Montag, 24. August 2009

تصوير قيام در جهان – 2 شهريور – 24 اوت


روزنامه آلمانى تاگس اشپيگل: تجاوز؛ بندناف رژيم آخوندى

1388/6/1

روزنامه آلمانى تاگس اشپيگل با عنوان ” شكنجه و تجاوز در حكومت الهى!“ به شكنجه زندانيان در شكنجهگاه كهريزك پرداخت و نوشت:
گزارش با مشاهدات عينى يکى از زندانيان کهريزک آغاز مىشود: «دانشجوى ۲۱ ساله را نزديک دانشگاه تهران دستگير کردند. هنگامى که دو اتوبوس حامل دستگيرشدگان وارد زندان پليس در کهريزک شدند، فورا دهها نگهبان بهجان زندانيان افتادند، لباسشان را بر تنشان دريدند، آب بر آنان پاشيدند و شروع به زدنشان با کمربند و زنجير کردند».

دانشجوى دستگيرشده مىگويد: «ديگر رمقى در بدنمان نماند. آنقدر ضعيف بوديم که نمىتوانستيم روى پايمان بند شويم».

تاگش اشپيگل مىنويسد که اين تازه اول ماجرا بوده است. دستها را با قير مذاب سوزاندند، افراد را از گردن تا آستانه خفگى آويزان كردند و به عدهاى هر روز تجاوز مىكردند.





تلويزيون العربيه : رژيم ضدبشرى دهها شهيد قيام را مخفيانه دفن كرده است



1388/5/31

تلويزيون العربيه خبر داد: مقامهاى رژيم ايران، اجساد ده تن از جوانانى را كه در تظاهرات كشته شدهاند بهصورت مخفيانه و با اقدامهاى شديد امنيتى در گورستان بهشت زهرا دفن كردهاند.





صداي آمريكا : «تجاوز و رذالت»، سنگ بناى رژيم پليد آخوندى



1388/5/31

يك روزنامهنگار و وبلاگ نويس به نام بابك داد در مصاحبه با تلويزيون صداى آمريكا گزارشى از تجاوز دژخيمان رژيم آخوندى به يكى از زندانيان دستگير شده در منطقه آپادانا ارائه كرد.
امشب مطمئنم كه مردم آپادانا، دوباره با اللهاكبر و مرگ بر ديكتاتور، اين نظام و مقامهاى امنيتى اين نظام را به چالش خواهند كشيد، چرا؟ بهخاطر اينكه برگ تازهيى از اين تجاوزها را من نزديكى اين شهرك امروز رفتم، از نزديك ديدم. مادر پسرى كه قاضى پرونده، فيلم تجاوز يك مأمور قوى جثه را به پسر 16ساله او، نشان داده و از او خواسته، اگر مىخواهى پسرت را نجات بدهى، 10ميليون تومان به من بده، تا با يك تعهد او را آزاد بكنم.

پرونده اين خانواده، نزد من هست، مثل ماجراى مهدى، مطمئن باشيد بهزودى زود، در دادگاهى در همين ايران، بهخاطر اينكه ظلم پايدار نمىماند و پايههاى اين رژيم به شدت لرزان شده.
ماجراى اين خانواده و اين زن ناچار و ناگزير، كه براى نجات پسرش، از زير دست ماموران پليد امنيتى، مجبور شد كه پول را تهيه بكنه و بعد از آن، مجبور شد كه به خواسته كثيف قاضى پرونده هم تن بدهد...



كريستين تودي – استراليا – 24 اوت - یک گروه از مسیحیان انگلیس از منطقه بولتون خواستار آزدی ۲ زن ایرانی‌ که به جرم تغییر مذهب از اسلام به مسیحیت زندانی هستند شدند. مقامات ایرانی‌ از این ۲ زن که الان نزدیک به ۶ ماه در زندان اوین میباشند خواسته اند که یا تغییر مذهب خود را را پس بگیرند یا مرتد شناخته خواهند شد. لازم به یاد آوری هست که مجازات ارتداد در ایران اعدام می‌باشد.





http://au.christiantoday.com/article/uk-christians-call-on-policitians-for-female-converts-in-iran-jail/6886.htm


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen