Montag, 25. Januar 2010

اكنون با شعار الله‌اكبر و ياحسين به سراغ ما آمده‌اند و ياد انقلاب را تداعي كرده اند



محمد جواد لاريجاني: اكنون با شعار الله‌اكبر و ياحسين به سراغ ما آمده‌اند و ياد انقلاب را تداعي كرده اند


محمد جواد لاریجانی تئوریسین  نظام ولایت وتوجیه گر ترویسم وسرکوب خامنه ای، قیام سراسری مردم ایران علیه دیکتاتوری آخوندی را عظیم ترین و پیچیده ترین تهاجم به تمامیت رژیم توصیف کرد و گفت آنها با شعار الله اکبر و یا حسین وارد شدند که یاد انقلاب را تداعی کردند.
محمد جواد لاریجانی که اظهاراتش در خبرگزاریهای حکومتی منعکس شده به تشریح موقعیت رو به سقوط آخوندها پرداخت و خواستار «کنار گذاشتن همه اختلافات» توسط جناحهای رژیم و نفاق زدایی برای نجات دیکتاتوری آخوندی شد. تئوریسین باند ولی فقیه ارتجاع گفت: « ...هم اکنون در میدانی قرار داریم که یکی از پیچیده‌ترین، وسیع‌ترین و چندجنبه‌ترین تهاجمها علیه ما وجود دارد ...دلیل پیچیده بودن این است که اگر آنها با گلوله ما را هدف قرار می‌دادند خیلی روشن بود، اما اکنون با شعار الله‌اکبر و یاحسین به سراغ ما آمده‌اند و یاد انقلاب را تداعی کرده اند و از سوی دیگر این تهاجم چندجانبه است، زیرا فقط یک بخش جامعه را نگرفته‌اند و در قم، دانشگاهها، مسئولین سابق، روزنامه‌نگاران و مردم عادی را می‌بینیم که با این ریتم صحبت می‌کنند و همه را با یک نخ به هم وصل کرده‌اند، ولی ما خواب بودیم، البته بیدار شدیم و انشاءالله بیدارتر هم می‌شویم».
وی که در عین حال تلاش می کرد با دجالگری و عوامفریبی قیام مردم ایران را به غرب نسبت دهد، گفت: «در شرایط فعلی باید تمامی اختلافات را کنار گذاشت و گروهها موضع خود با غرب را روشن نمایند....امروزه مهم‌ترین نکته که در بصیرت وجود دارد این است که ببینیم در کجا هستیم و به کجا باید رفت».
جواد لاریجانی گفت: باید در جهت نفاق‌زادیی از صحنه سیاسی کشور تلاش نمود....صحنه سیاسی کشور باید میدان رقابت باشد و اگر سیاستمداری جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد حق شرکت در انتخابات را ندارد....سیستم انتخاباتی و سیاسی نباید نفاق را برتابد و مردم از مسئولان انتظار دارند که صادق باشند».
جواد لاریجانی تئوریسین باند ولی فقیه ارتجاع، درمورد رفسنجانی گفت: رفسنجانی از نظام حذف شدنی نیست و گفت: هاشمی باید بپذیرد که حذف نشده و به انقلاب کمک نماید».
وی در مورد بر ملا شدن اردوگاه مرگ کهریزک که باعث بی آبرویی دائمی دیکتاتوری اخوندی شده، ابراز تأسف کرد و حتی  به مجلس ارتجاع ایراد گرفت که نباید آن گزارش ناقص برای سفیدکاری را هم تهیه می کرد. وی با وقاحت گفت: «همه موضوع کهریزک را بیان کردند اما کسی اشاره نکرده که بازداشت شدگان کهریزک به استقلال نظام حمله کرده‌اند»

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen