Sonntag, 23. Mai 2010

حميد حائرى، زندانى سياسى، بدليل ديدار با فرزندش در اشرف، محاكمه مىشود

 
 
 
 
حميد حائرى، زندانى سياسى، بدليل ديدار با فرزندش در اشرف، محاكمه مىشود
زنداني سياسي آزاد بايد گردد
زنداني سياسي آزاد بايد گردد

قضاييه خونخوارخامنهاى، حميد حائرى از زندانيان باسابقه سياسى را كه بهخاطر ديدار با فرزند مجاهدش در اشرف و هوادارى از مجاهدين زندانى است، به اتهام «محاربه» دربيدادگاههاى فرمايشى خود مورد محاكمه قرار داد.
گزارشها حاكيست كه وزارت اطلاعات آخوندى پس از پروندهسازى و و بازجوييهاى مستمر عليه حميد حائرى وى را به شعبه 28 دادگاه ضد مردمى به رياست دژخيم مقيسهيى تحويل داد و روز چهارشنبه 29ارديبهشت تحت محاكمه نمايشى قرار گرفت.
حميد حائرى از زندانيان سياسى دهه 60، در 15آذر ماه 1387 در حاليكه بهخاطر جراحت ناشى از تصادف سنگين دربستربيمارى بود، با يورش مأموران و دژخيمان وزارت اطلاعات دستگير و به بند مخوف 209 زندان اوين منتقل شد.
وى بارها از سوى دژخيمان و بازجويان وزارت اطلاعات تحت شكنجههاى جسمى و روحى قرار گرفت تا به خواستههاى آنها تن دهد، اما در برابر دژخيمان به مقاومت و ايستادى ادامه داد. دژخيمان وزارت اطلاعات بارها او را تهديد كردهاند كه همسر و دختر جوانش را دستگير و در اردوگاه مرگ كهريزك تحت شكنجه قرار خواهند داد.
حميد حائرى در بيداگاه ديكتاتورى آخوندى از جمله به محاربه، ديدار با فرزندش در اشرف، هوادارى از سازمان مجاهدين، فعاليت مستمر سياسى و تبليغ عليه نظام متهم شده است.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen