صف آرايي كرده اند. آنها با ممانعت از ورود خبرنگاران و وكلا و نمايندگان و فعالان حقوق بشري و با محاصره تمام عيار اشرف مي خواهند بر آنچه انجام شده يا انجام خواهد شد, سرپوش بگذارند. به خصوص كه در سه هفته گذشته, نه نيروهاي آمريكايي و نه هيچ مرجع و مقام با ارگان بين المللي, حفاظت و امينت اشرف را تضمين نكرده است. در چنين شرايطي , اعتصاب غذا تنها راه و تنها سلاح ماست. از اين رو بايد بر روي گرفتن تضمينهاي لازم از ايالات متحده و ارگانهاي ذيربط بين المللي تاكيد ورزيد.

5- اعتصاب غذا در اشرف و اعتصابها و اعتراضها در كشورهاي مختلف كه از پشتيباني هموطنانمان در داخل و خارج ايران برخوردار شده و مورد حمايت گسترده بين المللي قرار گرفته، رژيم آخوندي را به وحشت انداخته است. به نحوي كه كليه سايتهاي وزارت اطلاعات و مزدوران آبرو باخته و حقوق بگيران حقيرش را به كار گرفته تا مذبوحانه تلاش كنند مانند قضاياي 17 ژوئن2003, بار ديگر تقصير و مسئوليت جلاد را به حساب قرباني بنويسند. با اشك تمساح ريختن براي اعتصاب غذا كنندگان در اشرف و كشورهاي مختلف جهان، مقاومت و مجاهدين و اعضا و هواداران آنها را به خاطر جانفشاني براي آزادي مردم و ميهنشان مقصر جلوه دهند و جلادان و دژخيمان را در ببرند. در همين خصوص, شوراي ملي مقاومت ايران در اجلاس ديماه گذشته با «بررسي واكنشهاي جنون آساي رژيم و مزدوران و كارگزاران رسميش در خارج كشور در برابر دستاوردهاي بزرگ مقاومت در صحنه بين المللي، از گفتار و رفتار كساني كه مدعي «مخالفت» با رژيم هستند ولي در بزنگاه هر درگيري جدي بين مقاومت و رژيم ضدبشري، با تمركز حملات زهرآگينشان روي مقاومت و تبليغ بريدن از مبارزه و ترك ميدان نبرد، عملا جاده صاف‌كن و راهگشاي رژيم براي تحقق توطئه هاي تروريستي يا پرونده سازيهاي پليسي‌اش مي شوند، به شدت ابراز انزجار كرد».

اشرف- شنبه 31مرداد 1388
بيست و چهارمين روز اعتصاب غذا

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen