Mittwoch, 1. September 2010

30سال جنایت

 
 
  سی سال جنایت فراموش نمیشود


وقایع اعدام ها و قتل عام های دهه 60 بخش تکان دهنده ی تاریخ معاصر ایران ماست و  تنها جز کوچکی از آن افشا شده است. آن رویدادها از یک طرف یاد آور اوج فداکاری ، ایمان، شرف و آزادگی زنان و مردان آزادی خواه ایران زمین و از دیگر سو بیان گر میزان دنائت و رذالت خون آشامان پلید است.
از اعدام روزانه چند ده و یا چند صد نفر در اوایل دهه بگوییم یا از قتل عام سی و چند هزار زندانی بی دفاع در تابستان 67 سخن به میان آوریم.چنین بود که با ده ها هزار اعدامی مشخص و بعضا بی نام و نشان زندان های سراسر کشور تقریبا تخلیه شد. و پس از آن پر شدن گورهای دسته جمعی  و گرفتن خون محکومین قبل از اعدام و دریافت هزینه اعدام و پول تیر از خانواده ها و منع آنها از هرگونه مراسم . در آن دوران نتیجه سکوت جانبدارانه غرب و سایر جوامع بین المللی این شد که امروزه جامعه جهانی با تهدید این رژیم ضد انسانی روبرو گردیده است.
 در حال حاضر رژیم از هر سو احساس وحشت می کند و به صدور احکام اعدام و حبس های سنگین برای خانواده ها و بستگان مجاهدان و اشرفیان اقدام می کند. شگفتا که فرزندان مجاهد ما که بر علیه سردمدار تروریسم و بنیاد گرایی مبارزه می کنند خود به درخواست همان رژیم در لیست تروریستی دولت آمریکا قرار دارند. لذا یادآوری می کنیم که برچسب تروریستی به مجاهدبن اولا بهانه ساز و جری کننده رژیم ملاها برای صدور احکام اعدام و حبس های سنگین است.
ثانیا مانع زندگی آزادانه و مانع ابراز حضور علنی هواداران مقاومت که پایگاه گسترده و طیف وسیعی را در جامعه تشکیل می دهند می شود. ثالثا باعث می شود که رژیم هر مبارز آزادی خواه فعال را به ارتباط با مجاهدین متهم کرده و علیه آنان نیز دستش باز باشد،  بنابراین ابقا مجاهدین در لیست تروریستی علی رقم حکم دادگاه به معنی مشارکت در سرکوب  و پاداش به دیکتاتوری است . یعنی پایمال کردن حق ملت ایران برای آزادی و کسب دموکراسی است. در شرایط فعلی از نظر رژیم دیکتاتور، ما خانواده ها محاربیم چون دیدار بستگان ما در اشرف را ارتباط با سازمان تروریستی قلمداد می کنند و آنرا مستوجب احکام اعدام و زندان می دانند. عجبا که دولت آمریکا هم رژیم را تنها نگذاشته و فرزندان مجاهد ما را در لیست قرار داده تا رژیم سرکوبگر مستندی هم داشته باشد که نه تنها مجاهدین و خانواده های آنها بلکه هرگونه فعالیتی را به اتهام وابستگی به آنها سرکوب کند. با این تفاصیل نهایتا از وزارت خارجه آمریکا و شخص خانم کلینتون مصرانه می خواهیم که هر چه زودتر  به این اقدام ظالمانه پایان داده و فرزندان بی سلاح و محاصره شده ما را از لیست تروریستی حذف کند و بیش از این به کشتار و سرکوب مردم ایران پشتیبانی نرسانند.
جمعي از خانواده ها و بستگان اشرفی ها در زندان گوهر دشت كرج
1 شهريور 1389

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen