Freitag, 22. April 2011

عراق - مقاومت ايران، در اشرف علائم يك حمله جديد ديده مي شود

عراق - مقاومت ايران، در اشرف علائم يك حمله جديد ديده مي شود

پنج‌شنبه، ۰۱ اردی‌بهشت ۱۳۹۰ / ۲۱ آوریل ۲۰۱۱
شورای ملی مقاومت ایران اسناد محرمانه ای از درگیریهای اخیر در کمپ پناهندگان را نشان داد
آنسا – رم – ۳۱ فروردین: ابوالقاسم رضایی نماینده شورای ملی مقاومت ایران امروز طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در پارلمان ایتالیا برگزار شد اعلان کرد که هم اکنون یک سوم کمپ مجاهدین خلق (اصلی ترین جنبش اپوزسیون در تهران که شورای ملی مقاومت ایران بازوی سیاسی آن است) توسط نیروهای نظامی عراق اشغال شده و علائمی از یک حمله جدید دیده می شود. او درحالی که بر روی صفحه نمایش دستور العمل نظامی فرستاده شده از بغداد به نیروهای عراقی را نشان می داد گفت: این اسناد از داخل رژیم ایران بدست آمده و نشان می دهد که چگونه حمله ای که در ۸ آوریل گذشته علیه کمپ صورت گرفت با هدف نابودی اشرف بوده است. بنابر سند ارائه شده رضایی، دراین حمله ۵ گردان شرکت داشتند که یکی از انها مکانیزه بوده و همچنین با حضور ۲۵۰۰ نیرو بوده است. حمله بدستور نخست وزیر عراق نوری مالکی و با همکاری رژیم تهران، بدون اطلاع رئیس ستاد ارتش عراق صورت گرفته است.
رضایی تاکید کرد و نیز توسط ویدئو هم صحنه هایی از آن نشان داده شد، از سازمان ملل خواستار فرستادن یک هیئت مخصوص برای حفاظت کمپ شد...
... در این حمله که منجر به کشته شدن ۳۴ نفر شد، یک بیانیه فراحزبی از نمایندگان شرکت کننده بعنوان: فراخوان به وزیرخارجه فراتینی برای مداخله فوری به منظور محترم شمردن قوانین بین المللی، صادر شد. الیزابتا زامپاروتی از حزب دمکرات (اپوزیسیون) یاد آوری کرد: منتظرم – خیلی اوضاع وخیم است، و اینکه این افراد غیر مسلح و تحت حفاظت کنوانسیون ژنو می باشند. در حالی که به عقیده سعاد اسبای (از حزب مردم آزادی – حزب حاکم)، لازم است که فراتر از این رفت و از رژیم تهران بخاطر اینکه ملتی را به گروگان گرفته شکایت کرد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen