Montag, 20. September 2010

استاندار تهران: مخالفان دولت اتاق توطئه را فعال کرده‌اند

 

 

استاندار تهران: مخالفان دولت اتاق توطئه را فعال کرده‌اند

یک‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا، مرتضی تمدن استاندار رژیم در تهران در حاشیه برگزاری سومین همایش بین المللی صنعت سی ان جی گفت: اتاق توطئه از سه چهار روز قبل فعال شده و مخالفان دولت و دشمنان خارجی در آن حضور دارند.
او گفت: از چهار روز قبل سایت‌ها و رسانه‌ها به صورت هدفمند و یکپارچه علیه این قانون هدفمند کردن یارانه ها، موضع گیری کرده‌اند و ما متوجه شدیم اقلیت شکست خورده سیاسی که اجرای این قانون را به نفع خود نمی‌داند در این کار دخیل است. تمدن ادامه داد: ما برخورد قانونی را با این افراد خواهیم داشت وی در پاسخ به این سوال که آیا اقدامات امنیتی لازم برای اجرای هدفمندی یارانه‌ها اندیشیده شده است، گفت: این کار هیچ تبعات امنیتی ندارد. اگر قبلا با سهمیه بندی بنزین اتفاقی افتاد؟ مطمئنا باشید این بار هم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.
او گفت: البته همان زمان هم من معتقدم که مردم نبودند که تنش ایجاد کردند بلکه گروهی از همان مخالفان چنین اقداماتی را انجام دادند. او گفت: تبلیغ و مانور روی این مساله کار همان مخالفان است که می‌خواهند فضا را قبل از اجرا با مشکل مواجه کنند.
تمدن تمامی انتقادات را هدفمند و یکپارچه و در راستای فعالیت اتاق توطئه دانست.

http://goftar980.ath.cx/index.php?option=com_content&view=article&id=12025:2010-09-19-17-50-06&catid=16:2009-10-10-12-51-04&Itemid=56

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen