Samstag, 29. Mai 2010

مادر مجيد توكلى براى نجات جان فرزندش، استمداد مىطلبد



مادر مجيد توكلى براى نجات جان فرزندش، استمداد مىطلبد


زنداني سياسي, مجيد توكلي
زنداني سياسي, مجيد توكلي
مادر مجيد توكلى طى مصاحبهيى كه در رسانههاى مختلف منتشر شده، نگرانى خود را از اعتصاب غذاى خشك مجيد توكلى اعلام و از مردم تقاضاى كمك نموده است كه در زير آورده مىشود:
از زندان به ما زنگ زدند كه مجيد 3روز است كه اعتصاب غذا كرده است و اعتصاب غذاى خشكه و خيلى هم و حالش بد است و ما هم نمىدانيم كه ديگه از كى تماس بگيريم. از كجا و از كى تماس بگيريم.
صداى ما را هر كى كه مىشنود هر كارى كه مىتوانيد براى مجيد انجام بدهيد هر كارى هر كسى كه هر كجا هستند و مىتوانند براى مجيد هر كارى كه مىتوانند بكنند كه مجيد بتواند از اين انفرادى بيرون بيايد چون اعتصاب غذاى مجيد خشكه  و من خيلى نگرانش هستم و خيلى ناراحت هستم برايش كه اعتصاب غذاى خشك كرده.
 مجيد سالم بود و هيچ مريضى و ناراحتى نداشت، 4ماه ونيم انفرادى و فقط وقتى كه از انفرادى آوردنش بيرون يك كمى حالش بد شده بود و ناراحت بود و گفته بود گلويم و ريهام و اينا خيلى درد دارند و بعد كه گفت كه رفتم درمانگاه و گفتند چركى دارد و عفونت كرده است.
بهخاطر 4ماه و نيم بود كه انفرادى بود نه هواخورى داشت و هيچ بيرون نمىتوانست بيايد من اصلا ملاقات با مجيد نمىتوانم بروم چون بيمار هستم و نمىتوانم مسافرت كنم. پدرش با برادرش رفته بود و ملاقات حضورى هم بود. اونهم فروردين ماه بود. اول ارديبهشت آوردند عمومى، و حالا بعد دوباره بردنش انفرادى. ما شيراز هستيم و مسافت شيراز تا تهران براى ما سخت است و ده تا 15ساعت راه است.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen