Montag, 27. September 2010

بازاريان طلا،و جواهر فروشي تبريز


تبريز -  روز شنبه 89.7.3 بازاريان طلا،و جواهر فروشي تبريز در اعتراض به افزايش  3% ماليات بر ارزش افزوده   مغازه هاي خود را بسته و ا عتصاب كردند . به گزارش دريافتي از تبريز بازار  ا مير كبير ، بازار محمدي ، بازار امير ، بازار قطران همه كاملا تعطيل كرده بوند و بنا به گفته يكي از طلافروشان اعتصابي اين اعتصاب تا عقب نشيني كامل دولت  ادامه  خواهد داشت
تهران -  10صبح:  به گفته يكي از نفرات در  اتحاديه صنف طلافروشان، در رابطه با ماليات افزوده هيچ توافقي حاصل نشده است امروز  همچنان بازار بسته است. 
مشهد: بنا به خبرهاي دريافتي از مشهد، در ادامه اعتصاب بازار طلافروشان كه روز گذشته انجام شده است، امروز نيز در خيابان هاي خسروي، ارگ و 38 متري بازاريان به اعتصاب پيوسته اند.
بازاريان اعلام كرده اند كه اين اعتصاب فقط در اعتراض به موضوع 3 درصد مالياتها نبوده بلكه اعتراض به عدم امنيت شغلي طلافروشان و كشته شدن يكي از  طلافروشاني كه چندي پيش در روز روشن سارقين مسلح مغازه وي را خالي كرده و صاحب آنرا كشتند و عدم رسيدگي پيلس و نيروهاي امنيتي به اين مساله بوده است.
شيراز -  امروز  يكشنبه 89.7.4 زرگران و طلا،و جواهر فروشي شيراز در همبستگي با همه بازاريان و طلافروشان كشور  مغازه هاي خود را بسته و ا عتصاب كردند . به گزارش دريافتي از شيراز بازار همه زرگران بصورت يكپارچه  در اعتصاب ميباشند منجمله طلافروشان  سه راه احمدي , خيابان ملاصدرا و ساير طلافروشان مغازه ها يشان از روز پنجشنبه 89.7.1  بسته ودر اعتصاب  ميباشند  بنا به  گفته بازاريان اين اعتراضات ادامه خواهد داشت.
بناب -  در حالي که مردم اين روزها انگور را با قيمت بسيار گزافي تهيه مي کنند، در بناب 3 هزار تن انگور روي دست کشاورزان مانده است.اين کشاورزان چندين بار اعتراض خودشان را به سازمان بازرسي کل کشور گفته اند اما هيچ اقدامي صورت نگرفته است.
رشت - قزوين -  عوارض زياد براي اتوبان رشت - قزوين
بابت عوارض اتوبان رشت - قزوين که حدود 150 کيلومتر است هزارو پانصد تومان دريافت مي شود که مبلغ بسيار زيادي است و كليه رانندگان عبوري از اين اتوبان ازاين وضعيت ناراضي هستند.در برخي موارد که اتوبان هم مسدود است و از جاده قديم تردد مي شود همان عوارض اخذ مي شود.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen