Donnerstag, 20. August 2009

پنجاه و هفتمين روز تجمع اعتراضي خانواده هاي بازداشت شدگان در مقابل شكنجه گاه اوين و بيدادگاه رژيم آخوندها

قيام سراسري ايران-شماره153

پنجاه و هفتمين روز تجمع اعتراضي خانواده هاي بازداشت شدگان

در مقابل شكنجه گاه اوين و بيدادگاه رژيم آخوندها

روز چهارشنبه 28 مرداد حدود 150 نفر از خانواده هاي بازداشت شدگان قيام سراسري براي پنجاه و هفتمين روز, در اعتراض به بازداشت فرزندان و بستگان خود در مقابل زندان اوين دست به تجمع زدند.

مادران و پدران دردمند كه برخي از آنها به دليل سنشان از مشكلات و بيماريهاي مختلف رنج مي برند, در گرماي طاقتفرساي تهران هر روز صبحها در مقابل بيدادگاه رژيم آخوندها و بعد از ظهرها تا شب هنگام, در مقابل زندان بدنام اوين دست به تجمع مي زنند تا شايد اطلاعي از فرزندان خود به دست بياورند.

آنها كه از انتشار اخبار شكنجه هاي هولناك مانند عبور بازداشت شده ها از دالان باتون ، مشت و لگد، دادن شوك برقي به آنها، تحقير و تجاوز جنسي و گرسنگي دادن و عدم برخورداري از حداقلهاي بهداشت, كه در اردوگاه مرگ كهريزك و زندانهاي بدنامي چون اوين و دهها خانه امن بر روي زندانيان اعمال مي شود, به شدت پريشان و نگران هستند, خواستار آزادي فرزندان خود مي باشند.

كارگزاران جنايتكار رژيم در اين دوماه از پاسخگويي به پيگيريهاي خانواده ها سر باز زده اند.

در اعتراض به اين همه شقاوت بالغ بر شماري از خانواده هاي بازداشت شدگان كه در ميان آنها مادران و پدران سالخورده و بيمار نيز ديده مي شوند, در همبستگي با اعتصاب غذاي بازداشت شدگان , از روز يكشنبه 25مرداد دست به اعتصاب غذا زده اند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

28 مرداد1388(19اوت2009)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen